Als ze rond de rerelease van Mario Kart 8 maar voldoende exemplaren hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En op launch weer allemaal klagers die roepen dat Nintendo te weinig voorraad beschikbaar maakt.
Ik gok twee losse pakketjesquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda bunduru?
https://www.mediamarkt.nl(...)0910.html?outlet=742
Veelste duur.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda bunduru?
Mediamarktquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda bunduru?
Vind je die Mario er ook zo kut uitzien?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
*Aanbetalen* Helaas man, weer niet iets dat je kan afzeiken
Zag het al bij bol.com ja.. Wilde eigenlijk die master edition voor die map, maar heb toch maar de standaard editie gekocht. Ik ga niet dertig euro extra dokken voor zo'n lelijk beeld en een cd die je misschien 1 x snel beluisterd.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:37 schreef chibibo het volgende:
Europa wordt weer als een bananencontinent behandeld. Vergelijk de extra's in de collector's editions van Zelda:
Master Edition (US)
• Master Sword statue
• Relic of Hyrule: Calamity Ganon tapestry and weather-worn map
• Nintendo Switch Sheikah Slate carrying case
• 24-song soundtrack CD
• Sheikah Eye collectible coin
Special Edition (US)
• Relic of Hyrule: Calamity Ganon tapestry and weather-worn map
• Nintendo Switch Sheikah Slate carrying case
• 24-song soundtrack CD
• Sheikah Eye collectible coin
Limited Edition (EU)
• Master Sword statue
• Sound selection CD
Daarnaast krijgen we ook lelijkere box art.
Weather worn is de conditie van de map, hij heeft dus het uitelijk alsof hij lang buiten heeft gelegen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zag het al bij bol.com ja.. Wilde eigenlijk die master edition voor die map, maar heb toch maar de standaard editie gekocht. Ik ga niet dertig euro extra dokken voor zo'n lelijk beeld en een cd die je misschien 1 x snel beluisterd.
Edit: Is Weather-worn trouwens een deel van de wereld of de naam van de hele wereld?
En nog een vraag: kun je eigenlijk ook op je tv spelen terwijl je de console/controler met scherm in je handen hebt? Want hoe kun je straks je map bewerken wanneer je via de tv speelt?
Ooooh, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Weather worn is de conditie van de map, hij heeft dus het uitelijk alsof hij lang buiten heeft gelegen.
Hmm, dat is wel jammer. Had graag m'n map in mijn handen gehad terwijl ik gewoon tv speel. (Zoals bij de Wii U)quote:Nee, je kan OF op de tv spelen, OF handheld
het is nintendo.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:44 schreef KingRadler het volgende:
is een Pre-Order echt nodig, ik verwacht gewoon dat je na Launch day het gewoon kan ophalen uit de schappen van de Media Markt.
Klopt, wij waren ook de enige die een bananenbox kregen bij DKCR voor Wii. Ik gebruik m nog dagelijksquote:Op maandag 16 januari 2017 13:37 schreef chibibo het volgende:
Europa wordt weer als een bananencontinent behandeld.
het is weg?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1334549
Interessant leesmateriaal
nee?quote:
nee?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:20 schreef KingRadler het volgende:
moet je ook een verplichte WIFI of 4G verbinding hebben om spellen te spelen voor de Switch ?
Mijn DS4 is binnen 8 uur leegquote:Op maandag 16 januari 2017 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Volgens Nintendo kun je 20 uur gamen met volledig opgeladen controllers, maar naar verloop van tijd wordt dit wel steeds korter. " > Dat is bij ELKE controller. Mijn Dual Shock 4 moet ik na elke sessie opnieuw opladen bijvoorbeeld en dat loopt ook terug. THE HORROR. Batterijen, hoe werken ze?
kun je geen oplaadbare er in doen?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mijn DS4 is binnen 8 uur leeg, de batterijen optie van de X1 blijft geld kosten, maar die gaan iig 30-40 uur mee.
Ik vind 20 uur voor de Switch hardstikke goed
X1 batterijduur is briljant. Heb zelf een charge kit en ook die kan ik vaak een week mee gamen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mijn DS4 is binnen 8 uur leeg, de batterijen optie van de X1 blijft geld kosten, maar die gaan iig 30-40 uur mee.
Ik vind 20 uur voor de Switch hardstikke goed
Los te koop, heb ik geen zin inquote:Op maandag 16 januari 2017 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je geen oplaadbare er in doen?
"De Nintendo Switch is niet een extreem krachtig apparaat."quote:Op maandag 16 januari 2017 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel een voorbeeld van slechte journalistiek:
Nintendo Switch is prijzig
Als je de lijst sorteert op prijs dan eindigt de Switch bovenin de lijst voor goedkope consoles in 2016. Daarnaast is 'Journalisten die de Joy-Con Grip in actie hebben mogen testen zijn er niet erg lyrisch over. Het is goed te doen, maar voor een fijne ervaring raden ze toch de Nintendo Switch Pro Controller aan. Dit is een controller die erg sterk lijkt op een Xbox 360-controller, maar ergonomisch wat minder fijn in gebruik.' één groot subjectief stuk tekst. Er zijn ook talloze ervaringen te lezen over mensen die wél enthousiast zijn.
De Dual Shock was op launch ook 65 of 70 euro trouwens, en die heeft minder techniek.
Ik vind kritiek geen probleem, maar een vergaarbak van meningen zonder referenties en foutieve interpretaties is gewoon slecht...
"Volgens Nintendo kun je 20 uur gamen met volledig opgeladen controllers, maar naar verloop van tijd wordt dit wel steeds korter. " > Dat is bij ELKE controller. Mijn Dual Shock 4 moet ik na elke sessie opnieuw opladen bijvoorbeeld en dat loopt ook terug. THE HORROR. Batterijen, hoe werken ze?
De charging grip kost overigens 30, niet 35 euro.
"Ook zijn er relatief (nog) weinig games aangekondigd voor Nintendo Switch. Er zijn in totaal 69 games die zijn toegezegd voor Nintendo Switch, maar lang niet allemaal zijn zeker, laat staan exclusief. " > Toegezegd games die niet zeker zijn? Dan zijn ze niet toegezegd toch? Daarnaast... Wikipedia als bron? FOK! PLS.
"De techdemo 1-2-Switch wordt waarschijnlijk bijna ¤50,- en Mario Kart 8 DeLuxe is een oude game met wat DLC die voor ¤59,99 te spelen is. Natuurlijk zijn dit de standaard consoleprijzen, maar de Switch is geen standaardconsole." > Whut? Als het geen standaard is, hoe kun je dan bepalen of iets prijzig is of niet? Ik ken geen andere console die ik op drie verschillende manieren kan gebruiken. Per gebruikswijze kost het slechts 110 euro. Best goedkoop voor een console!
Echt, Pheno, verwijder dat bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |