En het beperken tot een aantal slowchats en veel in MEN spelen, betere strategie dan fylax die overal irritant deed.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha godverdomme 4000 posts op een dag![]()
dan moet je je leven eens overzien
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?quote:
Kijk uit dat je niet giftig wordt.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:02 schreef Remqo het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buurten hier
De reactie waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?
hzal doe ik ook niet moeilijk omquote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik miste alleen een e en hzal met zijn flipe heeft een goeie tt?
Jimmy, welkom terugquote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet giftig wordt.
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat die zou komen.
Gvd
Enige reden waarom ik het zei
ik zou niet durven met jongentjes van het internetquote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
probeert flipe me nu ook te fixen?
ook mortie niet?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou niet durven met jongentjes van het internet
Verstandig.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou niet durven met jongentjes van het internet
Girly8 was natuurlijk geen kloon, maar kon er net zo giftig van wordenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt dom dat je dacht dat die users klonen van mij zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Girly8 was natuurlijk geen kloon, maar kon er net zo giftig van worden
quote:
Het was diezelfde gebetenheid op Crip, wel hoofddoekje dragen maar iedereen willen peggenquote:
Kusje terug JC slaap lekkerquote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en een kus voor flippie!!
Lekker smooth bezig JC.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en een kus voor flippie!!
Als ik dit zou zeggen was het weer racistisch.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was diezelfde gebetenheid op Crip, wel hoofddoekje dragen maar iedereen willen peggen
Girlygirl8 heeft ook een banquote:Op maandag 16 januari 2017 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik dit zou zeggen was het weer racistisch.
Komt omdat je niet de intelligentste user bent.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:47 schreef Remqo het volgende:
Maar in het begin dacht ik het wel even Jimmy, girly8 was even te makkelijk.
Ash zei dat hij de hoogstopgeleide was, dus jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt omdat je niet de intelligentste user bent.
Opleiding =/= denkniveau.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ash zei dat hij de hoogstopgeleide was, dus ja
Ik eigenlijk nietquote:Op maandag 16 januari 2017 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wel een gaatje in mijn agenda.
Die baft een beetje rondquote:Op maandag 16 januari 2017 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opleiding =/= denkniveau.
Is die flapdrol nog actief btw?
Ergens wel jammerquote:
het is niet zo dat ik een goed woordje voor je ga doen, doe het lekker zelfquote:Op maandag 16 januari 2017 01:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo, als ik er ben zit je weer te janken.
Dat vroeg ik ook niet toch?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik een goed woordje voor je ga doen, doe het lekker zelf
Ik werk ook gewoonquote:Op maandag 16 januari 2017 01:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan kan ik ook wel, moet wel werken tot 6.
Amsterdam. Jij?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou, helemaal mooi. Waar woon je?
Ach ik ben het vaak oneens met je, het afbranden doen de andere KLB-users welquote:
En jij ook. Mag hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach ik ben het vaak oneens met je, het afbranden doen de andere KLB-users wel
Ik hoopte op een nieuwe startquote:
Ja oke, ik ga wel weer naar m'n eigen hok.quote:
Die hele snapchat zooi is kanker.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Heftig filmpje van die chick die d'r zelfmoord live streamde
Dank je wel Remmertjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja oke, ik ga wel weer naar m'n eigen hok.
Maar ik gun je de unban
snapchat?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die hele snapchat zooi is kanker.
Nee, Facebookquote:
heeft ze echt gedaan?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Maar wel triest verhaal hoor, tering
oh verkeerd gelezen dan. Ja, zeker triest.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Jaquote:
Kan je lekker FOK!ken.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
De tering. Wakker van de buikpijn. Matig
Ja, junkie moeder, seksueel misbruikt door dr stiefpa enz enz.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen dan. Ja, zeker triest.
Hebben we het over hetzelfde trouwens, ik las iets over een kind van 12 dat mishandeld werd ofzo.
Treurig. Krijg je met de huidige maatschappelijke mores, of liever het gebrek daaraan.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, junkie moeder, seksueel misbruikt door dr stiefpa enz enz.
Hoe deed ze het?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Waarom weer kleinerend, zou je een KLB unban ook gunnenquote:
Je weet toch hoe ik ben? Niet vergevingsgezind en kleinzielig.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom weer kleinerend, zou je een KLB unban ook gunnen
Ze heeft zich opgehangen. Maar vooral vooraf huilend aan iedereen excuses maken, en als je die andere filmpjes van haar ziet. Is gewoon echt niet normaal op die leeftijd bah bahquote:
Beter had iemand die kerel op z'n donder gegeven en het kind in een liefdevol gezin geplaatst.quote:
idd..quote:Op maandag 16 januari 2017 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Nee, live.mequote:Op maandag 16 januari 2017 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Facebook
Ah okequote:
ja is viralquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo heeft iedereen dat gezien? Gaat het viral op soc med ofzo?
wel reeel blijvenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter had iemand die kerel op z'n donder gegeven en het kind in een liefdevol gezin geplaatst.
Vooral standvastig en eigenwijs, niet de meest geliefde eigenschappen.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben? Niet vergevingsgezind en kleinzielig.
in nws staat een beschrijving van het filmpjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Ja daar heb ik dan natuurlijk lak aan, dat hoort er ook allemaal bij.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral standvastig en eigenwijs, niet de meest geliefde eigenschappen.
Nice attack was ook vrij heftig.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in nws staat een beschrijving van het filmpje
na dat filmpje waar IS twee turkse soldaten verbrandt heb ik wel weer genoeg gore voor de komende 10 jaar gezien
adopteer er een danquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou beter een kind kunnen opvoeden dan die kerel.
Het wordt inderdaad door iedereen gedeeld zodat ze het niet kunnen verwijderen, ze wilde dat het filmpje bekeken werdquote:Op maandag 16 januari 2017 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
Dat siert je ook welquote:Op maandag 16 januari 2017 02:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan natuurlijk lak aan, dat hoort er ook allemaal bij.
Raar om dat te filmen zegquote:Op maandag 16 januari 2017 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft zich opgehangen. Maar vooral vooraf huilend aan iedereen excuses maken, en als je die andere filmpjes van haar ziet. Is gewoon echt niet normaal op die leeftijd bah bah
Totaal nietquote:
ik was even aan het fb stalken vanmiddag. Heb tjacka, kwai en jou gevondenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig ontgaan de meeste viral shit mij volkomen
Tjacka strooit zelfs zijn 06 rond dus die maakt dat niet uit.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was even aan het fb stalken vanmiddag. Heb tjacka, kwai en jou gevonden
zijn wij al FB vrienden?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is je leven nu een stukje mooier?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |