geen idee wat een molo dag is dus ik zeg geen jaquote:
vandaar dat ik bloedquote:Op zondag 15 januari 2017 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)schietpartij-foxhol/
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 15 januari 2017 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat een molo dag is dus ik zeg geen ja
Die gozer is inmiddels overleden, in Foxhol, of all places.quote:
Net ontbeten, dus kan wel ja!quote:
Ik ben sinds een uurtje of twaalf wakker. Maar pas sinds een uur aanspreekbaar in het Nederlands.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Net ontbeten, dus kan wel ja!
Jij net wakker?
Oh boyquote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sinds een uurtje of twaalf wakker. Maar pas sinds een uur aanspreekbaar in het Nederlands.
De tafel tegen je knieën slurpte Skeksis style al je energie op?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee waarom eigenlijk. Zoveel heb ik niet gedaan.
Die fucking tafel.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
De tafel tegen je knieën slurpte Skeksis style al je energie op?
Whut?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die fucking tafel.
En die "leven moet lijden zijn" kerkbankjes.
houten reetquote:
Volgende keer gewoon languit op de snookertafel boven dan maar?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die fucking tafel.
En die "leven moet lijden zijn" kerkbankjes.
Lage tafel, korte bankjes, dus het was bietje oncomfortabel, zeker voor den Zwabsterquote:
Fijnquote:
De houten bankjes waren vrij ondiep.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn
Ik kan het geluid ook nadoen
ok, ik denk dat ik dat kan![]()
Ik hou sws niet van de muziek van Eric Clapton, maar je bedoeld dat nummer van de Stones neem ik aan...quote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef Molo het volgende:
Ok, kudo's voor degene die het stukje bedacht heeft in Westworld dat de gast die een guidomondje trekt zijn bek aan gort wordt geschoten![]()
Maar Eric Clapton's Painted Black op de piano en het acteerwerk is wel écht heel matig
Paupergrot?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon languit op de snookertafel boven dan maar?
Heeft de paupergrot eigenlijk beetje fatsoenlijke stoelen? Ben er nog nooit binnen geweest
15 minstensquote:Op zondag 15 januari 2017 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De houten bankjes waren vrij ondiep.
En ii zat met m'n knieen tegen de onderkant van de tafel klem. Als ik mijn benen ontvlechtte ging de tafel 10cm omhoog.
Niet 30cm?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:39 schreef Molo het volgende:
Het hout kwam toch zeker een centimeter of 15 omhoog door Zwab
Oh crap... Dikke failquote:Op zondag 15 januari 2017 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou sws niet van de muziek van Eric Clapton, maar je bedoeld dat nummer van de Stones neem ik aan...
Ak ok.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lage tafel, korte bankjes, dus het was bietje oncomfortabel, zeker voor den Zwabster
0,25?quote:
Auwchquote:Op zondag 15 januari 2017 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ak ok.
Slapen in het vliegtuig was ook oncomfortabel, voornamelijk na het wakkerworden. Voorover hangen terwijl je slaapt = pijn in nek
/dagboek; flightlog #4/2017
Faalhazen zijn we toch eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2017 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja.
Geen idee. Ben er zelf ook alleen maar voorbij gelopen.
Het is friet!quote:
burpquote:
Dat is wel een wat schamel formaatquote:
Ik heb mu nu een voorstelling dat je een sjabloon op tafel legt, netjes je bord, vork, mes, glas in de gaten zet.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het leven toch makkelijk als je sommige dingen al als template hebt liggen
opstaan is steve verliezen of bewustzijnquote:Op zondag 15 januari 2017 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
30 cm is toch iets teveel van het goede, dan kom je bloed tekort.
Dan krijg je pas een stijve na een bloed transfusie.
Hier zijn van die Chinese restaurants waar je nooit iemand ziet, behalve bij het afhaalloket.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Faalhazen zijn we toch eigenlijk
We hadden het toch over tentjes die geen bezoekers lijken te hebben maar toch blijven bestaan.
Die cupcakewinkel hè, HOE dan?
Ik ben pas rond 2330 thuis vanavond. En er ligt ca 30cm verse sneeuw (wat ik dus weg moet scheppen)quote:Op zondag 15 januari 2017 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Auwch
Dan maar in bad relaxen ofzo? Met je brakke lijf
Ik zit een sollicitatie te schrijven, ben echt zo snel klaarquote:Op zondag 15 januari 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb mu nu een voorstelling dat je een sjabloon op tafel legt, netjes je bord, vork, mes, glas in de gaten zet.
handig zou iets zijn voor mijn paquote:Op zondag 15 januari 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb mu nu een voorstelling dat je een sjabloon op tafel legt, netjes je bord, vork, mes, glas in de gaten zet.
Juist, en dan blijf je dus liggen.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
opstaan is steve verliezen of bewustzijn
herkenbaar. Al heb ik geen idee hie groot die isquote:Op zondag 15 januari 2017 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, en dan blijf je dus liggen.
Maffiaaaaaaquote:Op zondag 15 januari 2017 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn van die Chinese restaurants waar je nooit iemand ziet, behalve bij het afhaalloket.
JAquote:Op zondag 15 januari 2017 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Faalhazen zijn we toch eigenlijk
We hadden het toch over tentjes die geen bezoekers lijken te hebben maar toch blijven bestaan.
Die cupcakewinkel hè, HOE dan?
Wel jouw geluksdag zo te horenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben pas rond 2330 thuis vanavond. En er ligt ca 30cm verse sneeuw (wat ik dus weg moet scheppen)
Morgenvroeg wel om 8u naar de fysio dus dat scheelt.
31 cmquote:Op zondag 15 januari 2017 15:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
herkenbaar. Al heb ik geen idee hie groot die is
Die hebben allemaal de 'studio' aan huis, het zullen je buren zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA
Ik had het er denk ik eergister nog over met m'n moeder. Maar town in de context van verveelde vrouwen die zaakjes beginnen met hun eigen voornaam zoals "Saskia's Hondentrimsalon" "Kim's Nagelstudio", of in dit geval "Laura's Buttercups.
man heeft zo iets hier heb je geld voor je hobbyquote:Op zondag 15 januari 2017 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA
Ik had het er denk ik eergister nog over met m'n moeder. Maar toen in de context van verveelde vrouwen die zaakjes beginnen met hun eigen voornaam zoals "Saskia's Hondentrimsalon" "Kim's Nagelstudio", of in dit geval "Laura's Buttercups.
Ach naja, je doet er weinig aan.quote:
Nope. Dit zijn allemaal voorbeelden met een eigen pand.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben allemaal de 'studio' aan huis, het zullen je buren zijn.
Als ik na twee liter Guinness en drie uur slaap de nacht ervoor cupcakes ga maken zien ze er nog beter uit dan die aartslelijke shit manquote:Op zondag 15 januari 2017 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JA
Ik had het er denk ik eergister nog over met m'n moeder. Maar toen in de context van verveelde vrouwen die zaakjes beginnen met hun eigen voornaam zoals "Saskia's Hondentrimsalon" "Kim's Nagelstudio", of in dit geval "Laura's Buttercups.
Beyond Zquote:Op zondag 15 januari 2017 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik begin ook een winkel.
"Zwab's Meuk"
Prof Zwab's Snuffelhokquote:Op zondag 15 januari 2017 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik begin ook een winkel.
"Zwab's Meuk"
so you work for the devilquote:
Het zijn altijd zulke namen, in mijn vorige wijk waar ik woonde hadden de huizen een onderverdieping die daar geschikt voor bleek, dus de halve straat had wel zoiets, zo had ik 6 deuren verderop een tattoo studio.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Dit zijn allemaal voorbeelden met een eigen pand.
Kan zijn dat ik me de namen verkeerd herinner.
Heb je op zich geen last van toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn altijd zulke namen, in mijn vorige wijk waar ik woonde hadden de huizen een onderverdieping die daar geschikt voor bleek, dus de halve straat had wel zoiets, zo had ik 6 deuren verderop een tattoo studio.
haha, nee dat kan niet. de ene heeft een karma-kanker-doodstraf gehad en die andere zit in de bak.quote:
Jammer wel, had het verhaal wat smeuïger gemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha, nee dat kan niet. de ene heeft een karma-kanker-doodstraf gehad en die andere zit in de bak.
We zijn nog niet echt overtuigd, maar ik wil best nog even de binnenkant zien. We hebben nu op het erf gelopen. Dikke (modder) bende, niet bijgehouden en shit. Maar ja, je ziet het huis nu ook in de meest slechtste staat; in de winter, drassig, geen groen, alles. wat op zich wel weer een voordeel is vind ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel, had het verhaal wat smeuïger gemaakt.
Gaan jullie nog bezichtigen met makelaar?
ja, dat zeker. Vooral de hoeveelheid grond is nice.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:22 schreef Molo het volgende:
Daar werken jullie toch?
Nou ja, goed voor- en nadelen overwegen enzo, wel leuke uitdaging op zich
Als je de tijd ervoor (over) hebt wel jaquote:Op zondag 15 januari 2017 16:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, dat zeker. Vooral de hoeveelheid grond is nice.
Nee had ik niet, hij is er overigens nog, maar ik woon daar niet meer.quote:
Over?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had de onderbuurvrouw aan de deur, die kwam klagen.
Een bepaald geluid, ze hoorde steeds piepen.quote:
Nja, dat is wel een dingetje indd. Want het is nogal wat.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je de tijd ervoor (over) hebt wel ja
grinder aan het inslijten?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bepaald geluid, ze hoorde steeds piepen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is mijn draaistoel waar ik veel op zit, ding piept, dat weet ik al lang, maar dat het zo erg is verbaasd me wel.
Heb haar even binnen gelaten zodat ze het van dichtbij kon meemaken.
Ze snapt nu iig wel dat ik graag op die stoel zit, het is sws een aardig mens, nooit problemen met haar gehad.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Smooth wel. Heb je haar niet uitgenodigd even op schoot te komen zitten. Misschien dat het geluid dan wel minder of anders werd
Kijk, dat scheelt weerquote:Op zondag 15 januari 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze snapt nu iig wel dat ik graag op die stoel zit, het is sws een aardig mens, nooit problemen met haar gehad.
Ik zal kijken wat ik met een drupje olie voor haar kan betekenen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt weer
Ik ga eens uitbrakken hier onder de douche ofzo, beetje koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |