Hier is de vierde van de hoektanden nu zichtbaar en het drama is al aan het minder worden. Maar.... een drama was het!quote:Op zondag 15 januari 2017 19:58 schreef Krisvc het volgende:
Is het het nationale tandjesfestijn ofzo? Hier 4 hoektanden die tegelijk doorkomen. Vandaag eindelijk een wit puntje bij de eerste. Maar mijn god, wat een drama is het hier thuis.
-inbreekt- nog geen schoenen als ze nog niet echt lopen, dan kun je beter leren slofjes nemen.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:43 schreef Vieve6 het volgende:
Hier ook rechter onder hoektand in aantocht...
Beterschap voor jou en T Jagar! & ook Beterschap voor N van Selvaria!
Heeft iemand tips voor een beetje betaalbare leuke schoentjes voor een dreumes die wel af en toe een stapje zet maar nog niet echt loopt?
Ik heb bij de H&M een paar meegenomen. 20 euro.. op de website hebben ze er ook een boel staan!quote:
Troost je, mijn peuterdame die in maart 3 wordt, heeft deze nuk ook nog regelmatig.. hij is vermoeiend iddquote:Op maandag 16 januari 2017 12:22 schreef Hupje het volgende:
Ik denk dat J ziek wordt. Hij is heel verkouden en niks is goed. Ga ik naar de wc, wil hij ook. Prima. Verkleiner erop, romper los, brullen. "Niet cee!" Oke, dan niet. Romper aan, verkleiner eraf, brullen. "Cee!" En dat gaat zo maar door.. Lange dag zo.
Thnx! Ik twijfel er indd ook over of ze al schoentjes nodig heeft. Ze zet wel 3 stapjes los ofzo, maar lopen doet ze verder niet. Slofjes heb ik wel (geen leren), meer een beetje fleece achtig, maar die vallen steeds uit. Ook laarzen'slofjes' van de hema maar die blijven ook niet aan... & mijn moeder zei steeds, moet ze geen schoentjes? ze heeft zulke koude voetjes. Vandaar dat ik eens aan t rondkijken was. Ik zag eerste stap schoentjes van shoesme, maar die zijn echt prijzigquote:Op maandze 16 januari 2017 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
-inbreekt- nog geen schoenen als ze nog niet echt lopen, dan kun je beter leren slofjes nemen.
Ik heb vervolgens bij van Haren een paar elefanten met flexzooltjes gekocht - zijn niet de mooiste, maar wel betaalbaar en geloof me, ze groeien er toch binnen drie maanden uit
Mijn oudste, Thijs, had met 2 ook alle kiezen al, maar dat was uitzonderlijk zei de tandarts.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef twist02 het volgende:
Loop weer hopeloos achter, maar dit is een mooi punt om aan te haken
Het kan wel degelijk hoor, die laatste kiezenOnze Minion had in elke hoek al 1 kies (daar was ze ook vrij vroeg mee) en van de tweede en laatste ronde is er al eentje helemaal door en staan er 2 op het punt van doorbreken.
Oh, en ze is nu 20 maanden en een dag
http://www.shoeszoo.com/quote:Op maandag 16 januari 2017 12:46 schreef Vieve6 het volgende:
[..]
Thnx! Ik twijfel er indd ook over of ze al schoentjes nodig heeft. Ze zet wel 3 stapjes los ofzo, maar lopen doet ze verder niet. Slofjes heb ik wel (geen leren), meer een beetje fleece achtig, maar die vallen steeds uit. Ook laarzen'slofjes' van de hema maar die blijven ook niet aan... & mijn moeder zei steeds, moet ze geen schoentjes? ze heeft zulke koude voetjes. Vandaar dat ik eens aan t rondkijken was. Ik zag eerste stap schoentjes van shoesme, maar die zijn echt prijzig... Ik zal nog eens zoeken naar leren slofjes. Iemand daar tips voor
?
Aapies bevallen hier heel goed. J krijgt ze niet zelf uit en ze gaan ook niet spontaan uit.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:46 schreef Vieve6 het volgende:
Ik zal nog eens zoeken naar leren slofjes. Iemand daar tips voor?
Omwisselen van de autostoelen? Als in: ze komen een nieuwe brengen? Houdt J van wandelen? Even een frisse neus halen misschien. En ik snap J wel, die past zich gewoon aan aan blue monday.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:22 schreef Hupje het volgende:
J heeft op slofjes gelopen zolang hij nog niet echt liep (en thuis loopt hij daar nog op, vindt hij veel fijner), daarna heb ik tweedehands kleine maatjes overgekocht waar niet of heel weinig op gelopen was.
Ik denk dat J ziek wordt. Hij is heel verkouden en niks is goed. Ga ik naar de wc, wil hij ook. Prima. Verkleiner erop, romper los, brullen. "Niet cee!" Oke, dan niet. Romper aan, verkleiner eraf, brullen. "Cee!" En dat gaat zo maar door. Ook met broodbeleg, soort beker, speelgoed, enz. En ik kan niet eens weg met hem vandaag want ik wacht op het omwisselen van onze autostoelen. Lange dag zo.
Aapies! Zo fijn!! Twix loopt nu alles dus we hebben inmiddels Shoesme (met 30% korting want sale) met flexzolen maar tot die tijd droeg hij Aapies. Nu alleen nog in huis.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:46 schreef Vieve6 het volgende:
[..]
Thnx! Ik twijfel er indd ook over of ze al schoentjes nodig heeft. Ze zet wel 3 stapjes los ofzo, maar lopen doet ze verder niet. Slofjes heb ik wel (geen leren), meer een beetje fleece achtig, maar die vallen steeds uit. Ook laarzen'slofjes' van de hema maar die blijven ook niet aan... & mijn moeder zei steeds, moet ze geen schoentjes? ze heeft zulke koude voetjes. Vandaar dat ik eens aan t rondkijken was. Ik zag eerste stap schoentjes van shoesme, maar die zijn echt prijzig... Ik zal nog eens zoeken naar leren slofjes. Iemand daar tips voor
?
Had ook al het idee dat onze dame erg snel was, maar dat klopt dus inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2017 12:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn oudste, Thijs, had met 2 ook alle kiezen al, maar dat was uitzonderlijk zei de tandarts.
Maar goed, voor gemiddelden heb je vroege en late kiezen nodig, dus er zijn uitzonderingen!
Oh echt?? Welke had je? En wat heb je nu dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef Hupje het volgende:
@ Malteser: onze autostoelen waren afgekeurd in de anwb autostoeltjestesten de fabrikant heeft nu een nieuwe versie gemaakt die je kosteloos kon omruilen. Dat kwamen ze dus doen 'ergens in de middag'. Nu zijn ze geweest, dus gaan we nog even een frisse neus halen inderdaad
Klinkt als een goed plan! Hopelijk geen heupproblemen voor Minion.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:05 schreef twist02 het volgende:
[..]
Had ook al het idee dat onze dame erg snel was, maar dat klopt dus inderdaadhopelijk zijn we er dan ook snel vanaf!
Ik zweer ook bij Aapiesheerlijke slofjes
Morgen maar even met onze Minion naar de huisarts denk, want ze loopt sinds 2 dagen opeens mank
Ze lijkt geen pijn te hebben maar loopt echt heel gek, alsof ze last van dr heup heeft ofzo... (ze doet me echt denken aan m'n oma vroeger)
Het is vast niks, maar gezien het feit dat ik als baby heupdysplasie had, toch maar liever een keer teveel laten checken (als baby heeft ze al een echo gehad)
Goede service!quote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef Hupje het volgende:
@ Malteser: onze autostoelen waren afgekeurd in de anwb autostoeltjestesten de fabrikant heeft nu een nieuwe versie gemaakt die je kosteloos kon omruilen. Dat kwamen ze dus doen 'ergens in de middag'. Nu zijn ze geweest, dus gaan we nog even een frisse neus halen inderdaad
Dat mag ook wel voor dat geldquote:
Twix mag voor onderweg kiezen, of in de Joolz, of in de Tula.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:06 schreef Mariposas het volgende:
Hoe doen mensen dat toch, naar een winkel gaan met een lopende dreumes?ik dacht even naar de HEMA en AH te gaan zonder kinderwagen. Zodra ik hem neerzet rent hij weg als een gevangene die na 10 jaar opgesloten te hebben gezeten in een kelder eindelijk kans ziet te ontsnappen. Handje, no way. Lostrekken en jezelf op de grond gooien. Optillen is ook niet echt een succes, 12 kg die zichzelf achterover gooit. Betalen leverde een hilarische scčne op- toen moest ik 'm namelijk wel even loslaten.
Selvaria, wat moeilijk dat het wennen wat lastig gaat. Hopelijk voelt ze zich er snel op haar gemak!
Hee! Leuk weer van je te horen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:06 schreef Mariposas het volgende:
Hoe doen mensen dat toch, naar een winkel gaan met een lopende dreumes?ik dacht even naar de HEMA en AH te gaan zonder kinderwagen. Zodra ik hem neerzet rent hij weg als een gevangene die na 10 jaar opgesloten te hebben gezeten in een kelder eindelijk kans ziet te ontsnappen. Handje, no way. Lostrekken en jezelf op de grond gooien. Optillen is ook niet echt een succes, 12 kg die zichzelf achterover gooit. Betalen leverde een hilarische scčne op- toen moest ik 'm namelijk wel even loslaten. Binnen drie tellen stond hij achterin de winkel iets uit de schappen te trekken.
Selvaria, wat moeilijk dat het wennen wat lastig gaat. Hopelijk voelt ze zich er snel op haar gemak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit overschrijven en op de commode plakken ofzo. Echt hoe vaak ik 't vergeet is schandalig. En bijna verwaarlozing nu ik dit leesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef Mariposas het volgende:
Vitamine D is ook voor de spierfunctie, hersenen en immuunsysteem van belang, en een tekort is ook gelinkt aan een verhoogd risico op sommige vormen van kanker. Het zit er bij ons heel erg ingesleten, hoort bij het bedtijdritueel.
Dieren zijn het leukstquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Aerenia het volgende:
Hahaha J en die bejaarde
Vitamine D-druppels zijn hier ook een vast ritueel een half uurtje voor het tandenpoetsen. Wel doe ik het nu om en om met vloeibare multivitamines (zit ook D in). A vindt het gelukkig lekker....suiker!!!![]()
A is sinds het weekend druk met het lopen oefenen, maar het duurt nog wel even voor ze ook buitenhuis wil gaan lopenDus hier gaat ze zonder morren in de wagen. Moet net als Sillie wel opletten in de winkels dat ze niks meeneemt. Bij de Hunkemoller had ze zo 6 bh's in haar handjes
En de plastic tassen bij de kassa's zijn ook best lastig te vermijden...
Zijn jullie dreumessen ook zo dol op beestjes? A wordt helemaal enthousiast van vogels en eendjes (en honden en poezen etc etc...). Alles moet worden aangewezen, dus in de Tula hangt ze nu regelmatig in een hoek van 90 graden van me af om naar de vogels in de lucht te wijzen
Hahahaha ja, week of 2 geleden ging ik met A eendjes voeren daar. A vindt ze tof, maar 1000 eenden...dat vond ze wel heel erg indrukwekkend. En al die toeristen die ons op de foto gingen zetten (al die eenden om ons heen...werd gewoon een beetje eng)quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dieren zijn het leukstje weet waar de meeste eenden in Delft zitten? Op de Molslaan
nee joh.. Nu voel ik me nog slechterquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ga dit overschrijven en op de commode plakken ofzo. Echt hoe vaak ik 't vergeet is schandalig. En bijna verwaarlozing nu ik dit lees![]()
Hoi Faptist, ga je nog naar muziek op schoot met je kleine? Hoe bevalt het?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:42 schreef faptist het volgende:
[..]
nee joh.. Nu voel ik me nog slechter
*uitprinten.. op keukenkastje plakken *
en dieren! WOOOOOOOW!
kakwak. kakwak. (tot grote hilariteit van man).
*wijst* 'Mauw'. Ja Ro, dat is een poes. Wat doet een poes? MAUW.
Wat doet een hond? waffaf.
Wat doet een draak? *steekt klauwen uit * en grunt wraaaaagh.
Ja.. mijn kind <3
Ze wil ook alles aaien.. Of er bovenop zitten. Of wanneer poes lekker slaapt wakker maken door expres op kat te gaan staan enzo.. Leuk wel..gelukkig heb ik makkelijke katten.
Wat tof dat je dat onthouden hebt en wat ontzettend leuk dat jullie er ook zo van genieten. Waar bestaan jullie lessen uit?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:17 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hoi Faptist, ga je nog naar muziek op schoot met je kleine? Hoe bevalt het?
Ik vind het steeds leuker worden en geniet nu echt van het momentje quality time tussen ons. (En Willem blijkt ook een natuurtalent slagwerker![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door faptist op 18-01-2017 17:34:37 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat tof dat je dat onthouden hebt en wat ontzettend leuk dat jullie er ook zo van genieten. Waar bestaan jullie lessen uit?
Wij gaan elke week op zaterdagochtend. Helaas was vorige week de laatste les, maar zondag gaan we naar Zwier. http://www.muziekvoorstelling.nl/voorstelling/zwier/
trailer: Iets waar ik ENORM veel zin in heb. Eens kijken wat ze er nou echt van vind.
De afgelopen les had de docent haar cello meegenomen.. dat vond ze echt wel eng hoor
Vanaf midden febr starten we met peuter muziekles.. PEUTER ommegot.. dat is ze toch nog lang niet?
maarre... jij bent gewoon aan het hinten naar ons zangtalent he
komt ie dan he.. komt ie dan he! -maar wel veilig in de spoiler-Wat zijn jullie leuk!! Sjaak gaf applaus toen jullie klaar warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het ook bewust omdat ik hem nu nog kan tillen. Gezien het formaat dat m'n buik nu al heeft verwacht ik dat dat met 20 weken eigenlijk al niet meer kan dus ik hoopte dat hij dan goed gewend is aan het aan de hand lopen. Realistisch gezien denk ik dat hij vanaf dan altijd in de kinderwagen of driewieler mee moetquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:45 schreef Selvaria het volgende:
Haha, heerlijk al die eigenwijze dreumesjes.FF, herkenbaar.
Nu ik zelf alles alleen nog walvis-style kan doen merk ik dat ik van tevoren precies uit moet vogelen hoe ik het winkelen ga doen, onder de arm is inmiddels niet echt een optie meer lichamelijk.
![]()
Dieren zijn hier ook al heel lang favoriet. Eerst benoemde ze de meeste dieren door hun geluid na te doen (behalve een paar onwaarschijnlijke dieren zoals otter, lieveheersbeestje en neushoorn, die noemde ze gelijk bij naam), maar ze gebruikt steeds vaker de goede woorden, al is een hond nog steeds "hond woewoe!" en nooit gewoon hond.
Op de kinderboerderij wil ze ook steeds de kippen aaien (nu even niet ivm vogelgriep), maar ik krijg haar niet aan het verstand gepeuterd dat kippen daar niet zo van gediend zijn meestal. Het levert wel hilarische scčnes op overigens.
Check! Maar dat lag aan mezelf, Twix is pas een uurtje wakker.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:51 schreef Jagärtrut het volgende:
5.15 vanmorgen was wel een beetje vroeg. Tijd voor koffie! Nog iemand een kopje?
koffie dan maar? Hoe is het nu met Twix? En met jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
Check! Maar dat lag aan mezelf, Twix is pas een uurtje wakker.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat tof dat je dat onthouden hebt en wat ontzettend leuk dat jullie er ook zo van genieten. Waar bestaan jullie lessen uit?
Wij gaan elke week op zaterdagochtend. Helaas was vorige week de laatste les, maar zondag gaan we naar Zwier. http://www.muziekvoorstelling.nl/voorstelling/zwier/
trailer: Iets waar ik ENORM veel zin in heb. Eens kijken wat ze er nou echt van vind.
De afgelopen les had de docent haar cello meegenomen.. dat vond ze echt wel eng hoor
Vanaf midden febr starten we met peuter muziekles.. PEUTER ommegot.. dat is ze toch nog lang niet?
maarre... jij bent gewoon aan het hinten naar ons zangtalent he
komt ie dan he.. komt ie dan he! -maar wel veilig in de spoiler-NohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeer getalenteerd inderdaad! Jullie zijn echt leuk samen!
De les bestaat bij ons uit liedjes zingen met attributen of andere dingen om het uit te beelden. De les voor kerst mocht ie bijvoorbeeld sneeuw maken van tissues bij een liedje over sneeuwvlokjes. Docente neemt ook elke les een instrument bij die vol bewondering wordt aangehoord en bekeken en zelfs aangeraakt. De klarinet was ook nog een beetje eng, maar de ukelele wekte veel nieuwsgierigheid op. En er komt elke les een slagwerkinstrument te voorschijn waar hij op mag rammen met een stok. Dat is natuurlijk het leukste gedeelte van de les.
Ik zou graag een filmpje laten zien van het talent van mijn zoon, maar ik weet nog niet hoe ik filmpjes kan posten. Die houd je van me tegoed
Ik vind het zo leuk om hem samen met mij te zien genieten van aandacht, samen spelen en muziek. Bij mij (en man) bestaat het hele leven uit muziek en ik wil dat graag overdragen op mijn kinderen. Dit is een mooie manier. Dat Zwier ziet er ook erg leuk uit, maar komt helaas niet bij ons in de buurt. Willem is wel al een paar keer naar een concert van de plaatselijke harmonie geweest en dat vindt ie heel leuk, dan gaat ie dansen![]()
____
Hier ook behoefte aan koffie, maar ook hier ligt het niet aan het dreumesje![]()
En volgens mij begint hier de eenkennigheidsfase, waarbij papa ook nog dik de voorkeur heeft boven mama
[ Bericht 0% gewijzigd door Adrian4 op 20-01-2017 10:13:42 (Blijft moeilijk, d/t ) ]
Wat gaaf zegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:11 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Nohhhh![]()
Zeer getalenteerd inderdaad! Jullie zijn echt leuk samen!
De les bestaat bij ons uit liedjes zingen met attributen of andere dingen om het uit te beelden. De les voor kerst mocht ie bijvoorbeeld sneeuw maken van tissues bij een liedje over sneeuwvlokjes. Docente neemt ook elke les een instrument bij die vol bewondering wordt aangehoord en bekeken en zelfs aangeraakt. De klarinet was ook nog een beetje eng, maar de ukelele wekte veel nieuwsgierigheid op. En er komt elke les een slagwerkinstrument te voorschijn waar hij op mag rammen met een stok. Dat is natuurlijk het leukste gedeelte van de les.
Ik zou graag een filmpje laten zien van het talent van mijn zoon, maar ik weet nog niet hoe ik filmpjes kan posten. Die houd je van me tegoed
Ik vind het zo leuk om hem samen met mij te zien genieten van aandacht, samen spelen en muziek. Bij mij (en man) bestaat het hele leven uit muziek en ik wil dat graag overdragen op mijn kinderen. Dit is een mooie manier. Dat Zwier ziet er ook erg leuk uit, maar komt helaas niet bij ons in de buurt. Willem is wel al een paar keer naar een concert van de plaatselijke harmonie geweest en dat vindt ie heel leuk, dan gaat ie dansen![]()
____
Hier ook behoefte aan koffie, maar ook hier ligt het niet aan het dreumesje![]()
En volgens mij begint hier de eenkennigheidsfase, waarbij papa ook nog dik de voorkeur heeft boven mama
Jaaaa Luna en Ketel zijn er weer! En wat lopen betreft, steeds vaker en veel los staan resulteerde hier een week later in lopen dus zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:25 schreef lunapuella het volgende:
Muzikaal Rootje
Sterkte voor de slapelozen vandaag!
Ik probeer ook weer eens aan te haken. Ketel doet het goed de laatste tijd! Heeft vier nachten achter elkaar doorgeslapen tot 7 ā 8 uuren eet als een bootwerker. En we denken nu echt dat hij binnenkort gaat lopen! Dat denken we al maanden, maar goed, nu oefent hij duidelijk met los staan... Dus fingers crossed.
Lekker!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koffie dan maar? Hoe is het nu met Twix? En met jou?
Ja, met een nat warm washandje van buiten naar binnen. Arme F, zal Sjaak hem hebben aangestoken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:03 schreef mousemicky het volgende:
DansmovesIk geloof dat die genen niet in onze familie zitten
![]()
Hier een snotterdreumes. Erg verkouden, en ook prutoogjes (nog niet ontstoken denk ik). J heeft dat nooit gehad, en voor F is het ook de eerste keer. Gewoon met een washandje/ hydrofieldoekje met warm water schoonmaken, en verder niets aan doen toch? Verwacht dat z'n ogen morgenochtend helemaal dichtgeplakt zitten...
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat een stuk beter, de aften zijn bijna weg. Haar tandvlees is alleen nog steeds ontstoken, hoewel dat ook aan de beterende hand is gaat tanden poetsen nog altijd niet. 2 dagen geleden deed ik een poging en had ze een mond vol bloed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het met wolk en de aften, LuDann?
Ach, dat arme wolkje...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef LuDann het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat een stuk beter, de aften zijn bijna weg. Haar tandvlees is alleen nog steeds ontstoken, hoewel dat ook aan de beterende hand is gaat tanden poetsen nog altijd niet. 2 dagen geleden deed ik een poging en had ze een mond vol bloed.Zo sneu, het doet ook duidelijk pijn.
Ja, ik heb veel respect voor mensen die het altijd alleen moeten doen. Het gaat hier hartstikke goed in m'n eentje, maar sommige dingen kosten gewoon wat meer tijd. Als 1tje T in bed brengt en de andere afwast en speelgoed opruimt enzo. Of eentje die T entertaint, en de andere die wat schoonmaakt ofzo. Of 1tje die s morgens vroeg opstaat, en de andere die nog wat doorslaapt...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:54 schreef Aerenia het volgende:
Gelukkig gaat het iets beter met Wolk! En gelukkig niks bijzonders met de heupjes van de minion!
Leuk dat boodschappenavontuur FFAls ik dit soort verhalen hoor, ben ik blij dat A nog lekker in de wagen zit!
Vogels vind ik ook maar niks...sinds ik Birds en Zoo heb gezien dan... die piksnaveltjes, bah. Maar naar vogeltjes in de verte wijzen mag A altijd!
A "danst" ook bouncend aan tafel/de kast. Ze heeft een mp3 speler van me gekregen (oude telefoon) met de muziek van 2Kleine Kleutertjes. Is ze helemaal idolaat vanVan mij mag ze de hele dag luisteren, want heb er toch geen last van
![]()
A krijgt trouwens ook muziekles op de crčche. Zo leuk! Ze hebben dan 2 groepen; eentje voor de allerkleinsten en eentje voor de grotere kindjes. En elke week is de les weer een beetje anders (piano, gitaar, trommel etc). A geniet er ook erg van! En vrijdags is er yoga. Dus ze gaat ook helemaal zen het weekend in
Gelukkig is de Duutser weer thuis Jagar! Ik ben altijd alleen met A, en ben het gewend... maar kan het me goed voorstellen dat het pittig is als je het altijd met zijn tweeën doet! In je eentje kosten sommige dingen gewoon veel tijd...
Beterschap aan de zieken!
Natuurlijk is ze het liefst bij jullie. Maar, waarschijnlijk is ze na 5 minuten sippen ergens anders vrijwel net zo blij als bij jullie thuis, zeker als die andere mensen minder walvisserig (Oh!1!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef Selvaria het volgende:
Dat overweeg ik wel ja. Aan de andere kant wil ik haar ook niet het idee geven dat ze steeds weg moet bij ons, want ik vrees juist dat dit gedoe daar vandaan komt. Ze gaat nu namelijk nog 2x per week naar de GO, nog tot 10 februari en 1x naar het kdv om vast te wennen terwijl ze heel duidelijk aangeeft dat ze het liefst thuis bij mij/ons is.. Rationeel weet ik dat we daar (even) doorheen moeten, maar oh mijn moederhart.
En dat is momenteel dus niet zo. Om die 5 minuten zou ik me geen moment druk maken, maar ze gaat de hele dag door. Op het kdv huilt ze (inmiddels met steeds meer tussenpozen gelukkig) heel erg veel en wil ze alleen samen met de leidsters spelen, bij de GO wil ze de laatste week alleen op schoot en begint ze te gillen als er andere kindjes in de buurt komen, bij man wil ze niet zijn als ik ook in de kamer ben. Het is gewoon heel heftig voor haar nu, maar zo ontzettend lastig..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze het liefst bij jullie. Maar, waarschijnlijk is ze na 5 minuten sippen ergens anders vrijwel net zo blij als bij jullie thuis, zeker als die andere mensen minder walvisserig (Oh!1!![]()
) zijn dan jij en wellicht energieker kunnen spelen...
Herkenbaar, al gaat het bij ons dan om de "tebbet"quote:Op maandag 23 januari 2017 08:20 schreef kazy het volgende:
Volgens mij ziet ze die programma's als een eerste levensbehoefte ofzo
Heb het incident even gemist maar wat heeft ze veel tanden zegquote:Op zondag 22 januari 2017 21:28 schreef Missladybug het volgende:
En pff noem me oppervlakkig maar man wat baal ik van de tandjes door het skippiekoeincident.
Baking soda in bad doen, lekker lang laten spelen.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand nog gouden tips voor luieruitslag from hell?
Maizena, sudocreme, enkel water om schoon te maken etc. doe ik al.
Ik zou daar ook heel erg van balen bij mijn eigen kind, maar ik vind het er bij Mies heel schattig uit zien!quote:Op zondag 22 januari 2017 21:28 schreef Missladybug het volgende:
En pff noem me oppervlakkig maar man wat baal ik van de tandjes door het skippiekoeincident.
Ik zou er ook van balen! Thijs heeft 3 jaar met een hoekje van een tand gelopen en dat vond ik al vreselijk. Laat staan dit.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:28 schreef Missladybug het volgende:
Misschien voor de zekerheid even contact opnemen met de huisarts. Het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn en dat is met de juiste crčme met een paar dagen verholpen. (M. heeft dit ook gehad.)quote:Op maandag 23 januari 2017 09:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand nog gouden tips voor luieruitslag from hell?
Maizena, sudocreme, enkel water om schoon te maken etc. doe ik al.
Nee, maar toen de duutser vorige week 5 dagen weg was vond hij T zoveel veranderd toen hij thuis kwam...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:50 schreef Krisvc het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je kind 's ochtends ineens 2 cm langer lijkt dan gister?
Nee ik overdreef een beetje hoor. Ze groeit wel, al is het wat langzamer dan ideaal is. Over een maand hebben we weer controle bij de kinderarts, die heeft er genoeg vertrouwen in om het gewoon even een tijdje aan te kijken. Alle bloedtesten om te kijken of er misschien iets mis is met haar immuunsysteem kwamen goed terug. Ze zal alleen voorlopig jaarlijks op antistoffen voor gluten geprikt worden maar er zijn vooralsnog geen echte aanwijzingen dat er iets mis is.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:59 schreef Mariposas het volgende:
Is er nog steeds geen verbetering met groei Ludann? Is er al iets gevonden?
Ok, dat is fijn nieuws in elk geval. Hopelijk hebben jullie op dat vlak wel een rustig jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee ik overdreef een beetje hoor. Ze groeit wel, al is het wat langzamer dan ideaal is. Over een maand hebben we weer controle bij de kinderarts, die heeft er genoeg vertrouwen in om het gewoon even een tijdje aan te kijken. Alle bloedtesten om te kijken of er misschien iets mis is met haar immuunsysteem kwamen goed terug. Ze zal alleen voorlopig jaarlijks op antistoffen voor gluten geprikt worden maar er zijn vooralsnog geen echte aanwijzingen dat er iets mis is.
Gelukkig wel! Volgens de huisarts geen schimmel, die gaf alleen maar zinkzalf mee. Maar dat is niet heel veel anders dan sudocreme en dat deed al niet veel. Ik heb maar bepanthen gehaald, daar knapte het snel mee op. En wassen met kamillethee (ook een tip van hier, thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:34 schreef Hupje het volgende:
Silliegirl, hoe gaat het nu met de billen? Al wat verbetering te zien?
Dit speelt ook wel mee natuurlijk, voor de kinderarts en voor ons. Ze ziet er goed uit en ze ontwikkelt zich prima.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:09 schreef FlyingFish het volgende:
En ik vind Wolk er op foto's ook altijd wel goed uit zien. Grootte is natuurlijk niet zo zichtbaar daarop, maar kleur en gezicht wel.
T zegt nog geen nee, dat is wel makkelijk!quote:Op donderdag 26 januari 2017 08:55 schreef SaskiaR het volgende:
Wat lijkt ze groot alweer Lu!
Wij hebben ook zo'n ding, maar de stuurstang doet het niet... Zelf sturen is nog wel lastig helaas![]()
Gefeliciteerd Aerenia!!!
Hoe is het met T, jagar?
Ik ben helemaal verbaasd: we hadden gisteren voor het eerst een oppas bij ons thuis, zodat man en ik eindelijk weer samen konden sporten. N heeft geen kik gegeven toen we weggingen en de hele avond lekker gespeeld en boekjes gelezen en getekend![]()
De ik ben anderhalf en ik zeg nee-fase is hier nu wel echt aangebroken... iedere vraag of suggestie krijgt standaard nee als antwoord. Maar ja, soms moeten er toch dingen, dus dat leidt wel tot gekrijs soms
Goed! Meestal anderhalf tot 2 uur.quote:
de vorige week wel ja. Het is meestal ergens tussen 6 en 7, maar vorige week een paar dagen om 5...quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:47 schreef pinquit het volgende:
Ah gelukkigik dacht dat hij vaak supervroeg wakker was, vandaar. Hoesten en snotneuzen zijn grote slaapverstiorders
hier vooral de neus op 't moment
Oh, ja hebt hem gewoon al! En ik maar denken dat ik het ei van Columbus had ontdekt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:26 schreef FlyingFish het volgende:
Zo'n driewieler hebben wij ook LuDann! O vindt hem ook erg tof, behalve van de week toen hij halverwege het bos moe was en de hele terugweg heeft zitten huilen. En hij blokkeert soms de wielen met z'n schoenen waardoor ik geen bocht kan maken. De voetensteunen zijn niet handig geplaatst. Maar goed, vanwege de verhuizing verhuist deze alvast naar oma. Hoef ik geen buggy meer mee te slepen en het ruimt hier weer op voor bezichtigingen.
Ja, L had deze week een hele veeg bloed op m'n kussenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:10 schreef Malteser het volgende:
Vraagje: Twix huilt soms ineens, grijpt steeds naar zijn mond en in de weinige tijd dat ik even in zijn mond mag kijken zie en voel ik een tand of vier op komst/doorbreken staan.
Het klopt ook wel het beeld. Rode wangen, zure luiers, klein beetje verhoging. Maar nu heeft hij ook wat bloed in zijn mond. Hij veegt soms met zijn mouw langs zijn mond en dan zit er weer een veeg op zijn mouw. Het is echt niet veel maar vanwege zijn mouwen zie ik het. Kan dat erbij horen?
Daar was een datum voor, maar uiteindelijk ging het niet door omdat er toch niemand kon... Maar een nieuwe poging lijkt me wel leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:31 schreef FlyingFish het volgende:
Was er btw al een datum voor de dreumesmeet gepland waar een tijd geleden over gesproken werd?
Ligt er aan hoevaak je hem denkt te gaan gebruiken en hoelang jullie zijn. Zo'n Quinny klapt superklein op, stuurt fijn (voor een driewieler) maar ik vind hem echt te laag. (182) Wij hebben al jaren een Koelstra Simba. Onze kinderen zitten daar prima inquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:56 schreef Missladybug het volgende:
Oja en buggies. We willen er eentje kopen voor op vakantie. En gewoon om te gebruiken ipv kinderwagen.
Welke is een aanrader?
Wensen: makkelijk op te vouwen. Beetje degelijk ding. Oog wil ook wat. Geen honderden euro's.
Ik ook (Zapp Xtra2) en ik ben 1m82.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een Quinny Zapp Xtra2. Ik ben klein (1.63m) en hij is voor mij perfect. Sjaak vindt hem ook prima. Vrouw heeft de Quinny Yezz en die vouwt heel klein op, is ook erg licht. Ik vind hem verschrikkelijk sturen, maar ik ben de enige hier thuis.
Hij kan mee op fiets (quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben geen buggy. Waar gebruiken jullie hem specifiek voor in plaats van de kinderwagen?
Doe ook bijna alles met kinderwagen hoor, maar heb wel zo'n heel lichte mp-maclaren-volo voor achter in de auto/achter op de fiets. Als zus of oma's oppassen hebben ze ook iets om mee te wandelen. En zo kan ik fietsen ipv wandelen op langere stukken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben geen buggy. Waar gebruiken jullie hem specifiek voor in plaats van de kinderwagen?
Hier ligt hij standaard in de auto. Voor-het-geval-dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Op reis als we vliegen, en soms op dagjes uit (sommige musea staan bijvoorbeeld geen kinderwagens toe). Maar meestal staat 'ie hier in een hoek te verstoffen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben al tijden geen kinderwagen meer, eerst gebruikten we alleen de Tula maar bij een dagje weg vind ik het fijn om af en toe af te wisselen met een buggy. De Quinny kan ook helemaal plat voor het middagdutje eventueel, dat vond ik een groot voordeel. En hij kan naar je toe gedraaid worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Hij ligt bij ons altijd in de auto. Dan hoeft de kinderwagen niet mee. Als we ergens naar toe gaan en een stuk moeten lopen, moet dreumes wel in de buggy. lopen is te lang voor hem, en bovendien loopt hij niet met je mee. Hij rent gewoon keihard weg. Dragen doe ik eigenlijk niet meer, ik vind ruim 13 kg echt funest voor m'n rug, en er wordt alleen maar aan m'n haar getrokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Koelstra Simba hier ook, prima ding voor het geld. Ik weigerde er veel aan uit te geven omdat we ook een kinderwagen hebben. Ooit gekocht voor op vakantie (vliegtuig) ter afwisseling met dragen, en hij wordt nu vooral gebruikt door de oppas.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Vet voordat we de kou ingaan (kokosolie meestal, dat staat toch beneden) en als het schraal of droog is calendulaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:04 schreef Mineola het volgende:
Wat smeren jullie trouwens op rode wangetjes? Mijn dreumes ziet er uit als zo'n kind uit de Andes of de Himalaya op het moment.
Purelanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:04 schreef Mineola het volgende:
Wat smeren jullie trouwens op rode wangetjes? Mijn dreumes ziet er uit als zo'n kind uit de Andes of de Himalaya op het moment.
Hij ligt in de auto, naast de Tula. Meestal pak ik de Tula, maar ik zit nu met een schouderblessure waardoor ik hem niet zelf kan omdoen. Dan is de buggy handig.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:33 schreef LuDann het volgende:
Haha, ik vind het stuk van ons appartement naar de fietsenstalling altijd al pittig met Ketel op de arm!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:37 schreef LuDann het volgende:
En man draagt haar graag op de arm. Voordeel van een relatief licht kind.
Op zich wel idd, maar ik draag mijn 88 bij 12,5 ook nog graag in de Tula!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:51 schreef Malteser het volgende:
Hier ook geen buggy. We hebben een Joolz die prima in de kofferbak van mijn auto past en ik gebruik vaak de Tula. Als we gaan fietsen neem ik ook altijd de Tula mee.
Ergens toch nog handig, zo'n klein en licht jongetje....
Twee zinnen dikgedrukt. Want enorme herkenning maar je noemt zelf ook meteen de oorzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:06 schreef Aerenia het volgende:
A zit momenteel in een moeilijke fase. Ze wil alles hebben/meenemen en als dat niet mag, is het brullen. En ze is ineens ook erg eenkennig geworden en wil 's ochtends op de crčche eerst even alleen in de box spelen tot de "wegbreng"-drukte voorbij is en er geen vreemde gezichten meer opduiken. Hopelijk gaat deze fase snel voorbij. Al dat gehuil![]()
Verder ontwikkelt ze zich als een speer. Ze eet enorm goed, begint steeds meer te lopen (aan mijn handen, dat wel), leert elke dag nieuwe woorden en zegt soms ook al 2 woorden achter elkaar (mamma bril (als ze mijn bril ergens ziet liggen), mama open (als ik iets open moet maken), opa boven (als ze met mijn vader/opa naar boven wil, waar de computer-met-touchscreen staat om een muziekspelletje te spelen))En dat ze nu vraagt om een papiertje om haar neus/mond mee af te vragen is wel erg handig!
Veel succes morgen met bevallen Selvaria!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op zondag 29 januari 2017 09:41 schreef LeSage het volgende:
Hoi![]()
Vanaf vandaag horen S. en ik hier!Gefeliciteerd! Welkom hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjaak eet ook niets als wij hem niet voeren terwijl hij boekjes leest/met Duplo speelt/met ander bouwspeelgoed speelt. Soms neemt hij zelf 5 of 10 hapjes, soms wil hij alleen maar spelen/lezen en dan voeren we hem. Daaaag goede bedoelingen, maar hij eet tenminste. En het is geen strijd meer.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:59 schreef Selvaria het volgende:
Oh ja, ik kwam eigenlijk binnenvallen met een vraag:
N. hoort ook bij de gefrustreerde dreumesclub sinds een tijdje (ze gaat ook zo hard nu) en sinds dat moment is avondeten regelmatig best een drama. Ze huilt alleen maar aan de eettafel, wil haar eten niet eens aanraken en roept alleen maar dat ze wil spelen. Na een half uur vraagt ze dan om een boterham met pindakaas.![]()
Wat is nu wijsheid? Ik wil sowieso geen strijd van het eten maken, dus we zetten het bord voor haar neer en ze kijkt maar wat ze er mee doet. Zouden jullie:
-haar van tafel laten gaan om te spelen of juist laten zitten? In het geval van het laatste: hou zouden jullie er dan mee omgaan als ze constant blijft huilen?
-wel of niet die boterham nog geven een half uur later? Voor het slapen gaan krijgt ze sowieso nog wat Griekse yoghurt, dat hoort bij het bedritueel.
Alle inzichten zijn van harte welkom.
Gedaan!quote:Op zondag 29 januari 2017 10:20 schreef McLaura het volgende:
Ik kom even binnenrollen met een serieuze boodschap. Lees allemaal even dit nieuwsbericht en bekijk het filmpje. Ja, het is eng en nee, het is niet leuk.
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)t-dit-kind-gaat-dood
Maar voor mij was het gezien hebben van dit filmpje (toeval bestaat dus echt niet) dč reden dat ik gisteravond niet in paniek raakte en Koen rustig door de stuip kon begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
oh ja, ik ben net zoals jij. Grensen ontdekken. De duutser is ook veel voorzichtiger, en ziet overal problemen. Vandaag hadden we het over de zomervakantie, en dat we misschien wel konden kamperen nu T zo goed slaapt. "Ja, maar wat als we dan op een camping staat met een riviertje, dan kunnen we T nooit loslaten buiten.."..."En als hij achter iemands tent loopt dan zie je hem niet meer...". Ik vind het lastig, want al die beren op de weg moet ik eerst weer wegpraten voordat we een normaal gesprek kunnen hebben...quote:Op zondag 29 januari 2017 20:17 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, kwam hier even wat polsen.
Mijn man is een beetje helikopterouder, mijns inziens. Erg voorzichtig. Maar misschien komt dat omdat ik juist (te) zorgeloos ben. Ben dus wel benieuwd hoe dat bij jullie zit.
Zo kan Wolk nu op de bank klimmen en dan gaat ze daarop heen en weer rennen. Ik laat haar dat doen, als ze eraf valt dan heeft ze pijn en is dat vervelend maar dan leert ze er misschien van. Man wil haar absoluut niet zonder toezicht op de bank hebben. Die ziet in gedachte helemaal voor zich dat ze haar nek breekt.
Een ander voorbeeld: Wolk zat vandaag in haar plastic tuinstoeltje aan de woonkamertafel blauwe bessen te eten. Op een gegeven moment ging ze zich met haar voeten afzetten tegen de tafel om ze de stoel heen en weer te wippen. We hadden het beiden niet door maar op een gegeven moment kukelt ze dus met stoel en al achterover. Au, huilen, bult op haar achterhoofd. Niks ernstigs vind ik, en geen reden om haar voortaan alleen onder toezicht in de stoel te laten zitten. Man is het hier niet mee eens en wil de stoel verbannen.
Hoe doen jullie dit? Het is natuurlijk geen kwestie van gelijk hebben ofzo want dit is gewoon heel persoonlijk maar ik vraag me een beetje af aan welke kant van het spectrum wij beiden zitten.
Ik vind het ook lastig! Helemaal als hij dan alle mogelijke doemscenario's op gaat sommen, dan ga ik ook een beetje aan mezelf twijfelen. 'Wat als ze nu eens wel haar nek breekt, dat draai je niet meer terug'.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, ik ben net zoals jij. Grensen ontdekken. De duutser is ook veel voorzichtiger, en ziet overal problemen. Vandaag hadden we het over de zomervakantie, en dat we misschien wel konden kamperen nu T zo goed slaapt. "Ja, maar wat als we dan op een camping staat met een riviertje, dan kunnen we T nooit loslaten buiten.."..."En als hij achter iemands tent loopt dan zie je hem niet meer...". Ik vind het lastig, want al die beren op de weg moet ik eerst weer wegpraten voordat we een normaal gesprek kunnen hebben...
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zodra Sjaak valt (of bijna valt) springt vrouw op om zo snel mogelijk bij hem te zijn. Ik schrik juist altijd weer van haar. Het is gewoon een automatische reactie van haar. Ik wil ook graag dat Sjaak zo min mogelijk angst ontwikkelt. Mijn moeder was altijd angstig en ik heb daar best wat van over gehouden. Dat wil ik voor Sjaak voorkomen.
Ik heb Sjaak geleerd om "tadaaaa" te zeggen als hij valt en weer opstaat. Dus als hij zich geen pijn doet, zegt hij dat heel trots
Ik liet man dit lezen maar die concentreerde zich alleen op je laatste zin.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:16 schreef silliegirl het volgende:
Helikopteren en "niet goed zijn": ik denk dat dat met zelf leren reguleren te maken heeft. Als je je kind laat ervaren en daarmee soms een val oid laat maken, zal angst voor weer een val zorgen dat ze het eerder geprobeerde laten. Ervaringsleren dus. Ook situaties die dan lijken op het vorige zullen dan geclassifeerd worden als eng, want ze hebben een keer pijn gehad.
Als je als ouder alles voorkomt, leert je kind minder goed zelf gevaar inschatten. Dat kan dan 2 kanten op: je krijgt dan of heel impulsieve kinderen die nergsend gevaar van inzien of juist extreem angstige kinderen die niets meer durven omdat ze de zichtbare bezorgdheid van de ouder hebben overgenomen.
Voor zover de theorie. Ik zit in team ervaringsleren, maar ik grijp wel in als het me te gek word, zeg maar.
Wij hebben eigenlijk 3 categorieën, waarvan het 'tadaaaaa' de eerste is.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:53 schreef LuDann het volgende:
Dat 'tadaaa' zeggen is wel een goed idee!
Ik weet niet wat ik nu zeg, ik geloof dat ik 'uh oh' zeg. En bij traantjes iets als 'ach, viel je zo hard, ja dat is niet leuk he' en knuffelen tot het over is.
Nee... Hij kwam weer van bed met 39.6. Hij moet dus weer gezien worden, we kunnen om 11:00 terecht.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:35 schreef Vieve6 het volgende:
Hoe gaat het met Koen? Is de koorts weer over?
Hahahaha oefquote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef silliegirl het volgende:
Zeg, hoe krijgen jullie IETS gedaan als je dreumes wakker is?
Dreumes zijn kamer moest echt gepoetst, maar dat gaat niet als 'ie er slaapt, dus dan maar terwijl dreumes er speelt. Dat gaat dan ongeveer zo:
"Mama zet emmer sop neer".
*W. gooit z'n knuffel in het sop* "Mama ruimt zeiknatte knuffel op en zet emmer maar op de commode". *W. is 'm gesmeerd en zit mama's nachtkastje leeg te halen* "Mama zet W. terug in zijn eigen kamer". *W. haalt zn eigen kast leeg terwijl mama de commode poetst*. "Mama ruimt kast weer in". "W. gaat er vandoor naar de trap en duwt de klapdeurtjes voor de trap open om vervolgens zo het trapgat in te duikelen" *mama krijgt een hartverzakking en kan W. net opvangen*
![]()
Echt, HOE!
In de kinderstoel zetten, terwijl hij wat snackt of filmpje kijkt.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef silliegirl het volgende:
Dreumes zijn kamer moest echt gepoetst, maar dat gaat niet als 'ie er slaapt, dus dan maar terwijl dreumes er speelt. Dat gaat dan ongeveer zo:
*W. gooit z'n knuffel in het sop* "Mama ruimt zeiknatte knuffel op en zet emmer maar op de commode". *W. is 'm gesmeerd en zit mama's nachtkastje leeg te halen* "Mama zet W. terug in zijn eigen kamer". *W. haalt zn eigen kast leeg terwijl mama de commode poetst*. "Mama ruimt kast weer in". "W. gaat er vandoor naar de trap en duwt de klapdeurtjes voor de trap open om vervolgens zo het trapgat in te duikelen" *mama krijgt een hartverzakking en kan W. net opvangen*
![]()
Echt, HOE!
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef silliegirl het volgende:
![]()
Echt, HOE!
hahaha herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef silliegirl het volgende:
![]()
Echt, HOE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |