Chaves heeft dit jaar geen enkele kans in de Giro en juist wel in de Tour, dus als je mensen op hoogste schavotjes wil zien gaat er ergens iets mis.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie Chaves veel liever op het hoogste schavotje staan in de Giro of de Vuelta. Ik bedoel, die Tour kan altijd nog wel een keer. Hij is ook nog relatief jong, terwijl hij in principe een jaar achterop ligt in zijn progressie door die ernstige blessure van vier jaar geleden. Het is nog niet zo dat de tijd al aan het dringen is. Normaliter moeten zijn beste jaren nog komen.
Ik snap dat ook niet van heel veel coureurs. Zorg eerst eens dat je palmares een paar regels heeft, voordat je de strijd denkt aan te kunnen met de grote jongens in de Tour.
Maar dat hoeft ook helemaal niet de Giro te zijn, dat kan even goed in de Vuelta het geval zijn. Hij heeft vorig jaar aangetoond goed te kunnen presteren in die twee grote ronden in hetzelfde seizoen. Of hij dat ook kan in Tour/Vuelta zou dan de grote vraag zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chaves heeft dit jaar geen enkele kans in de Giro en juist wel in de Tour, dus als je mensen op hoogste schavotjes wil zien gaat er ergens iets mis.
Nee, dat snap ik ook nog wel, maar het toont aan dat er voor hem mede daardoor nog marge was (is?) om verder te groeien. Rond zijn leeftijd nu ga je toch richting je top toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat met die blessure, zo werkt dat trouwens niet he. Dat jaar is gewoon weg, komt niet meer terug.
Ik vind dit geen leuke satire.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cynische posts van DeeBee en R_R vind ik wel erg verbazingwekkend
Ook vrij genant. Gelijk al koersen laten lopen, zeker als nieuwe ploeg...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:38 schreef tdrone het volgende:
Mobistar, UAE Abu Dhabi en Dimension data doen niet mee aan Omloop het Nieuwsblad,
Ze hebben weinig vertrouwen in Boasson Haegen daar..
Laatste niet-Australische ritwinnaar: Wippert in 2015.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:51 schreef DeeBee het volgende:
Ewan won ook de laatste etappe.
Een Australische SWEEP over alle etappes gezien.
Ik mis Babyface op deze foto.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 22-01-2017 om 16:40:19My @Eurosport road season starts in TEN days. Only ten! Bring it on!
reageer retweet
Ik schrijf Tom alvast op voor de Tour, ziet eruit alsof hij het Froome lastig wil gaan maken... Die stuitert zo van de kasseien af de berm in gedurende het voorjaar.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boonen is echt viesdun
Vies eng dun.quote:Op maandag 23 januari 2017 05:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik schrijf Tom alvast op voor de Tour, ziet eruit alsof hij het Froome lastig wil gaan maken... Die stuitert zo van de kasseien af de berm in gedurende het voorjaar.
Wow. Was ook weer zo'n talent dat totaal kapot ging bij Lefevere.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:26 schreef TheArt het volgende:
Dmytro Grabovsky, wereldkampioen bij de beloften in 2005 en ex-prof bij o.a. Quick Step, is gisteren overleden op 31-jarige leeftijd.
Laureano Rosas gaat een Dani Diazje doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
De grote Oscar Sevilla gaat ze er vanaf vandaag allemaal opleggen in San Juan.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een foto was van een fund raiser voor een of andere heel erge ziektequote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boonen is echt viesdun
Die heb ik ook in hoofdletters opgeschreven inderdaad. Uiteraard kijken we uit naar Bernal, maar nog meer benieuwd ben ik naar Javier Montoya en Julian Cardona. Ik sluit een 1 - 2 - 3 van Inder niet uit.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laureano Rosas gaat een Dani Diazje doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |