SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten![]()
ik heb ook een poging gedaanquote:Op zondag 15 januari 2017 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er werd wat raar opgekeken toen ik woordslang probeerde uit te leggen
Jammer genoeg zal ik nooit mogen vliegenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat best wel eens willen doen.
Ok fritsquote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage Haags, bedankt.
komt nog wel een keerquote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moest je doen toen je de kans had.
Stijn haalt hem al inquote:Op zondag 15 januari 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onlo, als je dit de rest van het jaar iedere dag doet dan haal je Tong wel in op de top 500.
Nee dank je.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onlo, als je dit de rest van het jaar iedere dag doet dan haal je Tong wel in op de top 500.
Duurt nog wel even.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn haalt hem al in
VBL niet te stoppen
Je kunt ook nog 100 keer "ff pissen" in allerlei topics posten. Dat schijnt helemaal niet vreemd te zijn.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 100 keer "ff pissen" in allerlei topics posten. Dat schijnt helemaal niet vreemd te zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook nog 100 keer "ff pissen" in allerlei topics posten. Dat schijnt helemaal niet vreemd te zijn.
ja ik weetquote:Op zondag 15 januari 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 3445
600 posts nog.
teringjantjequote:Op zondag 15 januari 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 3445
600 posts nog.
ja wellichtquote:Op zondag 15 januari 2017 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ik nog ff een topic voor je bemannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |