geen idee, tot wanneer is die ?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan, wanneer was jouw jeugd?
dat is slechtquote:Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Na een jaar haast niet online zijn op FOK en dan nog wel alle smileys uit je hoofd kennen.
Good or bad?
Je bent een man? Tot aan je doodquote:
Dan is het zeker jeugdsentimentquote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een man? Tot aan je dood
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoorquote:
onlo moet je met een bus zout nemenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoor
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dank u voor deze zelfvertrouwen boost. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen daarvoor
You don't say?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlo moet je met een bus zout nemen
hoezo?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlo moet je met een bus zout nemen
Bespeur ik hier enige angst voor de weledele heer onlogisch?quote:
halve dagen nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel weer aan het werk enz? Of dat ook nog niet mogelijk?
hij is groter dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige angst voor de weledele heer onlogisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |