Dat lijkt me heel sterk. Ik ben een allemansvriend.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij gemeen tegen mij toen ik eens postte in VBL, dat ben ik nooit vergeten.
Dit onderstreep ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ik ben een allemansvriend.
Ik kan het zo terugvinden, dat verzeker ik je.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ik ben een allemansvriend.
Zeker. Moslims en christenen door elkaar.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Moslims en christenen door elkaar.
Moment dat ik voelde dat ik zwanger was stopte ik, drie uur na de geboorte zat ik buiten in mijn rolstoel te roken.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:51 schreef onlogisch het volgende:
Probleem met de meesten is dat ze niet écht willen stoppen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Moslims en christenen door elkaar.
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moment dat ik voelde dat ik zwanger was stopte ik, drie uur na de geboorte zat ik buiten in mijn rolstoel te roken.
Waarom zou je dan weer beginnen, echt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moment dat ik voelde dat ik zwanger was stopte ik, drie uur na de geboorte zat ik buiten in mijn rolstoel te roken.
Waren wel acht (vroeggeboorte) hele chillen maanden moet ik bekennen. Tabak heeft je echt in een ban. Niet hoeven roken geeft echt vrijheid.
waarom begin je dan weer johquote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waren wel acht (vroeggeboorte) hele chillen maanden moet ik bekennen. Tabak heeft je echt in een ban. Niet hoeven roken geeft echt vrijheid.
Je hebt duidelijk de verkeerde voor je. Jouw username zegt me eerlijk gezegd ook niets en ik heb een dijk van een geheugen.quote:
triest gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat Elan nooit over mij gehad heeft joh.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de verkeerde voor je. Jouw username zegt me eerlijk gezegd ook niets en ik heb een dijk van een geheugen.
Ik heb dat niet overigens.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de verkeerde voor je. Jouw username zegt me eerlijk gezegd ook niets en ik heb een dijk van een geheugen.
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat Elan nooit over mij gehad heeft joh.
Nou ja. Wel iets langer denk ik. Einde middag ergens, hij is om 06.15 geboren, maar het voelde als heel snel.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
waarom begin je dan weer joh![]()
en ook 3u na de bevalling
zaterdag erna meteen aan de zuip ook?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja. Wel iets langer denk ik. Einde middag ergens, hij is om 06.15 geboren, maar het voelde als heel snel.
Stond wel een uur erna onder de douche. Je bent niet meteen gehandicapt ofzo.
Hebben jullie seks gehad?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, goeie. Ik mag jou wel
Elan is mijn aartsvijand van FOK!, zo'n beetje.
Sta ik om bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |