Ja, die is van hun officiële DVD.. Ik heb het singletje van Push Upstairs ook nog steeds.. Ik zat altijd naar die clip te kijken 's ochtends met m'n bammetjes voordat ik naar school ging.. Kids these days zien dat niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dan. Heeft ook betere audio.
Je caps staat aanquote:Op zondag 15 januari 2017 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK KEN VLGENS MIJ IEMAND DIE MET HAAR TETTEN OP DUMPERT STAAT
Linkquote:Op zondag 15 januari 2017 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK KEN VLGENS MIJ IEMAND DIE MET HAAR TETTEN OP DUMPERT STAAT
Hou je bek joh was ook bezig met je moeder.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Knut probeert een dumpert link te plaatsen
Zieke diss maatquote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je bek joh was ook bezig met je moeder.
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen van mijn middelbare zegt nu hee das annemarie
Goeie DJ?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DJDannyv de expert die ineens "smooth" het gesprek binnen komt glijden als het over zolderkamerrukobsessies gaat.
Haha ja ik zei dannyv
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/nachtkanonnen.html
Huilen ik ga zelfmoord plegen
Ahja volgens de comments op Dumpert is ze Nederlandsquote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DJDannyv de expert die ineens "smooth" het gesprek binnen komt glijden als het over zolderkamerrukobsessies gaat.
Haha ja ik zei dannyv
Orginele naam heeft hij wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha ja ik zei dannyv
Hoe heet ze?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja volgens de comments op Dumpert is ze Nederlands
lachen
gelachenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liftmuziek
Haha ja dat soort liften XD
Annalien ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
Ze lijkt er godverdomme echt als 2 druppels op. Die had ook dikke tetten. En ze moet nu net zo oud zijn als ik dus in principe maakt leeftijd niet uit.
analeen.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
Ze lijkt er godverdomme echt als 2 druppels op. Die had ook dikke tetten. En ze moet nu net zo oud zijn als ik dus in principe maakt leeftijd niet uit.
would hitquote:Op zondag 15 januari 2017 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://img04.deviantart.n(...)by_aestheticized.jpg
Haha ja dat was nog lang niet door de Nederlanders afgeschoren
jaquote:
Heldquote:Op zondag 15 januari 2017 17:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, joh.. Ik ga door tot het bittere einde..
Doe je bestquote:Op zondag 15 januari 2017 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik nu plaatje van zeeland vind he
DIRECTE LINK alstublieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |