quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Kom op, even voor gaan zitten en het is zo gepiept.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef ikwordtergekvan het volgende:
beetje te lang om te transcriben,
Dit is het nieuwe WEB gedeelte alleen dan zonder de moderators zonder zand in de vagina's ( sorry Moiraquote:Op maandag 16 januari 2017 16:26 schreef Poes. het volgende:
Moet ik hier zijn voor de dagelijkse Braddie updates?
Yeuy, Braddiequote:Op maandag 16 januari 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe WEB gedeelte alleen dan zonder de moderators zonder zand in de vagina's ( sorry Moira)
Waarom word mij altijd overal de schuld van gegeven terwijl ik enkel degene ben die communicatie doorgeeftquote:Op maandag 16 januari 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe WEB gedeelte alleen dan zonder de moderators zonder zand in de vagina's ( sorry Moira)
Hoort bij je taak als mod.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom word mij altijd overal de schuld van gegeven terwijl ik enkel degene ben die communicatie doorgeeft
Jaja Moira als scapegoat.quote:
verbaas me idd wel dat ie hier nog niet bij staatquote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Stratotanker het volgende:
Ditched sugar, became a world-leading and highly regarded expert in consumer entertainment system viability analysis overnight. #BradgeTV
quote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapsel
Als je het niet erg vindt, hecht ik met betrekking tot mode meer waarde aan de mening van Rooftopsoccergirl.quote:
dat is een grove leugenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaja Moira als scapegoat.
Heb anders uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij over een vrouwelijk geslachtsdeel bezit waar kinderen zandkastelen in kunnen bouwen.
'jaa ik denk dat de harde schijf het niet meer doet. Ik weet het anders ook niet hoor'quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Die muur kende ik maar z'n PC heeft ook te lijden gehad zie ik
was me ook al opgevallen die deuk in die pcquote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Alvast RIP voor het Nintendo filmpje dan maar.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Zou dit de schade zijn van de afgelopen ''turbulente'' week?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF![]()
Heh waar zie je die dingen staan dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef ikwordtergekvan het volgende:
BradgeTV 4 uur geleden
Frisdranken heb ik ook laten staan, alleen nog maar koffie en water.
Had last van overmatig boeren de afgelopen 1,5 maand, is nu volledig weg.
___!!
comments onder de videosquote:Op maandag 16 januari 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh waar zie je die dingen staan dan?
Mits Braad een anus op zijn hoofd heeft, lijkt de expertise van rtsg voornamelijk op een zuidelijker gelegen vlak van toepassing.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Als je het niet erg vindt, hecht ik met betrekking tot mode meer waarde aan de mening van Rooftopsoccergirl.
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh waar zie je die dingen staan dan?
Oopsie, dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 16 januari 2017 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom word mij altijd overal de schuld van gegeven terwijl ik enkel degene ben die communicatie doorgeeft
Edit: oh wacht, je zegt juist dat ik moderator zónder vagijnzand ben
Met betrekking tot Braddie sluit ik liever niets bij voorbaat al uit.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:55 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mits Braad een anus op zijn hoofd heeft, lijkt de expertise van rtsg voornamelijk op een zuidelijker gelegen vlak van toepassing.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Allemachtig zeg. Het apparaat moet nog gelanceerd worden maar is nu al afgeserveerd door entertainmentindustrie annalist Bradley uit Hilversum.
Nintendo dropped 7.67% after a YouTube reviewer says Nintendo Switch will suckquote:Op maandag 16 januari 2017 16:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Nintendo krijgt er wel van langs zeg
is laatst al ingestort, zie de pcquote:Op maandag 16 januari 2017 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow die muur stort bijna in elkaar.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is laatst al ingestort, zie de pc
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
is laatst al ingestort, zie de pc
hij is ook van plan te gaan hardlopenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat hij er van gaat maken. Hij zal begin dit jaar zijn hok opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |