drmquote:Op zondag 15 januari 2017 03:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als je money kan strooien sowieso
wie gaat er dan ook uit in vlaardingenquote:Op zondag 15 januari 2017 03:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik vind Vlaardingen alleen zo rare kut stadAltijd als ik daar uit ben geweest en naar huis fiets word ik weer lastiggevalen door een tering zwerver of een of andere doorgesnoven kut junk
![]()
Ik had daar een ex wonen. Wel een leuke stad opzich.quote:Op zondag 15 januari 2017 03:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik vind Vlaardingen alleen zo rare kut stadAltijd als ik daar uit ben geweest en naar huis fiets word ik weer lastiggevalen door een tering zwerver of een of andere doorgesnoven kut junk
![]()
Heb daar op school gezeten dus al me vrienden wonen daar. Maar soms zijn we gewoon een avond aan het zuipen en dan ga ik naar huis en altijd die mongolen daarquote:Op zondag 15 januari 2017 03:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook uit in vlaardingengodsamme.
gelukkig hoor jij bij dat mongolenclubje daar prima thuisquote:Op zondag 15 januari 2017 03:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb daar op school gezeten dus al me vrienden wonen daar. Maar soms zijn we gewoon een avond aan het zuipen en dan ga ik naar huis en altijd die mongolen daar
Ahaquote:Op zondag 15 januari 2017 03:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik wel man maar tegen rotterdam aan bij marconiplein
quote:Op zondag 15 januari 2017 03:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hoor jij bij dat mongolenclubje daar prima thuis
ik heb er 8 jaar gewoond en vind rotterdam een verschrikkelijke kutstadquote:
gvdquote:Op zondag 15 januari 2017 03:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik wel man maar tegen rotterdam aan bij marconiplein
Op FOK! ook niet?quote:Op zondag 15 januari 2017 03:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Ik val geen mensen lastig.
vergeet t maar dan ;squote:Op zondag 15 januari 2017 03:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb er 8 jaar gewoond en vind rotterdam een verschrikkelijke kutstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |