ja een topic in klbquote:Op zondag 15 januari 2017 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Heeft Fylax eigenlijk al gereageerd op dit hele gebeuren?
Oke.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we elkaar eerst online beter leren kennen?
coolquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoop tegen beter weten in dat het een grap is
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowwwww, stijve gekregen
Mooi hoor!!
quote:
Wie?quote:
Mehquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt minstens zoveel op Toto als op jezelf.
Thanksquote:
Ik heb ooit iets van 1200 gehaald op een dag en voor mijn gevoel veel moeite voor moeten doen. :squote:
Mijn hoogste aantal is 500 nog wat.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets van 1200 gehaald op een dag en voor mijn gevoel veel moeite voor moeten doen. :s
Stuur maar een goede foto door, dan ga ik morgen aan de slagquote:
ohdie heb ik niet helaasquote:Op zondag 15 januari 2017 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stuur maar een goede foto door, dan ga ik morgen aan de slag
Dat is ook gewoon veel, ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hoogste aantal is 500 nog wat.
mijne 1001 met insoquote:Op zondag 15 januari 2017 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hoogste aantal is 500 nog wat.
Ik denk dat ik nooit 1000 ga halen op een dag. Zelfs met live topics erbij kom ik niet zo ver. Maar de dag van songfestival halve finales gaat het bij mij altijd wel hard.quote:
Hij gaat je inhalen dit jaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FB / 4045 posts, hoe heeft Danny dit kunnen goedkeuren
Oh. Ik zou m'n titel verdedigen als een echte Fok!ker.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag. Geen enkel probleem.
Voortaan zulke posts maar Twitteren ipv hier je hersenscheten neer te gooien.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd op Twitter herinnert aan Domino Day! Ik mis dat stiekem wel hoor.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voortaan zulke posts maar Twitteren ipv hier je hersenscheten neer te gooien.
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ik zou m'n titel verdedigen als een echte Fok!ker.
Dieptepunt bedoel je natuurlijk, sukkelquote:Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef xcachet het volgende:
Mijn humor heeft een nieuw hoogtepunt bereikt hoor.
z'n haar moet wat blonder, maar lijkt welquote:
Moeten we doneren om hem de winter door te helpen?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afijn, ik ga slapen en stop speciaal voor mijn vriend Drug bij 555.
Trusten
Was sarcasme, sukkel.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dieptepunt bedoel je natuurlijk, sukkel
doe niet zo bazigquote:
netjes, dankjewelquote:Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afijn, ik ga slapen en stop speciaal voor mijn vriend Drug bij 555.
Trusten
Waaromquote:Op zondag 15 januari 2017 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe jij aan hardlopen?
en ben jij dat in je UI?
Welke humorquote:Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef xcachet het volgende:
Mijn humor heeft een nieuw hoogtepunt bereikt hoor.
Haha is cachet stiekem een man dat hij humor heeft?quote:
Sowquote:Op zondag 15 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha is cachet stiekem een man dat hij humor heeft?
zou wat zijn he maar neequote:Op zondag 15 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha is cachet stiekem een man dat hij humor heeft?
hnnnggquote:
Hoe weet jij ditquote:Op zondag 15 januari 2017 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als je haar penis nog niet had opgemerkt
Haha was je weer aan het trollen?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Net zo'n mongool in Overwatch [insert mijn naam] Change plz, dus ik heb hem uitgescholden en ben eruit gegaan.
Ga lekker competitive spelen met 5 andere kneuzen als je tactisch wil zijn flikkertje.
Wat een sukkeltje die hermannquote:Op zondag 15 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Net zo'n mongool in Overwatch [insert mijn naam] Change plz, dus ik heb hem uitgescholden en ben eruit gegaan.
Ga lekker competitive spelen met 5 andere kneuzen als je tactisch wil zijn flikkertje.
ik niet maar ik wil welquote:
Nee ik ben gewoon een noob, laat mij lekker spelen wat ik wil, optyfen met dat de game no dit no dat zegt ik speel voor mijn plezier :Squote:
Ik hahahaquote:Op zondag 15 januari 2017 22:26 schreef Catkiller het volgende:
Wie is wel eens naar de hoeren geweest
Was je weer Bastion op attack aan het spelen? :squote:Op zondag 15 januari 2017 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een noob, laat mij lekker spelen wat ik wil, optyfen met dat de game no dit no dat zegt ik speel voor mijn plezier :S
Hoe was hetquote:
weet niet, jij?quote:
wrm kom je niet posten in grtd danquote:
ade is heel veel party's dus dat beeld wat je schetst is wat beperktquote:Op zondag 15 januari 2017 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe was het
Veel van die opgepompte fitguys met uitgesneden kleertjes zodat je de spiertjes kunt spotten terwijl ze kaakschaatsen?
quote:
ben loyal aan klb scquote:Op zondag 15 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
wrm kom je niet posten in grtd dan
vannacht anders niet zo te zienquote:
Oke ik wil naar ADEquote:Op zondag 15 januari 2017 22:29 schreef Drug het volgende:
[..]
ade is heel veel party's dus dat beeld wat je schetst is wat beperkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |