quote:
klb scquote:Op zondag 15 januari 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Hoe gaat het eigenlijk met jou?quote:
nee joh! Fucking kutknie!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou?
Je knie weer genezen enz?
Is het wel zeker dat de operatie goed is gegaan dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh! Fucking kutknie!
Nog steeds aan het revalideren. Kan nog niet strekkenen dat is het belangrijkste
Ik voel mij oud nuquote:
ja alles ziet er goed uit. Maar omdat het een oude complicatie is, gaat het herstel langzamerquote:Op zondag 15 januari 2017 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat de operatie goed is gegaan dan?
Is wel mooi kut schat!
dat had ik ookquote:Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Na een jaar haast niet online zijn op FOK en dan nog wel alle smileys uit je hoofd kennen.
Good or bad?
Wel weer aan het werk enz? Of dat ook nog niet mogelijk?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja alles ziet er goed uit. Maar omdat het een oude complicatie is, gaat het herstel langzamer
Ik voel een mengeling van trots en schaamtequote:
Ligt eraan, wanneer was jouw jeugd?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het ook en kende het ook in m jeugd
dus valt mee
geen idee, tot wanneer is die ?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan, wanneer was jouw jeugd?
dat is slechtquote:Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Na een jaar haast niet online zijn op FOK en dan nog wel alle smileys uit je hoofd kennen.
Good or bad?
Je bent een man? Tot aan je doodquote:
Dan is het zeker jeugdsentimentquote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een man? Tot aan je dood
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoorquote:
onlo moet je met een bus zout nemenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoor
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoor
You don't say?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlo moet je met een bus zout nemen
hoezo?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlo moet je met een bus zout nemen
Bespeur ik hier enige angst voor de weledele heer onlogisch?quote:
halve dagen nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel weer aan het werk enz? Of dat ook nog niet mogelijk?
hij is groter dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige angst voor de weledele heer onlogisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |