SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 16:55:30 ]
Echt hè. Ik probeerde onlo nog te matsen door ze te vermijden maar op gegeven moment lukt dat echt amperquote:
prima nummertjequote:
the hills is beterquote:
Ik luister nu..quote:
ja 16-17 uur ging wel goedquote:Op zondag 15 januari 2017 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent op schema voor 4045 de laatste 5 kwartier.
ga ik niet halen maatjequote:Op zondag 15 januari 2017 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent op schema voor 4045 de laatste 5 kwartier.
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 15 januari 2017 17:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet nog wat kabouterpost ergens liggen? Of is dat slecht voor de spieropbouw?
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:03 schreef Befbekje het volgende:
Armand van Helden-plaatje is wel oké.. Ben geen heel groot fan van 'm.. Al was Funk Phenomena een van de eerste toffe houseplaten die ik ooit in m'n leven hoorde..
hehe kijk wel ffquote:Op zondag 15 januari 2017 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ff powernap gevolgd door een powernak
47:30 genotquote:Op zondag 15 januari 2017 17:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Push Upstairs na 28:20 ofzo is echt master..
Die show op Pinkpop 1999 staat ook op YouTube sinds een tijdje.. Ook waanzinnig.. Alleen jammer dat het volume wat laag is in die video..quote:
Die zat ik pas te kijken iddquote:Op zondag 15 januari 2017 17:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die show op Pinkpop 1999 staat ook op YouTube sinds een tijdje.. Ook waanzinnig.. Alleen jammer dat het volume wat laag is in die video..
Ja, die is van hun officiële DVD.. Ik heb het singletje van Push Upstairs ook nog steeds.. Ik zat altijd naar die clip te kijken 's ochtends met m'n bammetjes voordat ik naar school ging.. Kids these days zien dat niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dan. Heeft ook betere audio.
Je caps staat aanquote:Op zondag 15 januari 2017 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK KEN VLGENS MIJ IEMAND DIE MET HAAR TETTEN OP DUMPERT STAAT
Linkquote:Op zondag 15 januari 2017 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK KEN VLGENS MIJ IEMAND DIE MET HAAR TETTEN OP DUMPERT STAAT
Hou je bek joh was ook bezig met je moeder.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Knut probeert een dumpert link te plaatsen
Zieke diss maatquote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hou je bek joh was ook bezig met je moeder.
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen van mijn middelbare zegt nu hee das annemarie
Goeie DJ?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DJDannyv de expert die ineens "smooth" het gesprek binnen komt glijden als het over zolderkamerrukobsessies gaat.
Haha ja ik zei dannyv
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/nachtkanonnen.html
Huilen ik ga zelfmoord plegen
Ahja volgens de comments op Dumpert is ze Nederlandsquote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DJDannyv de expert die ineens "smooth" het gesprek binnen komt glijden als het over zolderkamerrukobsessies gaat.
Haha ja ik zei dannyv
Orginele naam heeft hij wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha ja ik zei dannyv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |