SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Voxs op 15-01-2017 12:56:36 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Voxs, wat een rare schilderijen johIk kan niet uitleggen waarom, maar vind het niet mooi
Ik heb nog steeds zin om in bed te blijven maar toch zo er maar eens uit denk ikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klinkt goed! Spannend hoor, wie weet wordt dit wel je nieuwe huisquote:Op zondag 15 januari 2017 12:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het is een oud huis, dat vind ik sowieso altijd mooi. En er zit véél grond bij. We houden beide heel erg van dieren.. Bas houdt van tuinieren en ik van paarden.
Ons ideale huis heeft ruimte voor een paard, twee geitjes, kippies en een eend.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja heel raar, maar open mensen en dies, dusquote:Op zondag 15 januari 2017 12:51 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Voxs, wat een rare schilderijen johIk kan niet uitleggen waarom, maar vind het niet mooi
Ik heb nog steeds zin om in bed te blijven maar toch zo er maar eens uit denk ik
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
misschien. Meestal zijn de huizen die we leuk vinden al weg voordat we hebben gekekenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt goed! Spannend hoor, wie weet wordt dit wel je nieuwe huis
O+![]()
edit; zondag is het excuus...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
http://dangerousminds.net(...)cter_of_the_art_worlquote:Op zondag 15 januari 2017 12:52 schreef Saisai het volgende:
wat voor schilderijen? die heb ik gemist
Dus actie ondernemen als huis echt geweldig is!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zeker. Maar uitwerking ervan is wat onaantrekkelijk ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja heel raar, maar open mensen en dies, dus
Weet niet waarom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
vrijzondag is altijd goedquote:Straks op padgedoe.
Tuurlijk, kantoortijden werkers hier vooralquote:
Jij an das arbeit?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zit maar te cursussen, voel me bagger.quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik zou binnen blijven als ik jullie was, veels te koud buitenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
vrijzondag is altijd goedStraks op padgedoe.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* Molo aait Marc over zijn bolletjequote:Op zondag 15 januari 2017 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit maar te cursussen, voel me bagger.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De gladheid.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker. Maar uitwerking ervan is wat onaantrekkelijk ofzo.
Weet niet waarom
"Valerio Carruba uses the technique of painting two identical images on top of one another, a process that removes all traces of brush strokes on his canvas. It also lends a distinctly surreal aspect to Carruba’s hyperrealistic paintings."...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hard aan het werk is een groot woord, andere harder laten werken is een betere functie omschrijvingquote:Op zondag 15 januari 2017 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk, kantoortijden werkers hier vooral
Jij an das arbeit?
Ik weet het al, het doet me aan die vage dikke vrouwen schilderijen denkenquote:Op zondag 15 januari 2017 13:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
De gladheid.
"Valerio Carruba uses the technique of painting two identical images on top of one another, a process that removes all traces of brush strokes on his canvas. It also lends a distinctly surreal aspect to Carruba’s hyperrealistic paintings."
![]()
Vind ik ook naargeestig op één of andere manierOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goed bezig jij! En daarna afbieren?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hard aan het werk is een groot woord, andere harder laten werken is een betere functie omschrijvingOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is wel de bedoeling, al moet ik straks wel nog naar huis rijden.quote:
Moet kijken dat ik dat naar huis rijden volgende keer beter geregeld heb
Zo leegquote:Op zondag 15 januari 2017 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet het al, het doet me aan die vage dikke vrouwen schilderijen denken
[ afbeelding ]
Vind ik ook naargeestig op één of andere manier
vage shit, niet mijn ding.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
http://dangerousminds.net(...)cter_of_the_art_worl
Dus actie ondernemen als huis echt geweldig is!O+![]()
Suffie.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, al moet ik straks wel nog naar huis rijden.
Moet kijken dat ik dat naar huis rijden volgende keer beter geregeld heb
Succes daar dan maar!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Perfecte omschrijving ja dat!quote:
En nu lunchtijd
Die schildpad in de OP trouwens
Thanks, jij ook succes met uitrusten vandaag!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zoek eens op Four Seasons van Vaughan, benieuwd wat je daarvan vindt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ga escapen. Als ik me over drie uur nog niet heb gemeld stuur dan hulptroepen want dan heb ik gefaald
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Die zijn ook echt o-ve-ralquote:Op zondag 15 januari 2017 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 januari 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga escapen. Als ik me over drie uur nog niet heb gemeld stuur dan hulptroepen want dan heb ik gefaald
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welk een observatievermogenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Dat moet je bij de bron aanpakken, de GAMMA dus.quote:
Dood aan de Gamma!
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik heb de bron nog steeds niet gevonden maar er zit er hier een die steevast elke zondag herrie maakt ben blij dat ik er niet boven woon![]()
Ik heb, mazzel wat dat betreft het is hier vrij rustig, ben ik ook blij om want ik kan er slecht tegen wanneer mijn (innerlijke) rust verstoord wordt.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de bron nog steeds niet gevonden maar er zit er hier een die steevast elke zondag herrie maakt ben blij dat ik er niet boven woon
Als hier iemand elke zondag zou klussen dan timmerse ie aan zijn doodkist
Jezus wat een knorrige knarren hier zeg
Dat probeerde ik dus enigszins netjes uit te drukken, iets met innerlijke rust en zo.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:19 schreef PeZu het volgende:
Als hier iemand elke zondag zou klussen dan timmerse ie aan zijn doodkist
Jullie klinken nu allemaal als kloons van Hakuna man
quote:Wie zou chagrijniger zijn PeZu of ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:27 schreef Molo het volgende:
Jullie klinken nu allemaal als kloons van Hakuna manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zou chagrijniger zijn PeZu of ik.Jij woont in Heerlen, dus jij komt het meest in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier houden we nog wel van je hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Karzai het volgende:
kut ziggo laat me ook in de steek tiefuszooi
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij woont in Heerlen, dus jij komt het meest in de buurtAh, je had al eens over mij gelezen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lange haar en die blauw-geel-rode jurkjes stonden je wel goedquote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je had al eens over mij gelezen dus.
Ik ben niet sjago, ik los het gewoon gelijk op en lach weer
Gewoon wegblowen, easy no spangquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef PeZu het volgende:
Ik ben niet sjago, ik los het gewoon gelijk op en lach weerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het helpt wel hoor, als ik gestresst ben dan rook ik me een en ben daarna een stuk kalmer.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik kijk Westworld, geloof niet dat het iets voor mij is, maar ik geef het nog eventjes een kansOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ken alleen de originele film met Yul Brynner.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Molo het volgende:
Ik kijk Westworld, geloof niet dat het iets voor mij is, maar ik geef het nog eventjes een kans
En dat is een toffe film."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Goeie kop wel die ventquote:Op zondag 15 januari 2017 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken alleen de originele film met Yul Brynner.
En dat is een toffe film.
Ik was een jochie van een jaar of 10 - 12 toen ik die film voor het eerst zag en ik vond hem toen erg spannend, later uiteraard nog tig keer gezien.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Om één of andere reden moet ik nu hier aan denkenquote:
Lekker
LOLquote:Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rus zet zijn vriendin letterlijk bij het grofvuil.
Opgeruimd staat netjes.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waarom zou ze dat dan ook moeten doen? Is er iets fouts aan de actie van die Rus dan?quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dat zeg ik niet, vind het wel raar dat iemand zich zomaar in een vullisbak laat gooien, dat lukt je niet met mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat dan ook moeten doen? Is er iets fouts aan de actie van die Rus dan?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Net of Russische vrouwen dat durvenquote:
Dat lukt met jou ook prima hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vind het wel raar dat iemand zich zomaar in een vullisbak laat gooien, dat lukt je niet met mij.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Niet zonder kleerscheuren, ik bijt, mep en trap, bring it on!.quote:
Daarom eerst vodka/cocaine/een klap voor je hoofd, dan takelenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet zonder kleerscheuren, ik bijt, mep en trap, bring it on!.
Je weet dat ik groter ben dan jij?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom eerst vodka/cocaine/een klap voor je hoofd, dan takelen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
klinkt als een dinsdagquote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom eerst vodka/cocaine/een klap voor je hoofd, dan takelenThere's a virus in my system
Dat is nog maar zeer de vraagquote:Op zondag 15 januari 2017 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet dat ik groter ben dan jij?
Maar goed, daarom wel het takelen, en die drank en drugs doe je uit jezelf toch vast wel
Ik heb geen idee hoe je daarbij komt, maar goed.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog maar zeer de vraag
Maar goed, daarom wel het takelen, en die drank en drugs doe je uit jezelf toch vast wel
Je bent op fok, dat is haast onmogelijk zonder drank en drug toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je daarbij komt, maar goed.
kan jij nog wel zitten na die moordpartij in je hol?quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
neequote:
que?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan jij nog wel zitten na die moordpartij in je hol?![]()
Wilkommen zuruck herr Schwab!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Pfoei. Die GHB heeft z'n ding gedaan.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: