abonnement Unibet Coolblue
pi_168391003
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat valt me eigenlijk nog wel mee. Misschien toch eens over in gaan lezen want ik hoor er zoveel positieve geluiden over. Irl en op internet.
ah... Fripsel dat is een héle moeilijke vraag, want het ligt helemaal aan de klacht(en) die je hebt
de sterkte van de olie én hoe jij erop reageert/

Je hebt olie mét THC (dat is dat stofje wat ook in een joint zit) en je hebt olie zónder THC.

Je gaat niet high worden van de hoeveelheid THC hoor, er is maar n héle lage dosis toegestaan
(legaal) in Nederland, maar sommige mensen slapen daar goed op, ik niet, en sommige mensen,
zoals mijn eega, krijgen er alleen maar koppijn van en kunnen er juist
weer niet van slapen dus ik het zónder THC, in Jacob Hooy olie zit ook géén THC, dus mijn
eega heeft nu de olie van Jacob Hooy die is dus volkomen veilig.

HIer kan je goed de verschillen lezen, CBD olie is iets hééll anders dan wietolie

http://www.dutch-headshop(...)ennepolie-a-176.html

Beste advies wat ik kan geven is goed de ervaringen van andere mensen lezen en als je mensen
kent die in RL CBD olie gebruiken kan je het daar aan vragen.

Ik weet alleen van mezelf dat ik 6 druppels over de dag verdeeld neem van déze olie

http://www.mediwietsite.nl/nieuw-nederland-wateroplosbaar-cbd/

die is dus sterker, maar ik had ook véél en ik ben aan het afbouwen met Prednison,
tot nu toe voel ik me daar héél héél goed bij, dus ik ga niet veranderen van olie.

Mijn eega neemt 8 druppels olie (ongeveer) want die is inderdaad dik en een beetje
moeilijk te doseren, van Jacob Hooy, soms doet hij het net als Gia of er loopt iets langs
het flesje en dat haalt hij weg met zijn vinger en likt die af, dus ik denk dat hij af en toe wel
méér druppels binnenkrijgt, maar ook hij voelt zich goed, geen pijn in de knieën meer,
geen rusteloz benen meer dus slapen is ook geen probleem meer.

Meer advis kan ik niet geven google op CBD ervaringen en jouw klachten misschien
vindt je dan meer voorbeelden, of misschien staan er hier iets voor je bij?

http://www.stichtingmediw(...)ingen/ziektebeelden/

Succes! :*
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:21:44 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168391389
Ik heb het ff opgezocht en ik mag het niet hebben, scheelt dus dat ik het toch niet kan betalen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168391467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:21 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb het ff opgezocht en ik mag het niet hebben, scheelt dus dat ik het toch niet kan betalen :P
Ik heb niet echt iets duidelijks gevonden wat van toepassing op jou kan zijn, maar in jouw geval,
áls je het zou willen gebruiken, (als je het kon betalen)zou ik zéker even met mijn artsen gaan overleggen :Y

en als het zo is dat jij het niet mag is het ook niet meer zo'n rotgevoel dat je het niet kan betalen
moet je maar denken :*
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:33:05 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168391512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb niet echt iets duidelijks gevonden wat van toepassing op jou kan zijn, maar in jouw geval,
áls je het zou willen gebruiken, (als je het kon betalen)zou ik zéker even met mijn artsen gaan overleggen :Y

en als het zo is dat jij het niet mag is het ook niet meer zo'n rotgevoel dat je het niet kan betalen
moet je maar denken :*
Nah ja sowieso ga ik niet zomaar iets gebruiken zonder overleg want bijna alles word verwerkt door de nieren en moet ik dus mee uitkijken, maar de reden dat ik zag dat je het beter niet kunt gebruiken als je hoge bloeddruk hebt en hartritmestoornissen. Dat heb ik.

Rot voelen doe ik ook niet hoor ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168391607
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]



Rot voelen doe ik ook niet hoor ;)
:*
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:44:05 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168391625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:41 schreef FANN het volgende:

[..]

:*
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168391923
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals bedankt FANN. Dat ik hier überhaupt weer ben gaan posten. FANN :*
  dinsdag 24 januari 2017 @ 11:25:01 #133
3542 Gia
User under construction
pi_168392270
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:33 schreef LPFAN het volgende:

Nah ja sowieso ga ik niet zomaar iets gebruiken zonder overleg want bijna alles word verwerkt door de nieren en moet ik dus mee uitkijken, maar de reden dat ik zag dat je het beter niet kunt gebruiken als je hoge bloeddruk hebt en hartritmestoornissen. Dat heb ik.

Rot voelen doe ik ook niet hoor ;)
Ik heb een kunsthartklep en daarom bloeddrukverlagende medicijnen, metoprololtartraat. Verder heb ik bloedverdunners, wat ook altijd uitkijken is, maar ik prik zelf, dus kan het goed in de gaten houden.
Volgens de arts op de pijnpoli kan ik het rustig gebruiken.
Ik ben echter wel voorzichtig en luister goed naar mijn lichaam. Ik merk het als mijn bloeddruk verhoogt. Maar ik voel me er juist rustiger door.

Ga dit, als ik het blijf gebruiken, ook nog melden bij de cardioloog. Benieuwd wat hij ervan vindt.
Mijn bedoeling is ook om de amitryptiline af te bouwen om samen met 2 x per jaar Qutenza en dagelijks 2 tot 4 druppels de pijn tegen te gaan.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 11:45:07 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168392565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb een kunsthartklep en daarom bloeddrukverlagende medicijnen, metoprololtartraat. Verder heb ik bloedverdunners, wat ook altijd uitkijken is, maar ik prik zelf, dus kan het goed in de gaten houden.
Volgens de arts op de pijnpoli kan ik het rustig gebruiken.
Ik ben echter wel voorzichtig en luister goed naar mijn lichaam. Ik merk het als mijn bloeddruk verhoogt. Maar ik voel me er juist rustiger door.

Ga dit, als ik het blijf gebruiken, ook nog melden bij de cardioloog. Benieuwd wat hij ervan vindt.
Mijn bedoeling is ook om de amitryptiline af te bouwen om samen met 2 x per jaar Qutenza en dagelijks 2 tot 4 druppels de pijn tegen te gaan.
Hoop voor je dat je kan gaan afbouwen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168400866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:08 schreef -sabine- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals bedankt FANN. Dat ik hier überhaupt weer ben gaan posten. FANN :*
Mens ik ben allang blij dat je er baat bij hebt *O* je hoeft me geen 100x te bedanken hoor :D
Ik ben blij dat ik het met jullie gedeeld heb :Y
pi_168411012
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:45 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je kan gaan afbouwen.
Ik hoop dat het goed gaat, maar ik ga vanaf morgen nog een kwart pilletje Prednison minder
nemen, ik heb pilletjes van 5 mg dus dat is iets meer dan 1 gram, ik hoop dat ik in elk geval weer
op mijn oude dosis kan komen, die was al achterlijk hoog, 20 mg, eigenlijk slikte ik al járen 20 mg, dat was ook meteen de dosis die ik kreeg toen ik voor de eerste keer kwam.

Ik heb ook een paar ''goede'' periode's gehad maar lager dan 10 mg (voor korte tijd) kwam het nooit.

Daarvoor liep ik bij een Dermatoloog, die heeft heel lang getwijfeld of hij me zou doorsturen, ik
weet nog dat hij zei, ''dat wil ik je eigenlijk niet aandoen, want dan zetten ze je meteen aan de
Prednison''. Dat was 10 jaar geleden.

Ik wist toen eigenlijk niet eens wat Prednison was en écht verdiept heb ik me er toen ook niet in,
want het hielp! Dus eigenlijk dacht ik, had ik dat maar eerder gekregen...

Nu weet ik beter, Prednison onderdrukt de onstekingen wel, maar het sloopt je lichaam, ik heb
buiten die 20 mg Prednison nog hoge kuren gehad als ik ''opvlammingen'' kreeg, kuren tot aan 60
mg aan toe, alle andere medicijnen om het Prednison gebruik omlaag te krijgen faalde, het hielp
niet én ik werd er nog zieker van.

Helaas zal al die schade zich niet meer herstellen, of er moet wel écht een wonder gebeuren,
maar dat denk ik niet, maar ik wilde maar zeggen, als je met die olie met minder medicijnen toekan, of het nou pijnstillers zijn met nare bijwerkingen of andere medicijnen het is het proberen waard, overleg met je arts! Dat IK dat niet van te voren gedaan heb heeft andere redenen.

Nou dat wilde ik nog even kwijt, ik kwam kijken of er nog update's waren, misschien komen ze
nog en áls ze komen dan hoop ik dat het goed nieuws is :Y

En nu laat ik dit topic met rust want ik wil niet de boel overnemen dus ik wens
jullie allen hier héél veel sterkte mét of zonder druppels en welterusten allemaal! :*
pi_168411185
En misschien heel makkelijk gezegd, maar 1 keer 13 euro uitgeven aan iets waardoor je je misschien beter gaat voelen is wel de moeite waard.
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:28:59 #138
3542 Gia
User under construction
pi_168413618
Iemand gisteren het item gezien over wietolie, en dan het THC spul?
Het wordt dus hier niet meer vergoed, ook niet voor ernstige gevallen.

Er was een vrouw met MS, die dankzij de wiet, een jointje in haar geval, nog één per dag kon paardrijden en daar al haar vreugde uithaalde.
Maar nu die joint niet meer vergoed wordt, moet ze het zelf gaan betalen, wat voor haar neerkwam op zo'n 600 euro per maand.

Het schijnt ook dat er afspraken zijn met ons omringende landen dat Nederland maar 100 Kg per land zou uitvoeren, maar naar Duitsland gaat 700 Kg!!
En hier blijven de hoge heren maar beweren dat het niet helpt, dus niet vergoed.
pi_168413654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:28 schreef Gia het volgende:
Iemand gisteren het item gezien over wietolie, en dan het THC spul?
Het wordt dus hier niet meer vergoed, ook niet voor ernstige gevallen.

Er was een vrouw met MS, die dankzij de wiet, een jointje in haar geval, nog één per dag kon paardrijden en daar al haar vreugde uithaalde.
Maar nu die joint niet meer vergoed wordt, moet ze het zelf gaan betalen, wat voor haar neerkwam op zo'n 600 euro per maand.

Het schijnt ook dat er afspraken zijn met ons omringende landen dat Nederland maar 100 Kg per land zou uitvoeren, maar naar Duitsland gaat 700 Kg!!
En hier blijven de hoge heren maar beweren dat het niet helpt, dus niet vergoed.
600 euro per maand, is medicinale wiet zoveel duurder? In de shop kun je daar 75 tot zo'n 50 gram van kopen. Dan ben je stoned de hele maand hoor. :o
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:48:53 #140
3542 Gia
User under construction
pi_168413864
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

600 euro per maand, is medicinale wiet zoveel duurder? In de shop kun je daar 75 tot zo'n 50 gram van kopen. Dan ben je stoned de hele maand hoor. :o
Effe gegoogled:
quote:
Kosten en vergoeding medicinale cannabis
Volgens de website www.apotheek.nl zijn de prijzen als volgt opgebouwd.

5 gram SIMM 18 kost in de apotheek circa ¤ 44,-. De kostprijs van BMC is ¤ 35,60 en de vergoeding voor het werk van de apotheek bedraagt ongeveer ¤ 6,-. Over het totaal wordt 6% btw in rekening gebracht.
5 gram Bedrocan kost in de apotheek circa ¤ 50,-. De kostprijs is ¤ 41,25 en de vergoeding voor het werk van de apotheek bedraagt ongeveer ¤ 6,-. Over het totaal wordt 6% btw in rekening gebracht.
Het ging in haar geval om de Bedrocan.
Stel er gaat 1 gram per dag er doorheen, 2 jointjes (een vooraf om paard te kunnen rijden en één na afloop om weer tot rust te komen), dan kost het 300 euro per maand.

Misschien was het het andere stel dat kwam met het bedrag van 600 euro.
Die waren nu, omdat het niet meer vergoed wordt, zelf aan het telen. De burgemeester liet dat toe in geval van medicinaal gebruik. Man was mooi de topjes aan het bijknippen, zo op tv.

Kwam ook nog een gast van een of andere club aan het woord die zei dat ook in het verleden medicinale wiet alleen vergoed werd als andere medicatie niet hielp.
M.a.w. je mag gerust verslaafd raken aan een chemisch pilltje zoals amitryptiline, maar in plaats daarvan een plantaardig product gebruiken dat goedkoper is, dat kan niet in Nederland.

Nu hoef ik niet per se aan de wiet, zeker niet als die CBD goed werkt, maar er zijn mensen die echt liever 2 joints per dag roken dan een zooi pillen achterover werken die onvoldoende werken.
pi_168414433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:28 schreef Gia het volgende:
Iemand gisteren het item gezien over wietolie, en dan het THC spul?
Het wordt dus hier niet meer vergoed, ook niet voor ernstige gevallen.

Er was een vrouw met MS, die dankzij de wiet, een jointje in haar geval, nog één per dag kon paardrijden en daar al haar vreugde uithaalde.
Maar nu die joint niet meer vergoed wordt, moet ze het zelf gaan betalen, wat voor haar neerkwam op zo'n 600 euro per maand.

Het schijnt ook dat er afspraken zijn met ons omringende landen dat Nederland maar 100 Kg per land zou uitvoeren, maar naar Duitsland gaat 700 Kg!!
En hier blijven de hoge heren maar beweren dat het niet helpt, dus niet vergoed.
Waar heb je dat gezien Gia?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:45:28 #142
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_168414742
Suver Nuver joh? :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:16:10 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168415237
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 02:02 schreef mootie het volgende:
En misschien heel makkelijk gezegd, maar 1 keer 13 euro uitgeven aan iets waardoor je je misschien beter gaat voelen is wel de moeite waard.
Is idd wel makkelijk gezegd helaas. Maar ben blij dat het voor jullie positief werkt!

FANN: Ja, predison is idd rotspul :(

[ Bericht 7% gewijzigd door LPFAN op 25-01-2017 12:29:00 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168417771
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:45 schreef Vlindur het volgende:
Suver Nuver joh? :D
Ja.
  woensdag 25 januari 2017 @ 15:06:52 #145
3542 Gia
User under construction
pi_168418630
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:28 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Waar heb je dat gezien Gia?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 vandaag, gisteren 24 ste, dus.
Vanaf ongeveer 7 minuten begint het over het overheidsbeleid betreffende medicinale wiet.
Ene Lilian krijgt het 14 jaar vergoed, en nu ineens niet meer. Zij zegt aan het eind dat het haar 560 euro per maand kost als ze het zelf moet betalen, en dat kan ze niet betalen.

Friso de Jong spreekt namens ONVZ. Die vertelt dat na onderzoek onvoldoende wetenschappelijk bewezen is dat het helpt en dat daarom de vergoeding geschrapt is. Het zat al nooit in de basisverzekering.

In dit programma komt verder aan bod dat er in Nederland volop legaal medische wiet gekweekt wordt (bij Bedrocan) en dat dit vooral geëxporteerd wordt, o.a. naar Duitsland. Officieel mag er maar 100 kg per land uitgevoerd worden, maar er gaat 700 kg naar Duitsland. Oftewel, het werkt wel voor Duitsers, maar niet voor Nederlanders.

Wtf is Suver Nuver?
pi_168418974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

FANN: Ja, predison is idd rotspul :(
zéker!

Ik lees nog mee en zag Super Nuver staan van Sabine, interessant :o ga ik me straks ook eens
in verdiepen....

Is dus voor mensen met een kleine beurs.....

http://www.rollingstoned.(...)sing-voor-knipafval/

aanmeldingsformlier,voor een tientje per maand dus?

quote:
Kruis alstublieft aan wat voor u van toepassing is.
U kunt meerdere vakjes aankruisen:

Ik, de ondergetekende, meld me hiermee aan als actief lid.
Dit lidmaatschap kost ¤ 10,-- per maand. De automatisch incasso hiervan kunt u
aanmaken in ons digitale ledenportaal (zie onderaan).

Ik, de ondergetekende, meld me hiermee aan als sponsorlid.
Maak minimaal ¤ 1,-- per jaar over op het bovenstaande rekeningnummer.
Zodra uw gift is ontvangen, bent u een jaar lid.

Ik, de ondergetekende, geef Stichting Suver Nuver toestemming om namens mij
het gedoogde aantal Cannabisplanten (vijf) te kweken voor medicinaal gebruik.
Stichting Suver Nuver probeert met een zo groot mogelijke groep patiënten een
proefproces uit te lokken.

Zodra de teelt van Cannabisplanten voor medicinaal gebruik gelegaliseerd is, geef
ik Stichting Suver Nuver toestemming om Cannabisplanten te kweken voor mijn
medicinale doeleinden.

Ik geef Stichting Suver Nuver geen toestemming om namens mij
Cannabisplanten te kweken.
http://socialclub.frl/images/aanmeldingsformulier.pdf

er valt voor mij ook nog véél te leren :Y
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:44:48 #147
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_168420591
Suver Nuver is een zeer bekende uitspraak in Friesland. Betekent grofweg 'zeer vreemd'

Maar het Friesisme is heerlijk. Je ziet aan het taalgebruik waar sommige vandaan komen O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:46:45 #148
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_168420628
Oh wat de fuk. Het is in dit geval iets heel anders _O- _O-

Ik lees niet actief mee. Valt het op? :D :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_168421230
FANN, ik wilde jou voor en na foto's even aan iemand laten zien. Klopt het dat die weg zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:44:39 #150
3542 Gia
User under construction
pi_168423177
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:44 schreef Vlindur het volgende:
Suver Nuver is een zeer bekende uitspraak in Friesland. Betekent grofweg 'zeer vreemd'

Maar het Friesisme is heerlijk. Je ziet aan het taalgebruik waar sommige vandaan komen O+ O+
Heb ook nog gegoogled op Suver Nuver en kom dat op een zeker cluppie terecht. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')