Ja klopt, die zijn op verzoek van mij weggehaald, maar ik wil die enequote:Op woensdag 25 januari 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
FANN, ik wilde jou voor en na foto's even aan iemand laten zien. Klopt het dat die weg zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet er dan wel bij vermelden aan diegene
die je het wil laten zien dat ik niet alleen de olie gebruikte maar ook de
CBD zalf. Aaan die CBD zalf heb ik écht een vermogen uitgegeven want
dan waren van deze kleine potjes, aangezien ik mijn rug, decolete, armen,
nek, hals en zijkant van mijn gezich moest insmeren, waren dat héél veel
potjes en ik was er ook niet zo zuinig mee eigenlijk, alles liever dan
die steroidezalfjes die mijn huid kapot hadden gemaakt. Die gebruik ik ook
niet (nooit) meer.
die potjes waren duur... en klein er zit maar 25 mg in.
https://www.cbddrogist.nl/cbd-zalf-25-ml/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CBD zalf is een makkelijk smeerbare zalf met heilzame werking bij diverse huidklachten en
huidaandoeningen, zoals onder andere eczeem, brandwonden, jeuk, insectenbeten, pijn,
zwellingen en vele huidziekten.
ik heb nog een aantal lege potjes, in totaal heb ik 14 potjes gebruikt,
een lege aantal potjes heb ik weggegeven aan mensen die het ook nu of in de
toekomst wilde gebruiken, het schijnt dus ook goed te zijn voor
andere huidproblemen, lupus staat er niet eens bij, het was gewoon een (goeie)
gok van mij.
Inmiddels is er niet meer te zien, de littekentjes die ik heb overgehouden zijn witte
vlekjes. Inhet laatste stadium van smeren ben ik overgegaan op de goedkopere
Trompetol zalf, op de foto staat een grote pot van 100 ml die kost 19,95 euro
http://www.apollyon.nl/cbd-olie/cbd-creme/cbd-zalf-trompetol
Dus dat scheelt nogal wat, het is allemaal een gok geweest van mij, want ik wist er NIETS
vanaf en ik leer nog steeds bij, het is een kwestie geweest van googelen, googelen en nog
eens googelen....
De Trompetol zalf is ook geweldig, de schade van die corstoiriden zalf is behoorlijk goed
aan het herstellen, of het álle schade gaat herstellen weet ik niet,maar mijn huid ziet er
beter uit dan in járen. De Trompetol zalf blijf ik dan ook gebruiken, niet iedere dag maar zo
af en toe na het douchen gebruik ik het als een soort van bodylotion, die heb je trouwens
ook van CBD, ga ik ook nog eens proberen, als de Trompetol zalf op is.
Ik heb ook de CBD Zeep van Jacob Hooy gebruikt en die gebruik ik nog steeds, ik had
vroeger altijd al natuurlijke zeep, olijfoliezeep, maar voor de zekerheid gebruik ik nu deze.
Ik heb zelfs en die ben ik vergeten op de foto te zetten, factor 50 zonnebrandcreme van
CBD, want ook al heb ik een zon en licht allergie soms moet je nu eenmaal naar buiten
en soms wil ik ook gewoon naar buiten, maar ik heb ook UV Kleding, hoeden sjaals
en de hele zooi.
http://www.apollyon.nl/cb(...)d-sunblock-cannabios
De Olie dáár begon ik mee, toen dat bleek te werken, en zéker niet alleen voor de
huid, maar voor véle andere problemen, veroorzaakt door de ziekte SLE en/of de medicijnen
ben ik verder gaan zoeken.
Niets wordt vergoed door de verzekering, écht helemaal niets en rijk ben ik ook niet,
de kleding, hoeden en sjaals heb ik een paar jaar over gedaan.
Voor de zalf en de olie heb ik mijn spaarpotje geplunderd, dus ik ben zéker niet rijk ofzo!
Nu ik niet meer zoveel nodig heb, eigenlijk alleen de olie, en af en toe een pot Trompetol
zalf en de factor 50 zalf bezuinig ik op andere dingen, gelukkig kán dat en misschien kan
ik dan weer een spaarpotje opbouwen.
Zo dawastik hoop dat mijn antwoord uitgebreid genoeg was
![]()
De olie blijf ik áltijd gebruiken!
[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 26-01-2017 15:30:46 ]
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:42 schreef Laysa het volgende:
Elke keer als ik de foto's zie van hoe het was bij je Fann, dan denk ik eerst : Och meske toch. en gelijk daarna ben ik blij voor je dat het nu een stuk beter is.
Dank jullie wélquote:
Heb even de link doorgestuurd! Bedankt!quote:
oké!quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb even de link doorgestuurd! Bedankt!
Vertrouwd cluppie. Op zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ook nog gegoogled op Suver Nuver en kom dat op een zeker cluppie terecht.
ik moest googelenquote:Op donderdag 26 januari 2017 10:20 schreef LPFAN het volgende:
Volgende week ga ik weer met stomp aanprikken, proberen of het dit keer wel wil. Totaal geen vertrouwen in maar ja.. ben wel benieuwd.
`quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest googelenmaar
![]()
gaat het een beetje? hoe voel je je nu en is er al nieuws over die nier die misschien
mocht blijven zitten?
Hopelijk komt er snel nieuws LPFAN!quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
`
Haha snap dat je moest googlen ;p Ik heb een verleden met stomp aanprikken, Wil bij mijn shunt erg slecht en kost veel frustratie en pijn, vandaar dat ik er tegen op zie ;p maar ik snap wel dat ze weer een poging willen wagen want het is veel beter voor de shunt om met een stompe naald te prikken.
Ja gaat hier wel oke, voel me wel goed, moe maar goed dat gaat ook niet wegEn nee nog geen nieuws.
Hoop het ookquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopelijk komt er snel nieuws LPFAN!
aai over bolletjequote:Op maandag 30 januari 2017 17:34 schreef LPFAN het volgende:
Brrrr ik ben echt ontzettend nerveus voor morgen
Thanks, het is ook vervelend dat ik dialyse van te voren heb, maar kon niet op een andere dag helaas. Gelukkig duurt de ingreep hooguit 10 minuten.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:48 schreef Gia het volgende:
Succes morgen. Probeer goed te slapen en je te ontspannen.
Thanksquote:
Héél veel sterkte vandaag LPFANquote:Op maandag 30 januari 2017 17:34 schreef LPFAN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FANN op 01-02-2017 23:42:29 ]
Ik wens je veel succes!quote:Op maandag 30 januari 2017 17:34 schreef LPFAN het volgende:
Baat heb ik er niet bij, ze gaan een dubbele j katheter verwijderen die ik gekregen heb tijdens de operatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes!
Tevens het verzoek mij uit de OP te halen, het hoeft van mij niet meer.
Ik hoop dat jouw afspraak gunstig verloopt en dat je er baat bij hebt.
Ik heb je er uitgehaald.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tevens het verzoek mij uit de OP te halen, het hoeft van mij niet meer.
Jaquote:
Je bent ook alweer optimistisch, gelukkig. Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ben wel blij dat er nu wel actie ondernomen wordt, hij kijkt wel verder. Hij zei ook gelijk dat hij dus een gyn er bij wil hebben om te kijken wat er gedaan kan worden, want er moet gewoon wat gedaan aan worden. Misschien is er een hele simpele oplossing.
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent ook alweer optimistisch, gelukkig. Ik hoop met je mee.
Enne, schaam je niet, hoor.
Bah,wat een ellende LPFANquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:34 schreef LPFAN het volgende:
Nou dat was een compleet fiascoKatheter zit nog op zijn plek.
Ja idd. maar gelukkig binnenkort lekker slapen, kunnen ze mooi hun gang gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Bah,wat een ellende LPFAN![]()
je hoeft je zéker niet te schamen, gelukkig heb je een begripvolle gynaecoloog, maar het blijft
ellende....
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd. maar gelukkig binnenkort lekker slapen, kunnen ze mooi hun gang gaan
Haha ja, die verlies ik niet zo snel ;pquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]gelukkig heb je nog humor, da's knap
![]()
Ja, ook fijn dat hij actie wil ondernemen, ik hoop echt dat er een oplossing is, waardoor ik geen pijn meer heb daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:34 schreef summer2bird het volgende:
Ahw, sterkte LP.![]()
Wat rot voor je dat het zo'n pijn doet elke keer.
Wel fijn voor je dat je een lieve arts trof
LPtjequote:Op donderdag 2 februari 2017 14:31 schreef LPFAN het volgende:
Het is eindelijk zeker, de nier blijft zitten![]()
Nu is het wachten op de oproep voor die verwijdering van de dubbele J, en dan kom ik de wachtlijst weer op.
lekker heh die samenwerking ''onderling''quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:23 schreef LPFAN het volgende:
Werd ik net gebeld door de opname planning van het UMCG voor de verwijdering van de nier, Lopen dus behoorlijk achterMaar is nu allemaal geregeld
Heerlijk jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker heh die samenwerking ''onderling''
Yay!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:31 schreef LPFAN het volgende:
Het is eindelijk zeker, de nier blijft zitten![]()
Nu is het wachten op de oproep voor die verwijdering van de dubbele J, en dan kom ik de wachtlijst weer op.
Ziekenhuizen en communicerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:23 schreef LPFAN het volgende:
Werd ik net gebeld door de opname planning van het UMCG voor de verwijdering van de nier, Lopen dus behoorlijk achterMaar is nu allemaal geregeld
Ja, weten ze niet wat dat is iddquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Ziekenhuizen en communiceren
Alles goed met je LPFAN?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, weten ze niet wat dat is idd
Vrouw van de planning kon wel jankenZe was erg druk geweest om mij te kunnen inplannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles goed met je LPFAN?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |