fuck die verplichtingen johquote:Op zondag 15 januari 2017 03:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik blijf stabiel tot half 7. Dan mag ik half uur gaan fietsen, yay
ik ben chronisch depressief en heb soms suïcidale gedachtenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
bingo.
dus als je ff stopt, kan ik weer door t leven
maar zweden is toch blondquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zweden valt ook tegen. Misschien Fins. Of IJslandse. Die zijn ook nog puur
zou een slagader pakken de volgende keerquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben chronisch depressief en heb soms suïcidale gedachten
nee joh sprookjesquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar zweden is toch blond
of val je daar niet op
Finse vrouwen zijn heel puurquote:Op zondag 15 januari 2017 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zweden valt ook tegen. Misschien Fins. Of IJslandse. Die zijn ook nog puur
zelfmoord is voor laffe hazenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou een slagader pakken de volgende keer
waarom?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja helaas. Hou het wel vol.
picsquote:Op zondag 15 januari 2017 03:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Finse vrouwen zijn heel puur
misschien moet je met mij meeten dan, ik kan er wel een paar aan je voorstellenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol nee maar Zweedse chicks die ik gezien heb vallen meestal tegen
dan kan je ervoor kiezen om uit het leven te stappen of mijn posts door blijven lezenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
valt samen met het zien van jouw posts
Google maar. Maar me hele familie is eigenlijk blond en ja het is familiequote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon met stanleymes doen, krijg je ook geen littekens...
zal eens onderzoekenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Google maar. Maar me hele familie is eigenlijk blond en ja het is familie
maar over het algemeen mooie vrouwen met een goed innerlijk
ja fokkers en koppelen. Sof zou ons ook nog aan haar huisgenoten voorstellen weet je nogquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet je met mij meeten dan, ik kan er wel een paar aan je voorstellen
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leven is ook maar leeg en deprimerend
daarom juistquote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leven is ook maar leeg en deprimerend
ik kies voor mijn eigen hachiequote:Op zondag 15 januari 2017 03:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan je ervoor kiezen om uit het leven te stappen of mijn posts door blijven lezen
sof is gek, dat je dat nog niet wistquote:Op zondag 15 januari 2017 03:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja fokkers en koppelen. Sof zou ons ook nog aan haar huisgenoten voorstellen weet je nog
Kan je niet lezen?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:59 schreef Etsu het volgende:
binnenkort een topichit op FOK!: JC pleegt zelfmoord om Etsu
ik zei toch, ze is gek.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet ik. En zelf gaat ze wel drug daten!
Je weet niet waarom neem ik aan?quote:Op zondag 15 januari 2017 04:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nooit zelfmoord overwogen, jij wel. over laffe hazen gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |