Huehue. Vwo naar havo maar doe nu Mbo omdat de opleiding me leuk leek. Heb ook kunstacademie gedaan maar halverwege gekapt.quote:
Succes daarmee.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sta ik om bekend.
Enfin; ik ga kijken of moeders de vrouw vanavond toevallig met de mond open slaapt. Prettige nachtrust allen.
Slaap lekker vriend.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sta ik om bekend.
Enfin; ik ga kijken of moeders de vrouw vanavond toevallig met de mond open slaapt. Prettige nachtrust allen.
Zou niet weten waarom iemand dat niet zou doen?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd seks erbij betrekken?
Ik mag jou ook. Als ik ooit vervelend tegen je heb gedaan was dat zeker niet persoonlijk bedoeld.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, goeie. Ik mag jou wel
Elan is mijn aartsvijand van FOK!, zo'n beetje.
Heb je enig idee hoe vies heteroseks is?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom iemand dat niet zou doen?
Het is je vergeven.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mag jou ook. Als ik ooit vervelend tegen je heb gedaan was dat zeker niet persoonlijk bedoeld.
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Huehue. Vwo naar havo maar doe nu Mbo omdat de opleiding me leuk leek. Heb ook kunstacademie gedaan maar halverwege gekapt.
Ik vind dat helemaal niet vies.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vies heteroseks is?
Komt dus ongeveer op hetzelfde neer jaquote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Huehue. Vwo naar havo maar doe nu Mbo omdat de opleiding me leuk leek. Heb ook kunstacademie gedaan maar halverwege gekapt.
top of bottom?iquote:
Je stopt 9 maanden en begint weer.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moment dat ik voelde dat ik zwanger was stopte ik, drie uur na de geboorte zat ik buiten in mijn rolstoel te roken.
Waren wel acht (vroeggeboorte) hele chillen maanden moet ik bekennen. Tabak heeft je echt in een ban. Niet hoeven roken geeft echt vrijheid.
Van wie niet?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, goeie. Ik mag jou wel
Elan is mijn aartsvijand van FOK!, zo'n beetje.
checkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |