ik heb laatste weken echt slechte periode gehadquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het soms echt gewoon dagenlang niet, en dan opeens weer 6x op een dag
ze weten zeker niet dat je niet vermogend bentquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toekomstige oma ziet het ook helemaal zitten, maar ben ook ideale schoonzoon
Ja, aangezien ik slechts een "gewoon" uiterlijk heb (volgens Hzaw) blijft dat vooralsnog een utopie.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijk is iedere avond een vruchtbaar meisje aanduwen
En ze willen zeker geld van je?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toekomstige oma ziet het ook helemaal zitten, maar ben ook ideale schoonzoon
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjesquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nu niet meer nee, gelukkig is zij advocaat geworden in de tussentijdquote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze weten zeker niet dat je niet vermogend bent
gewoon een meisje met gewoon uiterlijk fixenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik slechts een "gewoon" uiterlijk heb (volgens Hzaw) blijft dat vooralsnog een utopie.
Teveel prikkels?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb laatste weken echt slechte periode gehad
Wasjes?quote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjes
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6x?? Jezus, je moeder zal wel blij zijn met al die wasjes
Ik val op Grace Kelly looks.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon een meisje met gewoon uiterlijk fixen
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He pik, is that YNG forum nieuw?
is toch niet romantisch om in een doekje te komenquote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.
wow hoezo zoveelquote:Op maandag 16 januari 2017 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweestquote:Op maandag 16 januari 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het vaak als ik wakker word in de nacht en niet meer kan slapen ja
Je matrasquote:
Rukken is dan ook niet echt romantisch.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch niet romantisch om in een doekje te komen
Ja, maar JR rukt niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schijnen ze kleenex voor te hebben uitgevonden.
quote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker to the point beantwoord, zo zie ik dat graag.
Same here.quote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweest
Ik doe het sowieso voor het slapengaan (of ik moet wel heel erg moe zijn) in de ochtend ook altijd jaquote:Op maandag 16 januari 2017 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor slapen gaan als ik niet kan slapen (altijd). 's Ochtends als ik toch maar in bed lig. Helemaal als ik uit ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |