Ben daar nooit geweest, maar hoor zulke goede verhalen over, vooral de junglequote:
ja is supermooi, zou als je kans krijgt echt keer heengaan jaquote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben daar nooit geweest, maar hoor zulke goede verhalen over, vooral de jungle
jungle vind ik maar nietsquote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De jungles van Guatemala waren tof bij Tikal, vol met beesten, vogelspinnen, brulapen en tropische vogels en ineens BAM een dikke oude tempel voor je neusquote:
ja dat vind ik maar niets. Moet wel een beetje om me heen kunnen kijken. En hou niet van insectenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
De jungles van Guatemala waren tof bij Tikal, vol met beesten, vogelspinnen, brulapen en tropische vogels en ineens BAM een dikke oude tempel voor je neus
Vanaf tempel IV heb je een prachtig uitzicht, die shot is ook gebruikt in de eerste Star Wars filmquote:Op maandag 16 januari 2017 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat vind ik maar niets. Moet wel een beetje om me heen kunnen kijken. En hou niet van insecten
zie je wel dat die mayans contact hadden met aliensquote:Op maandag 16 januari 2017 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanaf tempel IV heb je een prachtig uitzicht, die shot is ook gebruikt in de eerste Star Wars film
Zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie je wel dat die mayans contact hadden met aliens
Niks mis meequote:Op maandag 16 januari 2017 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
morti is meer van de rijstlanden zeker
heb je al eens piranha gegeten?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, wel caviaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al eens piranha gegeten?
Die kopquote:
Ach, zolang hier met kerst konijn op het menu staatquote:
ahwquote:Op maandag 16 januari 2017 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, zolang hier met kerst konijn op het menu staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |