Blind was dronken, die kon zomaar een boom meepakkenquote:Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, bij Janssen waren z'n inzittenden toch vrij zwaar gewond en bij Blind ging het om medeweggebruikers. Behoorlijk nuanceverschil vind ik.
Febo ook en z'n vriendje lag in coma.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blind was dronken, die kon zomaar een boom meepakken
Groot talent inderdaad. En de bff van KDB.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
toch 17 potjes voor wolfsburg gespeeld
Ik wilde nog iets overlaten. Hij debuteerde ongelukkig in Oranje. Was wel het grootste talent.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:59 schreef Chewie het volgende:
Tonny van Leeuwen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tonny_van_Leeuwen
[..]
Vertaal het in het Nederlands.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groot talent inderdaad. En de bff van KDB.
Als je het netjes vraagt.quote:
Haha en dan pas na zoveel jaar ook een TvL tribune openen in de Euroborg, had dta gelijk gedaan bij de opening het nieuwe stadion.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets overlaten. Hij debuteerde ongelukkig in Oranje. Was wel het grootste talent.
Jarenlang is er de Tonny van Leeuwen-prijs uitgereikt in Nederland voor de beste doelman of de minst gepasseerde doelman. Maar ja. In Nederland helden eren.
Ik moet nostalgisch aan Fred de Bruyne denken. Dat was nog eens een verslaggever samen met Theo Koomen.quote:
Oosterpark had ook al een TvL tribunequote:Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha en dan pas na zoveel jaar ook een TvL tribune openen in de Euroborg, had dta gelijk gedaan bij de opening het nieuwe stadion.
Komt weer terug Tong, maar dan uitgereikt door de supportersvereniging van FC Groningenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets overlaten. Hij debuteerde ongelukkig in Oranje. Was wel het grootste talent.
Jarenlang is er de Tonny van Leeuwen-prijs uitgereikt in Nederland voor de beste doelman of de minst gepasseerde doelman. Maar ja. In Nederland helden eren.
Dan gelijk een Piet Fransen en een Koeman tribune.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Komt weer terug Tong, maar dan uitgereikt door de supportersvereniging van FC Groningen
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)dat-ie-weer-terug-is
Ludo Coeck?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:11 schreef Aiciu het volgende:
Die Belg van Standard de Liège, hoe heette hij ook alweer?
Als de rookruimte maar vernoemd wordt naar Milko Djurovskiquote:Op maandag 16 januari 2017 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan gelijk een Piet Fransen en een Koeman tribune.
Dat was een heldquote:Op maandag 16 januari 2017 16:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de rookruimte maar vernoemd wordt naar Milko Djurovski
En het tapijt in de spelersgang naar Arjen Robben.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de rookruimte maar vernoemd wordt naar Milko Djurovski
Duh maar die tvl tribune was er niet gelijk bij de openingquote:Op maandag 16 januari 2017 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oosterpark had ook al een TvL tribune
Is die dood?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sterchele van Club Brugge en Charleroi?
overheen gelezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |