FC Indekken Unitedquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wedstrijd van het Jaar voor Zwolle, winnen ze deze is het seizoen geslaagd, ook al zouden ze degraderen.
Staat los van elkaarquote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef RvLaak het volgende:
Was Onana "ziek", of echt ziek toen hij zich afmeldde voor de afrika cup?
Allebei niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef RvLaak het volgende:
Was Onana "ziek", of echt ziek toen hij zich afmeldde voor de afrika cup?
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wedstrijd van het Jaar voor Zwolle, winnen ze deze is het seizoen geslaagd, ook al zouden ze degraderen.
? Hij had zich toch afgemeld daar voor? Als hij niet echt ziek was, vind ik het een slim excuus om niet te hoeven gaan.quote:
Die ziekte kwam pas een stuk laterquote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Hij had zich toch afgemeld daar voor? Als hij niet echt ziek was, vind ik het een slim excuus om niet te hoeven gaan.
Dat is tegen Kowet, Hans.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ah, dan had ik het verkeerd begrepen. Merçi.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ziekte kwam pas een stuk later
Wil gewoon voor zijn kans gaan
Hij had gevraagd niet geselecteerd te worden en daar hebben ze naar geluisterd. Dat hij vlak daarna ziekjes werd heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Hij had zich toch afgemeld daar voor? Als hij niet echt ziek was, vind ik het een slim excuus om niet te hoeven gaan.
Dat snap ik nu ookquote:Op zondag 15 januari 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij had gevraagd niet geselecteerd te worden en daar hebben ze naar geluisterd. Dat hij vlak daarna ziekjes werd heeft er niks mee te maken.
Duits is een schreeuwtaalquote:
Die breken dan ook al bij een briesje.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:43 schreef Brammess het volgende:
Ziyech en Dolberg worden aan gort getrapt.
*Blaast naar Ziyech*quote:Op zondag 15 januari 2017 14:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die breken dan ook al bij een briesje.
Ook niet. Je dacht dat men in Zwolle lachend de Jupiler League ingaat als ze maar van Kowet hebben gewonnen?quote:
Tsja die zit al met zijn gedachten bij zijn volgende stap.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef gniffie het volgende:
El Ghazizon domme speler. Staat weer lekker continu te wachten aan de zijlijn
Dat lijkt me nou een uitstekende zaakquote:Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er zitten mensen in het stadion die jou commentaar via Text to Speech krijgen.
Wel 200 miljoen op de bank.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef hafcfan het volgende:
Ajax nog geen kans gehad.![]()
Hef die club op
Als hij er daar gewoon stevig in gaat is het een goalquote:
Bosz werd ook geen kampioen bij Maccabi met veruit de beste selectiequote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens het Ajax topic is Bosz de verlosser
Jup. Draaicirkel van vijf meter heeft die kerel. Als aanspeelpunt best handig maar als spits echt volstrekt waardeloos.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij er daar gewoon stevig in gaat is het een goal
We hebben geen andere vleugelspelers meer dan gaat prijs omhoog helaasquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Pascalus het volgende:
Marc Netto wil het dubbele krijgen van de 7 miljoen die voor El Gaza geboden is zeiden ze bij Fox. Die vent is niet goed wijs.
Bij Heracles 12 met de beste selectie ooit. Stegeman 6e met een mindere selectie. Boszquote:Op zondag 15 januari 2017 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz werd ook geen kampioen bij Maccabi met veruit de beste selectie
Ik kijk, over het hele seizoen genomen, weer met plezier naar Ajax. Da's me ook al aardig wat waardquote:Op zondag 15 januari 2017 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heracles 12 met de beste selectie ooit. Stegeman 6e met een mindere selectie. Bosz
3-4-3 in de Kuipgenotquote:Op zondag 15 januari 2017 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heracles 12 met de beste selectie ooit. Stegeman 6e met een mindere selectie. Bosz
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die tackledas gewoon rood als hij Sink raakt.
en hij heeft Feyenoord in zijn eentje gesloopt als TD. Wat een baas.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz werd ook geen kampioen bij Maccabi met veruit de beste selectie
Volgens sommigen was dat niet Bosz maar de GKLquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
en hij heeft Feyenoord in zijn eentje gesloopt als TD. Wat een baas.
Sinkgraven of Viergever moeten veel meer op het middenveld terechtkomen. Liefst Viergever eigenlijkquote:
Publiek heeft zich wel vermaaktquote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker 5-0 verliezen. Maakt het uit
Alweer, ja.quote:
JR duikt nu wegquote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer, ja.
Maar goed, we hebben dit seizoen 2 á 3 goede wedstrijden gespeeld met aanvallend voetbal, dus: Bosz![]()
Waar is je UI?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:02 schreef Caland het volgende:
Zou toch mooi zijn als Ajax een week voor het traditionele puntverlies al punten verspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |