Dat probeerde ik dus enigszins netjes uit te drukken, iets met innerlijke rust en zo.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:19 schreef PeZu het volgende:
Als hier iemand elke zondag zou klussen dan timmerse ie aan zijn doodkist
quote:
Wie zou chagrijniger zijn PeZu of ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:27 schreef Molo het volgende:
Jullie klinken nu allemaal als kloons van Hakuna man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zou chagrijniger zijn PeZu of ik.Jij woont in Heerlen, dus jij komt het meest in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hier houden we nog wel van je hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Karzai het volgende:
kut ziggo laat me ook in de steek tiefuszooi
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij woont in Heerlen, dus jij komt het meest in de buurtAh, je had al eens over mij gelezen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat lange haar en die blauw-geel-rode jurkjes stonden je wel goedquote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je had al eens over mij gelezen dus.
Gewoon wegblowen, easy no spangquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef PeZu het volgende:
Ik ben niet sjago, ik los het gewoon gelijk op en lach weer
Het helpt wel hoor, als ik gestresst ben dan rook ik me een en ben daarna een stuk kalmer.quote:
Ik ken alleen de originele film met Yul Brynner.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Molo het volgende:
Ik kijk Westworld, geloof niet dat het iets voor mij is, maar ik geef het nog eventjes een kans
Goeie kop wel die ventquote:Op zondag 15 januari 2017 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken alleen de originele film met Yul Brynner.
En dat is een toffe film.
Ik was een jochie van een jaar of 10 - 12 toen ik die film voor het eerst zag en ik vond hem toen erg spannend, later uiteraard nog tig keer gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |