Met als verschil dat ze niet hypocriet zijn bij Nederlanders ten opzichte van de hele meute.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cynische posts van DeeBee en R_R vind ik wel erg verbazingwekkend
Jij denkt niet dat Nairo zonder zorgen naar Giro-winst gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt het jaar van Chavito. Nationaal kampioen, repeat in Lombardije en een eindzege in de Giro of Vuelta. I'm calling it.
Wordt het niet eens tijd dat Johan de Tour gaat rijden?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt het jaar van Chavito. Nationaal kampioen, repeat in Lombardije en een eindzege in de Giro of Vuelta. I'm calling it.
Zorgenloos naar winst in een grote ronde ga je nooit en een goeie Chaves kan toe-to-toe (hoi Mani) gaan met Quintana.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Nairo zonder zorgen naar Giro-winst gaat?
Ik vind het juist heerlijk verfrissend dat er nog renners zijn die opteren voor Giro en Vuelta, in plaats van dat ganse jaar maar te focussen op de Tour. Jij niet dan? Kijk naar zo'n Aru vorig jaar. Heel je seizoen bezig geweest met dat rondje in Frankrijk, het gaat niet zoals verwacht en het jaar kan min of meer de prullenbak in. Tel uit je winst.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat Johan de Tour gaat rijden?
Laat ik vooropstellen dat het goed is dat er inderdaad renners zijn die zich voornamelijk richten op de Giro en de Vuelta, maar je bent natuurlijk pas een echte renner als je ook de Tour hebt gereden. Dit jaar lijkt mij een perfecte mogelijkheid om eens voor de Tour te gaan. Als Froome een keer op z'n muil gaat ligt de overwinning daar voor het grijpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk verfrissend dat er nog renners zijn die opteren voor Giro en Vuelta, in plaats van dat ganse jaar maar te focussen op de Tour. Jij niet dan? Kijk naar zo'n Aru vorig jaar. Heel je seizoen bezig geweest met dat rondje in Frankrijk, het gaat niet zoals verwacht en het jaar kan min of meer de prullenbak in. Tel uit je winst.
Los van het feit dat de Giro ook gewoon een mooiere ronde is, uiteraard.
Ik heb eerder het gevoel dat renners momenteel redeneren op basis van wanneer Froome niet meedoet. Voor een renner als Nairo die altijd Tourambities heeft gehad is het vrij apart om dan dit jaar lekker aan de Giro mee te doen. Alsof hij een beetje moegestreden is ten opzichte van Froome.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Froome een keer op z'n muil gaat ligt de overwinning daar voor het grijpen.
Oei, Rahim zal dit niet leuk vinden.quote:“Ik ben de kopman voor het voorjaar en ik verwacht dat ik een sterke ploeg heb in de finale”, zei hij nog, “ik voel me al goed thuis bij Cannondale-Drapac en ik geloof echt in mijn team. De voorbije jaren had ik altijd gehoopt op versterking bij LottoNL-Jumbo, maar het was moeilijk om die te krijgen. Te vaak zat ik in de finale te vroeg alleen en daarom koers ik nu in een ander team. Het zal me met Sebastian Langeveld en Dylan van Baarle als nieuwe ploegmaten niet overkomen. Zij kunnen voor mij het werk verlichten, eventueel al vroeg in de aanval gaan, op 30 à 40 kilometer van het eind en me zo in een zetel zetten. Dan heb je ook nog Taylor Phinney die na zijn beenbreuk weer in orde is, Tom Van Asbroeck en enkele andere jongens die me goed omringen. Ik kijk uit naar de start van het voorjaar, ik wil weer een gooi doen naar die klassieke zege, al besef ik ook dat de concurrentie groot is met Peter Sagan, Greg Van Avermaet, John Degenkolb, Alexander Kristoff, Tom Boonen en nog heel wat anderen. Er gaan ook nieuwe jonge gasten opstaan.”
Nouja, denk dat daar wel een aantal redenen voor te bedenken zijn. Het is de 100e Giro, het parcours is voor een echte klimmer wat uitdagender dan dat van de Tour, er is een leuk deelnemersveld en het is ook wel eens lekker om een keer een ander programma te rijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat renners momenteel redeneren op basis van wanneer Froome niet meedoet. Voor een renner als Nairo die altijd Tourambities heeft gehad is het vrij apart om dan dit jaar lekker aan de Giro mee te doen. Alsof hij een beetje moegestreden is ten opzichte van Froome.
Natuurlijk is het al langer zo dat de Giro ieder jaar voor een echte klimmer is, al was vorig jaar een uitzonderlijk potentievolle Tour (en u weet hoe het ging).quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, denk dat daar wel een aantal redenen voor te bedenken zijn. Het is de 100e Giro, het parcours is voor een echte klimmer wat uitdagender dan dat van de Tour, er is een leuk deelnemersveld en het is ook wel eens lekker om een keer een ander programma te rijden.
Daarnaast is het natuurlijk wel een laffe hond.
Ja die Sebas is wel een hele upgrade als knecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oei, Rahim zal dit niet leuk vinden.
Eh, het verschilt nogal veel. Op de Tirreno en de Tour na rijdt hij dit jaar alleen maar andere koersen dan vorig jaar. Twee jaar lang was het koers tot Romandië, dan cocaïne dealen in het regenwoud, Route du Sud en Tour. Werkte twee jaar lang ook niet echt helemaal zoals het zou moeten, dus dan maar wat anders. Vind ik prima te billijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het al langer zo dat de Giro ieder jaar voor een echte klimmer is, al was vorig jaar een uitzonderlijk potentievolle Tour (en u weet hoe het ging).
Dan denk ik eerder dat het om de 100e Giro gaat. Maar zoals je aan het parcours van Quintana hebt kunnen zien, is die na de Tirreno-Adriatico weer in zijn teleport gestapt naar de verstikkende gebieden van Columbia. Niet echt het beste voorbeeld van een renner die eens een ander parcoursje wil, want dan zou wmb zijn pre-Tourprogramma er ook heel anders uitzien. Dat verschilt ook niet absurd veel.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:27 schreef Marcoss het volgende:
Chaves gaat waarschijnlijk wel naar de Tour trouwens en dan 1 van de Yates-broers naar de Giro
Fluimucil wordt tegenwoordig overal ter wereld bezorgdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een record voor Porte en zo'n kleine teringcolombiaan ook meteen weer goed. 2017 gaat een extreem lachwekkend jaar worden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:11 schreef TheArt het volgende:
Porte vernedert de rest Down Under:
Old Willunga Hill
2017:3,6 km@7,1%---7:41---average speed 28.11 km/h(Richie Porte)-RECORD
2016:3,6 km@7,1%---7:48---average speed 27.69 km/h(Richie Porte)
2015:3,6 km@7,1%---7:48---average speed 27.69 km/h(Richie Porte)
2014:3,6 km@7,1%---8:18---average speed 26.02 km/h(Richie Porte)
2013:3,6 km@7,1%---8:01---average speed 26.94 km/h(Gerrans-Slagter)
2012:3,6 km@7,1%---8:47---average speed 24.59 km/h(Valverde-Gerrans)
2011:3,6 km@7,1%---8:44---average speed 24.73 km/h(Ben Hermans)
2010:3,6 km@7,1%---8:25---average speed 25.66 km/h(Valverde-L.L.Sanchez-Evans-Sagan)
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 06:47:32#TDU 2011-2017, Old Willunga Hill (3.00 km, 7.27 %, 218 m)
reageer retweet
Jawel, die post gaat wel op, enkel het voorbeeld was verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Dus eigenlijk gaat je hele post niet op.
Topshow.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie Chaves veel liever op het hoogste schavotje staan in de Giro of de Vuelta. Ik bedoel, die Tour kan altijd nog wel een keer. Hij is ook nog relatief jong, terwijl hij in principe een jaar achterop ligt in zijn progressie door die ernstige blessure van vier jaar geleden. Het is nog niet zo dat de tijd al aan het dringen is. Normaliter moeten zijn beste jaren nog komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat het goed is dat er inderdaad renners zijn die zich voornamelijk richten op de Giro en de Vuelta, maar je bent natuurlijk pas een echte renner als je ook de Tour hebt gereden. Dit jaar lijkt mij een perfecte mogelijkheid om eens voor de Tour te gaan. Als Froome een keer op z'n muil gaat ligt de overwinning daar voor het grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |