Jaja Moira als scapegoat.quote:
verbaas me idd wel dat ie hier nog niet bij staatquote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Stratotanker het volgende:
Ditched sugar, became a world-leading and highly regarded expert in consumer entertainment system viability analysis overnight. #BradgeTV
quote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapsel
Als je het niet erg vindt, hecht ik met betrekking tot mode meer waarde aan de mening van Rooftopsoccergirl.quote:
dat is een grove leugenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaja Moira als scapegoat.
Heb anders uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij over een vrouwelijk geslachtsdeel bezit waar kinderen zandkastelen in kunnen bouwen.
'jaa ik denk dat de harde schijf het niet meer doet. Ik weet het anders ook niet hoor'quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Die muur kende ik maar z'n PC heeft ook te lijden gehad zie ik
was me ook al opgevallen die deuk in die pcquote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Alvast RIP voor het Nintendo filmpje dan maar.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Zou dit de schade zijn van de afgelopen ''turbulente'' week?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Heh waar zie je die dingen staan dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef ikwordtergekvan het volgende:
BradgeTV 4 uur geleden
Frisdranken heb ik ook laten staan, alleen nog maar koffie en water.
Had last van overmatig boeren de afgelopen 1,5 maand, is nu volledig weg.
___!!
comments onder de videosquote:Op maandag 16 januari 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh waar zie je die dingen staan dan?
Mits Braad een anus op zijn hoofd heeft, lijkt de expertise van rtsg voornamelijk op een zuidelijker gelegen vlak van toepassing.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Als je het niet erg vindt, hecht ik met betrekking tot mode meer waarde aan de mening van Rooftopsoccergirl.
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh waar zie je die dingen staan dan?
Oopsie, dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 16 januari 2017 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom word mij altijd overal de schuld van gegeven terwijl ik enkel degene ben die communicatie doorgeeft
Edit: oh wacht, je zegt juist dat ik moderator zónder vagijnzand ben
Met betrekking tot Braddie sluit ik liever niets bij voorbaat al uit.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:55 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mits Braad een anus op zijn hoofd heeft, lijkt de expertise van rtsg voornamelijk op een zuidelijker gelegen vlak van toepassing.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Allemachtig zeg. Het apparaat moet nog gelanceerd worden maar is nu al afgeserveerd door entertainmentindustrie annalist Bradley uit Hilversum.
Nintendo dropped 7.67% after a YouTube reviewer says Nintendo Switch will suckquote:Op maandag 16 januari 2017 16:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Nintendo krijgt er wel van langs zeg
is laatst al ingestort, zie de pcquote:Op maandag 16 januari 2017 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow die muur stort bijna in elkaar.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is laatst al ingestort, zie de pc
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is laatst al ingestort, zie de pc
hij is ook van plan te gaan hardlopenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat hij er van gaat maken. Hij zal begin dit jaar zijn hok opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |