is kwaliteitschipsquote:Op maandag 16 januari 2017 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet wel wennen aan de smaak van die chips
hee mortiiquote:
HAHAHAHA .quote:Op maandag 16 januari 2017 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht eerst dat jouw plaatje sinkgraven was
haha
haha
Een e te kort maar ik vidn het primaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flippie, je bent beroemd
Nog kritisch ook. Diva hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een e te kort maar ik vidn het prima
vertel maar aan morti en mijquote:Op maandag 16 januari 2017 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Kut FOK! ik wilde net mijn hart uitstorten en dan hebben ze problemen
hee, hzaw wil zijn excuses aanbiedenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach, zolang je in goeie hotels verblijft kun je best luxe leven daar.
Sorryquote:
Ik had gisteren bijna een jongen gefixt maar mijn veel te dronken vriendin verpestte hetquote:Op maandag 16 januari 2017 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel maar aan morti en mij
wat is er loos
Wat loop jij heel die klb-inteeltbende hierheen te halenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee, hzaw wil zijn excuses aanbieden
sletterig zegquote:Op maandag 16 januari 2017 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik had gisteren bijna een jongen gefixt maar mijn veel te dronken vriendin verpestte het![]()
#storyofmylife
en nog eens de grootste kneus ookquote:Op maandag 16 januari 2017 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij heel die klb-inteeltbende hierheen te halen
Nou, zo zou ik Mortaxx ook niet willen omschrijvenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en nog eens de grootste kneus ook
zorgt mortaxx voor meer leven hier, loop je hem af te krakenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, zo zou ik Mortaxx ook niet willen omschrijven
Nou eigenlijk fixte hij mij want hij maakte de 1e stapquote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw moet je geen seks fixen
Je hebt gelijk. Het spijt me Flippieequote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zorgt mortaxx voor meer leven hier, loop je hem af te kraken
Dan krijg je straks weer jankberichten met
'Het is hier dood'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |