Nee, maar als jij maanden lang online alleen mensen hebt die je steunen en jij deelt van alles met ze dan snap ik wel dat je dat ook met hun wilt delen. Klinkt misschien beetje morbide maar zo voelt het voor die mensen wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat je boos werd.
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
Nog steeds geen linkje in mijn DM vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Kan je toch een berichtje sturen "hoi ik ga zelfmoord plegen, groetjes"quote:Op maandag 16 januari 2017 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar als jij maanden lang online alleen mensen hebt die je steunen en jij deelt van alles met ze dan snap ik wel dat je dat ook met hun wilt delen. Klinkt misschien beetje morbide maar zo voelt het voor die mensen wel.
jaquote:
ja was genietenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En is je leven nu een stukje mooier?
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:14 schreef Remqo het volgende:
Heb trouwens een zelfportret in Paint gemaaktBen jij ook al een kloon van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Al mijn prachtige foto's, gekkigheidquote:
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontjequote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook al een kloon van mij
maar we kennen elkaar niet. Raar facebookquote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mijn prachtige foto's, gekkigheid
Ik zag jouw Facebook soms ook al langskomen bij "Mensen die je kent"
Je bent met die Italiaanse toch?quote:
Die moet zich ook diep schamen ja.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontje
Ah ik lijk waarschijnlijk meer op je zoontje danquote:Op maandag 16 januari 2017 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben een kale man van 40 met een 6 jarig zoontje
Geen idee hoe ze dat achterhalen allemaalquote:Op maandag 16 januari 2017 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar we kennen elkaar niet. Raar facebook
jawel paxconquote:Op maandag 16 januari 2017 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat achterhalen allemaalwe hebben geen gemeenschappelijke vrienden volgens mij.
Dan heb ik geen andere Hagenees op FBquote:
je hebt me ook niet op fbquote:Op maandag 16 januari 2017 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heb ik geen andere Hagenees op FB
Beetje jammer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |