fuck die verplichtingen johquote:Op zondag 15 januari 2017 03:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik blijf stabiel tot half 7. Dan mag ik half uur gaan fietsen, yay
ik ben chronisch depressief en heb soms suïcidale gedachtenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
bingo.
dus als je ff stopt, kan ik weer door t leven
maar zweden is toch blondquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zweden valt ook tegen. Misschien Fins. Of IJslandse. Die zijn ook nog puur
zou een slagader pakken de volgende keerquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben chronisch depressief en heb soms suïcidale gedachten
nee joh sprookjesquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar zweden is toch blond
of val je daar niet op
Finse vrouwen zijn heel puurquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zweden valt ook tegen. Misschien Fins. Of IJslandse. Die zijn ook nog puur
zelfmoord is voor laffe hazenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou een slagader pakken de volgende keer
waarom?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja helaas. Hou het wel vol.
picsquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Finse vrouwen zijn heel puur
misschien moet je met mij meeten dan, ik kan er wel een paar aan je voorstellenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol nee maar Zweedse chicks die ik gezien heb vallen meestal tegen
dan kan je ervoor kiezen om uit het leven te stappen of mijn posts door blijven lezenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
valt samen met het zien van jouw posts
Google maar. Maar me hele familie is eigenlijk blond en ja het is familiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |