Ik weet niet wat voor feesten dat zijn, ken dat allemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2017 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben bij strafwerk geweest. Pleinvrees bijvoorbeeld lijkt me ook leuk
Dat en vooral provincialen die voor een nacht naar de grote stad gaan en alleen maar rotzooi trappenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe was het
Veel van die opgepompte fitguys met uitgesneden kleertjes zodat je de spiertjes kunt spotten terwijl ze kaakschaatsen?
Gelukkig PC zodat ik die speklap niet tegen komquote:Op zondag 15 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een sukkeltje die hermann
Nee pakte Ana en hadden al een healer, maar volgens mij was er nog geen healer toen ik Ana al pakte dus bullshitquote:Op zondag 15 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was je weer Bastion op attack aan het spelen? :s
Mis je nu al xxxquote:
welke muziek vind je leuk danquote:Op zondag 15 januari 2017 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor feesten dat zijn, ken dat allemaal niet
Thanks. staat nu ook in foboquote:
slaap lekker zoskiequote:
Ana is wel nice, wel jammer dat het een negerin is maar ik mag haar welquote:Op zondag 15 januari 2017 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee pakte Ana en hadden al een healer, maar volgens mij was er nog geen healer toen ik Ana al pakte dus bullshit
beetje trap enzoquote:
Echt he Nielsquote:Op zondag 15 januari 2017 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ana is wel nice, wel jammer dat het een negerin is maar ik mag haar wel
ga je zeker naar die hele massale?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat en vooral provincialen die voor een nacht naar de grote stad gaan en alleen maar rotzooi trappen
Dag Zosk, het was gezellig vandaag. Dit moeten we vaker doenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ana is wel nice, wel jammer dat het een negerin is maar ik mag haar wel
Yeah yeah yeah yeah yeahquote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
morgenochtend kaarten voor u2 proberen te scoren
hee ik ook...quote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik ga echt nog liever naar de Bromkattenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
dan doe je dat tochquote:Op zondag 15 januari 2017 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga echt nog liever naar de Bromkatten
denk dat je geen porter robinson op ade hebtquote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje trap enzo
en porter robinson, 8 februari weer![]()
Neem je Aber mee?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker biertje drinken met Braddie die water drinkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee dat weet ik dat hij er niet zal zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat je geen porter robinson op ade hebt
ga gewoon voor deephouse
Bel wicked en regel het met hemquote:Op zondag 15 januari 2017 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed. Lijkt me wel een coole plek voor een KLB-meet
schrijf een brief voor all you need is lovequote:Op zondag 15 januari 2017 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het verkloot, dus ik denk niet dat ze mee wil
Zonder Adriaan?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat is dat 450quote:
Fantastischquote:
Nee is zijn undercover begeleider. Hij is zanger bij de Bromkatten en gaat mee op tripjes naar bijvoorbeeld Slagharen.quote:
waarquote:
Ah die dude die door de solo's heen zongquote:Op zondag 15 januari 2017 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is zijn undercover begeleider. Hij is zanger bij de Bromkatten en gaat mee op tripjes naar bijvoorbeeld Slagharen.
Doe eens even fucking normaal man. Tyf gelijk maar weer op als je niet vriendelijk kan doen, kom nou.quote:
Hey Chrolloquote:
hjb tegen queen bquote:Op zondag 15 januari 2017 22:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens even fucking normaal man. Tyf gelijk maar weer op als je niet vriendelijk kan doen, kom nou.
Stel je niet aan en kom onder mn deken liggenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens even fucking normaal man. Tyf gelijk maar weer op als je niet vriendelijk kan doen, kom nou.
Ik kijk alleen muziekfilmpjes waarin Braddie de duckwalk doet.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah die dude die door de solo's heen zong
quote:
quote:
wees gwn ff eerlijk tegen mequote:
Oh oke tot zoquote:Op zondag 15 januari 2017 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel je niet aan en kom onder mn deken liggen
Hey hunkulesquote:
wat voor trap?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje trap enzo
en porter robinson, 8 februari weer![]()
is echt een kutforumquote:Op zondag 15 januari 2017 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
wees gwn ff eerlijk tegen me
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk alleen muziekfilmpjes waarin Braddie de duckwalk doet.
De watquote:Op zondag 15 januari 2017 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk alleen muziekfilmpjes waarin Braddie de duckwalk doet.
Ey Cripselquote:
hey xena hoe gaat iequote:
Waar haal je die, H&M?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:43 schreef Crip het volgende:
Heb echt veel leuke hoofddoeken gehaald vandaag, pastel kleurtjes.
denk niet dat jij het wat vindtquote:
Oh dit. Ja, ik heb dat andere gifje ook gezien maar eh ja nee weeniequote:
Mooi dat ze daar ook gewoon Nederlands pratenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Kwam een keer aan in Singapore zonder werkvisum. Ik me netjes melden bij immigration zo van: 'Dit is de naam van het schip, wordt nu afgebouwd hier op werf Sembawang, maar m'n agent neemt de telefoon niet op, wat moet ik doen? Geen idee waar ik heenmoet.'
'Ehm, Niels, met voornaam aangesproken worden, er staan hier wat internet-terminals, neem contact op met je bedrijf. Je mag niet van de luchthaven af.'
'En m'n bagage dan? Die staat straks op de band en ik kan er niet bij. Is dat wel veilig?'
'Sir, this is Singapore. Als er iemand aan jouw spullen zit schieten we 'm neer.'
'Owkay.'
dat lijkt mij ook wel gaafquote:Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
Goed bby, met jou?quote:
ik wilde voor mn verjaardag met mijn vader want memories en mijn moeder wil ook mee dus wordt gezelligquote:
Ja, als Braadslee het doet dan moet je maar hopen dat het podium het houdt.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dit. Ja, ik heb dat andere gifje ook gezien maar eh ja nee weenie
Had echt rare uberdriver daar toen ik terug wilde naar centraal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |