SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 1% gewijzigd door onlogisch op 15-01-2017 07:44:40 ]
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gingen nu later opnemen omdat het dan overal een winterse sfeer had omdat het nu echt winter is in die serie natuurlijk. Dus komt een paar maanden later
Nee, dat heeft Befbekje gefliktquote:Op zondag 15 januari 2017 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wa's da voor wijf in de OP zeg
Is Drizzt weer bezig geweest?
Lekkere sletquote:Op zondag 15 januari 2017 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Befbekje geflikt
Rare smaak heeft die jongen.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Befbekje geflikt
Is Caland alweer terug dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij missen we niemand. Ja HMF maar die zien we nooit meer terug
Doe er dan maar een lekker wijf inquote:Op zondag 15 januari 2017 02:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die had maar een ban van een dag.
Pics?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar die ligt een wijf in Breda te doppen dus die zien we maandag pas weer
Heeft hij toch die Bibi weten te hosselenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die ga ik niet sharen maar op FOK zou ze een 8 krijgen.
Wie is Bibi?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij toch die Bibi weten te hosselen
quote:
Knutgod.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik las net het verkiezingsprogamma van het cda
Hard gelachen
Vooral ook dat ze zelf conctatuteren dat een kabinet zonder cda moralistisch niet deugdquote:Op zondag 15 januari 2017 02:51 schreef onlogisch het volgende:
Ja CDA doet het bij mij ook af. Dat drugsbeleid
Wat ga je wel stemmen Knut?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral ook dat ze zelf conctatuteren dat een kabinet zonder cda moralistisch niet deugd
Hahahaha
Ja
Geen nood. Niemand die het meer leestquote:Op zondag 15 januari 2017 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gosverdomme hoeren spelling controle
Genotquote:
Soow dit had ik nog niet gelezenquote:Op zondag 15 januari 2017 02:51 schreef onlogisch het volgende:
Ja CDA doet het bij mij ook af. Dat drugsbeleid
Weg ermee. GEERTGODquote:Op zondag 15 januari 2017 02:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soow dit had ik nog niet gelezen
Wat een gevaarlijke gekken
Ok dan. Ik heb echt ngo geen idee.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn stem aan LR gegeven
Volgens mij ging ie op iets best normaals stemmen
Hier nog 1quote:Op zondag 15 januari 2017 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders wist ik het deze keer echt niet vriend
Eigenlijk vallen alle grote partijen bij me af want geen vertrouwen meer en waarom zou je op kleine partij stemmenquote:
Tja. Al die versplinterde meuk wordt ook niks joh.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk vallen alle grote partijen bij me af want geen vertrouwen meer en waarom zou je op kleine partij stemmen
Daarom mocht ik stemmen dan blanco maar helemaal blanco stemmen uit Bangkok Is echt verspeelde moeite
Ach voor stijn weer leuk mag ie lekker snel nog een keerquote:Op zondag 15 januari 2017 03:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Al die versplinterde meuk wordt ook niks joh.
quote:Op zondag 15 januari 2017 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach voor stijn weer leuk mag ie lekker snel nog een keer
Moet je eens proberen als je nu vraagt hè stinho spannend hè straks voor t eerst stemmen
Dan doet ie zo heel stoer nou Uh ik mocht ook al bij de brexit
Stijngodquote:Op zondag 15 januari 2017 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach voor stijn weer leuk mag ie lekker snel nog een keer
Moet je eens proberen als je nu vraagt hè stinho spannend hè straks voor t eerst stemmen
Dan doet ie zo heel stoer nou Uh ik mocht ook al bij de brexit
T begint me nu echt serieus te vervelen manquote:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. deel 2 aan het lezen en gniffelen, maar ik ga zo een keer maffen. Afgelopen nacht ook maar iets van 4 uurtjes slaap gehad en begin het te voelenquote:
Ja ik duik er ook zo in.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. deel 2 aan het lezen en gniffelen, maar ik ga zo een keer maffen. Afgelopen nacht ook maar iets van 4 uurtjes slaap gehad en begin het te voelen
Truste ouwe reusquote:Op zondag 15 januari 2017 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knut-san, JR, onlo, meur ze, ik duik nu m'n nest in
quote:Op zondag 15 januari 2017 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook maar slapen ja
Trusten pikkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |