FOK! en real life met elkaar vergelijkenquote:
bj gevenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan ik je dickpics nog krijgen? ;s
Hilarisch inderdaad, dat getroll van je.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
FOK! en real life met elkaar vergelijken![]()
Ik trol gewoon een beetje. Maar het is hier gezellig dus ik doe normaal.
Geirriteerd om wat? Had je er echt zo veel last van jochie?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, dat getroll van je.
Jarenlang heb ik me aan je geirriteerd en nu lijk je ineens normaal kunnen doen.
Pleur toch op.
heftig dit hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 03:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan woon je echt 10 minuten van me af
Dat eeuwige getroll van je waar er geen einde aan leek te komen?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geirriteerd om wat? Had je er echt zo veel last van jochie?
ofgodquote:Op zondag 15 januari 2017 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het komt wel erg dichtbij zo
Je bent wel een Feyenoorder hoop ik?
Nou, bij deze, mijn excuses. Had niet verwacht dat iemand zich zo druk zou maken om een forum.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat eeuwige getroll van je waar er geen einde aan leek te komen?
Ja.
Ik vind het een geweldige stad.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb er 8 jaar gewoond en vind rotterdam een verschrikkelijke kutstad
Mwoah, druk maken niet echt, het is alleen schijtirritant als je continu op dezelfde plek trollt zonder enig doel.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou, bij deze, mijn excuses. Had niet verwacht dat iemand zich zo druk zou maken om een forum.
leg uitquote:Op zondag 15 januari 2017 03:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
he
jij komt voor de o dus het is nu jouw beurt
iig niet voor een andere clubquote:Op zondag 15 januari 2017 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als de mensen gezellig zijn kan ik gezellig mee doen hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 03:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, druk maken niet echt, het is alleen schijtirritant als je continu op dezelfde plek trollt zonder enig doel.
Gelukkig ben je nu tot het inzicht gekomen dat je ook best normaal kan doen op een forum.
Dus GRTD was altijd al een afzeikSC?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als de mensen gezellig zijn kan ik gezellig mee doen hoor![]()
Maar als het zo afzeik SC is, ga ik er ook vol op in.
ik reed langs kuip vanavond. Wat een lelijk aftands stadionquote:Op zondag 15 januari 2017 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |