En het beperken tot een aantal slowchats en veel in MEN spelen, betere strategie dan fylax die overal irritant deed.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha godverdomme 4000 posts op een dag![]()
dan moet je je leven eens overzien
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?quote:
Kijk uit dat je niet giftig wordt.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:02 schreef Remqo het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buurten hier
De reactie waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?
hzal doe ik ook niet moeilijk omquote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?
Jimmy, welkom terugquote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet giftig wordt.
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat die zou komen.
Gvd
Enige reden waarom ik het zei
ik zou niet durven met jongentjes van het internetquote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
probeert flipe me nu ook te fixen?
ook mortie niet?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou niet durven met jongentjes van het internet
Verstandig.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou niet durven met jongentjes van het internet
Girly8 was natuurlijk geen kloon, maar kon er net zo giftig van wordenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt dom dat je dacht dat die users klonen van mij zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Girly8 was natuurlijk geen kloon, maar kon er net zo giftig van worden
quote:
Het was diezelfde gebetenheid op Crip, wel hoofddoekje dragen maar iedereen willen peggenquote:
Kusje terug JC slaap lekkerquote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en een kus voor flippie!!
Lekker smooth bezig JC.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en een kus voor flippie!!
Als ik dit zou zeggen was het weer racistisch.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was diezelfde gebetenheid op Crip, wel hoofddoekje dragen maar iedereen willen peggen
Girlygirl8 heeft ook een banquote:Op maandag 16 januari 2017 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik dit zou zeggen was het weer racistisch.
Komt omdat je niet de intelligentste user bent.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:47 schreef Remqo het volgende:
Maar in het begin dacht ik het wel even Jimmy, girly8 was even te makkelijk.
Ash zei dat hij de hoogstopgeleide was, dus jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt omdat je niet de intelligentste user bent.
Opleiding =/= denkniveau.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ash zei dat hij de hoogstopgeleide was, dus ja
Ik eigenlijk nietquote:Op maandag 16 januari 2017 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wel een gaatje in mijn agenda.
Die baft een beetje rondquote:Op maandag 16 januari 2017 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opleiding =/= denkniveau.
Is die flapdrol nog actief btw?
Ergens wel jammerquote:
het is niet zo dat ik een goed woordje voor je ga doen, doe het lekker zelfquote:Op maandag 16 januari 2017 01:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo, als ik er ben zit je weer te janken.
Dat vroeg ik ook niet toch?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik een goed woordje voor je ga doen, doe het lekker zelf
Ik werk ook gewoonquote:Op maandag 16 januari 2017 01:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan kan ik ook wel, moet wel werken tot 6.
Amsterdam. Jij?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou, helemaal mooi. Waar woon je?
Ach ik ben het vaak oneens met je, het afbranden doen de andere KLB-users welquote:
En jij ook. Mag hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach ik ben het vaak oneens met je, het afbranden doen de andere KLB-users wel
Ik hoopte op een nieuwe startquote:
Ja oke, ik ga wel weer naar m'n eigen hok.quote:
Die hele snapchat zooi is kanker.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Heftig filmpje van die chick die d'r zelfmoord live streamde
Dank je wel Remmertjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja oke, ik ga wel weer naar m'n eigen hok.
Maar ik gun je de unban
snapchat?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die hele snapchat zooi is kanker.
Nee, Facebookquote:
heeft ze echt gedaan?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Maar wel triest verhaal hoor, tering
oh verkeerd gelezen dan. Ja, zeker triest.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Jaquote:
Kan je lekker FOK!ken.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
De tering. Wakker van de buikpijn. Matig
Ja, junkie moeder, seksueel misbruikt door dr stiefpa enz enz.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen dan. Ja, zeker triest.
Hebben we het over hetzelfde trouwens, ik las iets over een kind van 12 dat mishandeld werd ofzo.
Treurig. Krijg je met de huidige maatschappelijke mores, of liever het gebrek daaraan.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, junkie moeder, seksueel misbruikt door dr stiefpa enz enz.
Hoe deed ze het?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Waarom weer kleinerend, zou je een KLB unban ook gunnenquote:
Je weet toch hoe ik ben? Niet vergevingsgezind en kleinzielig.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom weer kleinerend, zou je een KLB unban ook gunnen
Ze heeft zich opgehangen. Maar vooral vooraf huilend aan iedereen excuses maken, en als je die andere filmpjes van haar ziet. Is gewoon echt niet normaal op die leeftijd bah bahquote:
Beter had iemand die kerel op z'n donder gegeven en het kind in een liefdevol gezin geplaatst.quote:
idd..quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Nee, live.mequote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Ah okequote:
ja is viralquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo heeft iedereen dat gezien? Gaat het viral op soc med ofzo?
wel reeel blijvenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter had iemand die kerel op z'n donder gegeven en het kind in een liefdevol gezin geplaatst.
Vooral standvastig en eigenwijs, niet de meest geliefde eigenschappen.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben? Niet vergevingsgezind en kleinzielig.
in nws staat een beschrijving van het filmpjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Ja daar heb ik dan natuurlijk lak aan, dat hoort er ook allemaal bij.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral standvastig en eigenwijs, niet de meest geliefde eigenschappen.
Nice attack was ook vrij heftig.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in nws staat een beschrijving van het filmpje
na dat filmpje waar IS twee turkse soldaten verbrandt heb ik wel weer genoeg gore voor de komende 10 jaar gezien
adopteer er een danquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou beter een kind kunnen opvoeden dan die kerel.
Het wordt inderdaad door iedereen gedeeld zodat ze het niet kunnen verwijderen, ze wilde dat het filmpje bekeken werdquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Dat siert je ook welquote:Op maandag 16 januari 2017 02:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan natuurlijk lak aan, dat hoort er ook allemaal bij.
Raar om dat te filmen zegquote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft zich opgehangen. Maar vooral vooraf huilend aan iedereen excuses maken, en als je die andere filmpjes van haar ziet. Is gewoon echt niet normaal op die leeftijd bah bah
Totaal nietquote:
ik was even aan het fb stalken vanmiddag. Heb tjacka, kwai en jou gevondenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig ontgaan de meeste viral shit mij volkomen
Tjacka strooit zelfs zijn 06 rond dus die maakt dat niet uit.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was even aan het fb stalken vanmiddag. Heb tjacka, kwai en jou gevonden
zijn wij al FB vrienden?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is je leven nu een stukje mooier?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar als jij maanden lang online alleen mensen hebt die je steunen en jij deelt van alles met ze dan snap ik wel dat je dat ook met hun wilt delen. Klinkt misschien beetje morbide maar zo voelt het voor die mensen wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat je boos werd.
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
Nog steeds geen linkje in mijn DM vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Kan je toch een berichtje sturen "hoi ik ga zelfmoord plegen, groetjes"quote:Op maandag 16 januari 2017 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar als jij maanden lang online alleen mensen hebt die je steunen en jij deelt van alles met ze dan snap ik wel dat je dat ook met hun wilt delen. Klinkt misschien beetje morbide maar zo voelt het voor die mensen wel.
jaquote:
ja was genietenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En is je leven nu een stukje mooier?
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:14 schreef Remqo het volgende:
Heb trouwens een zelfportret in Paint gemaaktBen jij ook al een kloon van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Al mijn prachtige foto's, gekkigheidquote:
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook al een kloon van mij
maar we kennen elkaar niet. Raar facebookquote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mijn prachtige foto's, gekkigheid
Ik zag jouw Facebook soms ook al langskomen bij "Mensen die je kent"
Je bent met die Italiaanse toch?quote:
Die moet zich ook diep schamen ja.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontje
Ah ik lijk waarschijnlijk meer op je zoontje danquote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontje
Geen idee hoe ze dat achterhalen allemaalquote:Op maandag 16 januari 2017 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar we kennen elkaar niet. Raar facebook
jawel paxconquote:Op maandag 16 januari 2017 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat achterhalen allemaalwe hebben geen gemeenschappelijke vrienden volgens mij.
Dan heb ik geen andere Hagenees op FBquote:
je hebt me ook niet op fbquote:Op maandag 16 januari 2017 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heb ik geen andere Hagenees op FB
Beetje jammer welquote:
Oh ik ben daar niet zo streng mee, het is maar Facebook.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voeg alleen mensen die ik ontmoet heb toe
Die Colombiaanse date voldeed aan alle kwaliteitenquote:
Flikker op met je terechte relativeringquote:Op maandag 16 januari 2017 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel per persoon verschillen.
Wanneer naar de Vinkquote:Op maandag 16 januari 2017 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voeg alleen mensen die ik ontmoet heb toe
Ja dat vertrouw ik dan weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Colombiaanse date voldeed aan alle kwaliteiten
En op de achtergrond die crackhoer haar aandacht opeisendquote:Op maandag 16 januari 2017 02:18 schreef JimmyDean het volgende:
Treurig filmpje. Al vind ik dat filmpje waarin ze over haar situatie praat nog treuriger.
ben als de dood dat fokkers gaan reageren op fbquote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ben daar niet zo streng mee, het is maar Facebook.
Ook positief generaliseren is generaliseren.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Flikker op met je terechte relativering
Ik ga er niet dood van als een FOK!ker reageert op wat ik zeg, doet Fok-it zo vaak bij mij.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben als de dood dat fokkers gaan reageren op fb
ik zet trouwens nooit meer wat op fb
Ik heb al 1.5 jaar niets meer gepost.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben als de dood dat fokkers gaan reageren op fb
ik zet trouwens nooit meer wat op fb
Het zijn niet allemaal boeven daarquote:Op maandag 16 januari 2017 02:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat vertrouw ik dan weer niet.
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er niet dood van als een FOK!ker reageert op wat ik zeg, doet Fok-it zo vaak bij mij.
ligt aan de reactie natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er niet dood van als een FOK!ker reageert op wat ik zeg, doet Fok-it zo vaak bij mij.
Je wilt niet weten wat daar allemaal in geweest is. Die Zuid Amerikanen doen het volgens mij al vrij vroeg, en vrij vaak.quote:
Lolquote:Op maandag 16 januari 2017 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt aan de reactie natuurlijk
maar ik zag wel eens fb van fokker en dat een andere dan met "hallon" en gr gr ria en de kids reageerde
Dat is niet perse typisch FOK! hoor, tenminste ik zie het vrienden van me ook doen waar ik er vrij zeker van ben dat ze niet op dit forum nestelen.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt aan de reactie natuurlijk
maar ik zag wel eens fb van fokker en dat een andere dan met "hallon" en gr gr ria en de kids reageerde
Wel veel jonge moedertjes daar iddquote:Op maandag 16 januari 2017 02:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal in geweest is. Die Zuid Amerikanen doen het volgens mij al vrij vroeg, en vrij vaak.
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 02:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijk dus. Wil toch niet echt graan nummer 37 zijn.
Voor dat soort jongens is bekkenstoten uitgevondenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:23 schreef JimmyDean het volgende:
Ook weer een pareltje, dit: YNG / 18 en nog nooit klaargekomen (man)
Lukt mij anders vrij aardig.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor dat soort jongens is bekkenstoten uitgevonden
Klaarkomen van rukkendat kan helemaal niet
Is de bedoelingquote:Op maandag 16 januari 2017 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
loopt er misschien ook wel 1 van jou rond
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, je moet geen hoge verwachtingen hebben. Ben je zo een kwartier aan het likken. Daar gaan we niet voor.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy wil geen chick met ervaring omdat dan z'n abominabele bedkwaliteit opvalt
Stel hem wat goede matrassen voorquote:Op maandag 16 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bah likkenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, je moet geen hoge verwachtingen hebben. Ben je zo een kwartier aan het likken. Daar gaan we niet voor.
Ik doe het ook enkel om mijn sperma te verversen.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is echt niks saaiers dan dat.
doet je lichaam uit zichzelfquote:Op maandag 16 januari 2017 02:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe het ook enkel om mijn sperma te verversen.
Ik werd nog onlangs gevraagd om "zaaddonor" te wordenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijk dus. Wil toch niet echt graan nummer 37 zijn.
Schijnt nog best te schuiven.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik werd nog onlangs gevraagd om "zaaddonor" te worden
ze houden daar wel van blank zaad heb ik het ideequote:Op maandag 16 januari 2017 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik werd nog onlangs gevraagd om "zaaddonor" te worden
Toekomstige oma ziet het ook helemaal zitten, maar ben ook ideale schoonzoonquote:Op maandag 16 januari 2017 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze houden daar wel van blank zaad heb ik het idee
ik heb laatste weken echt slechte periode gehadquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het soms echt gewoon dagenlang niet, en dan opeens weer 6x op een dag
ze weten zeker niet dat je niet vermogend bentquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toekomstige oma ziet het ook helemaal zitten, maar ben ook ideale schoonzoon
Ja, aangezien ik slechts een "gewoon" uiterlijk heb (volgens Hzaw) blijft dat vooralsnog een utopie.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijk is iedere avond een vruchtbaar meisje aanduwen
En ze willen zeker geld van je?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toekomstige oma ziet het ook helemaal zitten, maar ben ook ideale schoonzoon
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjesquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nu niet meer nee, gelukkig is zij advocaat geworden in de tussentijdquote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze weten zeker niet dat je niet vermogend bent
gewoon een meisje met gewoon uiterlijk fixenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik slechts een "gewoon" uiterlijk heb (volgens Hzaw) blijft dat vooralsnog een utopie.
Teveel prikkels?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb laatste weken echt slechte periode gehad
Wasjes?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjes
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjes
Ik val op Grace Kelly looks.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon een meisje met gewoon uiterlijk fixen
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He pik, is that YNG forum nieuw?
is toch niet romantisch om in een doekje te komenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.
wow hoezo zoveelquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweestquote:Op maandag 16 januari 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het vaak als ik wakker word in de nacht en niet meer kan slapen ja
Je matrasquote:
Rukken is dan ook niet echt romantisch.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch niet romantisch om in een doekje te komen
Ja, maar JR rukt niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker to the point beantwoord, zo zie ik dat graag.
Same here.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweest
Ik doe het sowieso voor het slapengaan (of ik moet wel heel erg moe zijn) in de ochtend ook altijd jaquote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweest
Soms steek ik een kaarsje aan, gewoon voor de sfeerquote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rukken is dan ook niet echt romantisch.
Ik bef mijn fleshlight ook altijd.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms steek ik een kaarsje aan, gewoon voor de sfeer
Ik neem meestal kaasblokjes voorafquote:Op maandag 16 januari 2017 02:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bef mijn fleshlight ook altijd.
JimmySupergirly8quote:
Neuh, maar ze plaatste wel reacties die van Jimmy hadden kunnen zijnquote:
Zoals?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neuh, maar ze plaatste wel reacties die van Jimmy hadden kunnen zijn
Ik verdenk Jimmy niet snel van kloonsquote:
waar is ze dan nuquote:Op maandag 16 januari 2017 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog uitgebreid met haar ge dmt. Ze is geen kloon.
Het ging vooral over dat een moslima met hoofddoekje niet oversext mag gedragen op een online-forumquote:
Iemand die niet kan spellenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Wie ben jij trouwens?
zijn dit moslims?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:40 schreef Remqo het volgende:
Fuchsia de bekeerling maakte er zich druk om, en zelfs supergirl die in een koran van vrienden heeft gelezen
Fushia welquote:
Jij ook niet. Sterf niet in je slaap!quote:Op maandag 16 januari 2017 02:45 schreef Remqo het volgende:
Ik ga te bed, en Jimmy jij bent de kwaadste ook niet, ook jou een fijne nachtrust toegewenst
Ik ga geen George Micheal doenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij ook niet. Sterf niet in je slaap!
ik ook maar niet dm... waarom zit je uitgebreid met haar in dm?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog uitgebreid met haar ge dmt. Ze is geen kloon.
Omdat ze mij een dm stuurde. En zat. En wie de fuck ben jij nou?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik ook maar niet dm... waarom zit je uitgebreid met haar in dm?
wie ben jij?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ze mij een dm stuurde. En zat. En wie de fuck ben jij nou?
toevallig dat hij met haar dmtquote:Op maandag 16 januari 2017 02:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik ook maar niet dm... waarom zit je uitgebreid met haar in dm?
dan ben je over je hoogtepunt denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 02:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jimmy, iedereen die er toe doet kent mij.
Had gisteren nog een hoogtepunt in je zusje.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:55 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dan ben je over je hoogtepunt denk ik
dat was girlygirl8 aka je eigen anusquote:Op maandag 16 januari 2017 02:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had gisteren nog een hoogtepunt in je zusje.
Zo'n grote lul heb ik niet helaasquote:Op maandag 16 januari 2017 02:56 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dat was girlygirl8 aka je eigen anus
je anus is al aardig opgerekt bedoel jequote:Op maandag 16 januari 2017 02:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n grote lul heb ik niet helaas
Knap héquote:Op maandag 16 januari 2017 02:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt een keer je nummer ge dmt dus ik weet hoe je er uit ziet.
optyfe dan maarquote:Op maandag 16 januari 2017 03:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:
situatie wordt mij iets te gey
foh
Ohquote:Op maandag 16 januari 2017 03:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kon niet goed zien want je had een grote zonnebril op
Hahaha. Jij bent echt grappig soms pik.quote:Op maandag 16 januari 2017 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah nog even op drogertje wachten
is srsquote:Op maandag 16 januari 2017 03:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha. Jij bent echt grappig soms pik.
Niet als je geile piccas dmtquote:Op maandag 16 januari 2017 11:22 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn we allemaal al toe aan zelfmoord op deze blue monday?
Dat is liefdevol.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo maak jij het hier altijd zo onbeschoft.
veroordeel*quote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stuur maar wat en dan beoordeel ik wel.
Dat moet je verdienen. Verdien me maar eens bbyquote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stuur maar wat en dan beoordeel ik wel.
Oh, hoe doe ik dat?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat moet je verdienen. Verdien me maar eens bby
Nee. Mocht tot voor kort helemaal FOK! niet meer in. Ben net weer vrij.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou t niet wetenBen nu eenmaal labiel. Mag jij klb ook niet meer in?
Ik vind dit geen fijn gesprek.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja gvd moet je maar vriendelijk wezen tegen me
Gelukkig maar. Heb ons gemist.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee. Mocht tot voor kort helemaal FOK! niet meer in. Ben net weer vrij.
dan ga ik weer terug naar mijn grote liefde klb sc. ga je mee?quote:
Homoaapquote:Op maandag 16 januari 2017 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan ga ik weer terug naar mijn grote liefde klb sc. ga je mee?
ooh nee hahahaahahahodhf;alsdkj;f kdfoawjf; sldskfjpowejf;alsk f
Ik wacht op een dm, gulp staat al openquote:Op maandag 16 januari 2017 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jimmy en ik zijn bezig met ons paringsritueel. Leave us alone
Je gaat te snel dimaquote:Op maandag 16 januari 2017 12:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wacht op een dm, gulp staat al open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |