als het je niet bevalt, dan pleur je toch donderstraal een eind opquote:

Het probleem was voornamelijk dat iedereen van JONG toen der tijd naar GC kwam. Wat een echte zeik SC was, maar dezelfde zaten in GC. Waardoor ik dus door ging. Sorry voor de falende zinopbouw btwquote:

Nou, sorry hoor, maar af en toe hadden we het gewoon gezellig en deden we normaal totdat jij weer met je getroll uit het niets kwam.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het probleem was voornamelijk dat iedereen van JONG toen der tijd naar GC kwam. Wat een echte zeik SC was, maar dezelfde zaten in GC. Waardoor ik dus door ging. Sorry voor de falende zinopbouw btw

Jouw mening. Ik vind het een mooi stadion.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik reed langs kuip vanavond. Wat een lelijk aftands stadion
Als je had gezegd het staat al 50 jaar leeg zou ik het geloven

volgens mij is het account van of gehektquote:Op zondag 15 januari 2017 03:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het probleem was voornamelijk dat iedereen van JONG toen der tijd naar GC kwam. Wat een echte zeik SC was, maar dezelfde zaten in GC. Waardoor ik dus door ging. Sorry voor de falende zinopbouw btw

Alleen zuigen graagquote:Op zondag 15 januari 2017 03:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar af en toe hadden we het gewoon gezellig en deden we normaal totdat jij weer met je getroll uit het niets kwam.
Gewoon niet meer doen, dan krijg je nu een kusje op je piemel.

snackje johquote:Op zondag 15 januari 2017 03:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100% man straks effe roda eten

ik hoop hetquote:Op zondag 15 januari 2017 03:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100% man straks effe roda eten

ben je dronkenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het je niet bevalt, dan pleur je toch donderstraal een eind op

Neh, je bent gewoon vermoeiend met je eeuwige negatieve gezuig jegens mij. Oppleuren of gewoon gezellig meekletsen.quote:

2-0 joh komt goedquote:Op zondag 15 januari 2017 03:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ze zich niet gaan ingraven. Roda is de gelijkspel koning he.

drm. moet lukkenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook. Of een magere 1-0, maar het gaat om de 3punten

ik zuig nooit jegens jouquote:Op zondag 15 januari 2017 03:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neh, je bent gewoon vermoeiend met je eeuwige negatieve gezuig jegens mij. Oppleuren of gewoon gezellig meekletsen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |