Het ritmisch heen en weer halen van zijn soepele ruime huidflap over zijn paars kloppende blauwhelm.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat hij doet als hij voetbal kijkt
Op Aad zijn leeftijd nog? Damnquote:Op zondag 15 januari 2017 17:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het ritmisch heen en weer halen van zijn soepele ruime huidflap over zijn paars kloppende blauwhelm.
Hij smeert zijn ruim bemeten voorhuid dagelijks in met creme de la mer, de collageenboost zorgt voor ongekende souplesse.quote:
Bespaar ons verdere detailsquote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij smeert zijn ruim bemeten voorhuid dagelijks in met creme de la mer, de collageenboost zorgt voor ongekende souplesse.
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pogba dabte de bal gewoon even.
Onnodig zijn armen omhoogquote:Op zondag 15 januari 2017 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij wist niet eens waar de bal was.
Waarom zou je daar je armen zo doen?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij wist niet eens waar de bal was.
Ook weer niet zo hoog, meestal rond je schouders. Je bent in zestienmetergebied dan moet je niet zo met je armen gaan zwaaienquote:Op zondag 15 januari 2017 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je armen gaan meestal omhoog als je kopt.
Omdat hij kracht probeert te geven aan de kopbal.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom zou je daar je armen zo doen?
Niet zó hoog.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je armen gaan meestal omhoog als je kopt.
Dat kan ook door je nekspieren juist te gebruiken.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij kracht probeert te geven aan de kopbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat kan ook door je nekspieren juist te gebruiken.Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Bijna recht op 'm af.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valt toch wel mee hoe geweldige redding dat was?
Bij Mignolet is dit een topsave.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valt toch wel mee hoe geweldige redding dat was?
Niemand gaat Freddy Adu overtreffenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:42 schreef Brammess het volgende:
Dat #Pogba is wel goed op koers om het meest mislukte marketting project ooit te worden. Elleboog hier, klem daar, domme handsbal dat lijdt tot een penalty daar.
Lijdtquote:Op zondag 15 januari 2017 17:42 schreef Brammess het volgende:
Dat #Pogba is wel goed op koers om het meest mislukte marketting project ooit te worden. Elleboog hier, klem daar, domme handsbal dat lijdt tot een penalty daar.
Paggaquote:Op zondag 15 januari 2017 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Wat doet Mourinho zo vroeg in de kleedkamer altijd?
Aandacht op zichzelf vestigen omdat hij een heel zielig mannetje is.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Thee inschenkenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Deed Stief toch ook altijd, of kwam hij juist later het veld opquote:Op zondag 15 januari 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aandacht op zichzelf vestigen omdat hij een heel zielig mannetje is.
Hij vindt dat die Britten te koude thee zetten dus gaat hij eerder naar binnen om het warme vocht rechtstreeks op zijn zachte roze tong en diep in zijn keel te laten druppelen.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:46 schreef hhh38 het volgende:
twitter:BoringMilner twitterde op zondag 15-01-2017 om 17:48:02I just told Paul Pogba that was my favourite dab of the season. He said What are you on about? I said For the handball. He just stormed off. reageer retweet
Boring James Milnerquote:Op zondag 15 januari 2017 17:48 schreef Brammess het volgende:
twitter:BoringMilner twitterde op zondag 15-01-2017 om 17:48:02I just told Paul Pogba that was my favourite dab of the season. He said What are you on about? I said For the handball. He just stormed off. reageer retweet
Later het veld op. En toen probeerde hij dat ook in De Kuip volgens mij, waar hij ineens moest omlopenquote:Op zondag 15 januari 2017 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed Stief toch ook altijd, of kwam hij juist later het veld op
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Later het veld op. En toen probeerde hij dat ook in De Kuip volgens mij, waar hij ineens moest omlopen
Maar dit vind ik nou ook niet echt een killerbody...quote:Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt achterlijk, bij Jinek had ze het over 1.2k kcal per dag.
Anorexia.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt achterlijk, bij Jinek had ze het over 1.2k kcal per dag.
Taal voor audio opties. Bij mijn samsung-tv toolsquote:Op zondag 15 januari 2017 17:54 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je naar Engels commentaar overstapt via Ziggo?
Welke TV heb je?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:54 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je naar Engels commentaar overstapt via Ziggo?
Ja, daarom. Had deze dame al gepost, maar dit is pas een killerbody: https://www.instagram.com/laurenlf/quote:Op zondag 15 januari 2017 17:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar dit vind ik nou ook niet echt een killerbody...
[ afbeelding ]
Vast zo'n leeghoofd dat denkt dat je niet moet eten om spieren te groeien of zo, terwijl je je juist vol moet vreten. Ik ben nu geneigd dat boek te kopen, gewoon om te kijken wat er in staat. Vermoedelijk gaat ze er nog heel wat centen mee verdienen ook.quote:
Dat boek komt in verschillende landen uit geloof ik, dus ja, zij gaat cashen. Ze heeft er alleen 0 verstand van.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vast zo'n leeghoofd dat denkt dat je niet moet eten om spieren te groeien of zo, terwijl je je juist vol moet vreten. Ik ben nu geneigd dat boek te kopen, gewoon om te kijken wat er in staat. Vermoedelijk gaat ze er nog heel wat centen mee verdienen ook.
Kijk even bij je audio-instellingen, ergens kun je taal voor geluid van Nederlands naar Internationaal doenquote:
Delequote:
Mijn ontbijt bevat al meer kcal dan haar hele dag, dan zou ik de rest van de maaltijden moeten skippen. Ik ga het morgen eens proberen, gegarandeerd dat ik neerval.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat boek komt in verschillende landen uit geloof ik, dus ja, zij gaat cashen. Ze heeft er alleen 0 verstand van.
Kan het niet vinden, laat maarquote:Op zondag 15 januari 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk even bij je audio-instellingen, ergens kun je taal voor geluid van Nederlands naar Internationaal doen
Met wat ontbijt jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bevat al meer kcal dan haar hele dag, dan zou ik de rest van de maaltijden moeten skippen. Ik ga het morgen eens proberen, gegarandeerd dat ik neerval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |