Huppel laat je tieten zienquote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft nog helemaal niets gezien.
Wat hebben de clubs gedaan? Ben ik alweer teleurgesteld in mijn cluppie of heb ik een leuke wedstrijd gemist?
hoe komt datquote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft nog helemaal niets gezien.
Wat hebben de clubs gedaan? Ben ik alweer teleurgesteld in mijn cluppie of heb ik een leuke wedstrijd gemist?
Er is er nog maar 1 die die mag zien tegenwoordigquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 15 januari 2017 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is er nog maar 1 die die mag zien tegenwoordig
gaat hij niet redden denk ikquote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef JanCees het volgende:
Nog 4 uur te gaan:
Aantal posts voor onlogisch
Vandaag tot nu toe: 3464
581 posts tot 4045
146 per uur
2,5 per minuut
Dat gaat hij halen.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef JanCees het volgende:
Nog 4 uur te gaan:
Aantal posts voor onlogisch
Vandaag tot nu toe: 3464
581 posts tot 4045
146 per uur
2,5 per minuut
Het voetbal is om te janken natuurlijk.quote:
Oh ik dacht ik app je even, dat is makkelijkerquote:
ja kwijtgeraakt ogenblikjequote:Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Makkelijk
waar blijf je in woordslang dan
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik app je even, dat is makkelijker
ben je al overgestaptquote:Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voetbal is om te janken natuurlijk.
Die conclusie trok ik toen ik tijdens de bekerwedstrijd tegen cambuur zo'n 500 meter bij het stadion vandaan was en de verkeerde supporters hoorde juichen gevolgd door een gemene grimas op het gezicht van mijn vriend.
Ik heb het in overweging genomen. Maar nee, ik ben en blijf een trotse ajacied. Ook al is die trotsheid soms even iets minderquote:
hou je mondquote:Op zondag 15 januari 2017 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent langzaam, neem een koffie
maak m hij is dicht gegooid. Maar is geen reeks of zoquote:Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Makkelijk
waar blijf je in woordslang dan
Feyenoord heeft gewonnen, helaas jullie ook. Stand is nu 40-45quote:Op zondag 15 januari 2017 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het in overweging genomen. Maar nee, ik ben en blijf een trotse ajacied. Ook al is die trotsheid soms even iets minder![]()
Maar, wat hebben de clubs gedaan vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |