Stijngodquote:Op zondag 15 januari 2017 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach voor stijn weer leuk mag ie lekker snel nog een keer
Moet je eens proberen als je nu vraagt hè stinho spannend hè straks voor t eerst stemmen
Dan doet ie zo heel stoer nou Uh ik mocht ook al bij de brexit
T begint me nu echt serieus te vervelen manquote:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. deel 2 aan het lezen en gniffelen, maar ik ga zo een keer maffen. Afgelopen nacht ook maar iets van 4 uurtjes slaap gehad en begin het te voelenquote:
Ja ik duik er ook zo in.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. deel 2 aan het lezen en gniffelen, maar ik ga zo een keer maffen. Afgelopen nacht ook maar iets van 4 uurtjes slaap gehad en begin het te voelen
Truste ouwe reusquote:Op zondag 15 januari 2017 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knut-san, JR, onlo, meur ze, ik duik nu m'n nest in
quote:Op zondag 15 januari 2017 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook maar slapen ja
Trusten pikkies
Waarom?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik was van plan niks te drinken deze maand
Tijd niet in de bios geweest. Maarja. Tegenwoordig altijd netflix en zulksquote:Op zondag 15 januari 2017 03:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind films altijd erg rommelig
En was beetje fantasy achtig. Daar hou ik niet erg van
2 is niet 0quote:Op zondag 15 januari 2017 03:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Nou ja 2 is dan best netjes toch.
Ach ja. Alle begin is lastig.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 is niet 0
Maar licht eten morgen om de zondes van vanavond te compenseren
ik ook niet maar vind steeds hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2017 03:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd niet in de bios geweest. Maarja. Tegenwoordig altijd netflix en zulks
Yep. Weinig goeie filmsquote:Op zondag 15 januari 2017 03:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet maar vind steeds hetzelfde
Nou nou nou. Vanwaar die haat?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hoop dat je pas om 11 uur vanavond wakker wordt.
Jawel ga je welquote:Op zondag 15 januari 2017 03:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Records zijn er om gebroken te worden.
Maar ik weet niet of ik het ga halen hoor
Lol hoe raak je die kwijtquote:Op zondag 15 januari 2017 03:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
coachen
Alleen zijn onze shirts kwijt dus die ga ik eerst zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |