Ik weet niet of ze moeten bedelen, misschien willen ze wat bij verdienenquote:Op zondag 15 januari 2017 11:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ergens is het wel goddomme ja dat het in Nederland zo triest gesteld is, dat bejaarden moeten bedelen
SAM vind ik persoonlijk het fijnste, maar die is duur.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
welk programma raden jullie aan Virtual Dj, Mixxx of SAM broadcaster?
ik zweer bij SAM, maar ToT heeft wel een punt dat het prijzig is.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
En er is ook niet bepaald op "alternatieve manieren" aan SAM te komen als je Windows 10 gebruikt.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zweer bij SAM, maar ToT heeft wel een punt dat het prijzig is.
VDJ vind ik niet zo gebruiksvriendelijk en Mixxx heb ik zelf nooit gebruikt.
mixxx is gratis.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
VDJ heb ik vrij lang gebruikt omdat ik er voor betaald heb, maar overstappen op Mixxx was echt een ongelooflijke verademing!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxx is gratis.
Virtual DJ is poep beter traktor dan.
Sam is duur.
zeker de laatste versies damnn.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
VDJ heb ik vrij lang gebruikt omdat ik er voor betaald heb, maar overstappen op Mixxx was echt een ongelooflijke verademing!
heb nu toch traktor vind die nog iets beterquote:Op zondag 15 januari 2017 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb niet echt gekeken of er nieuwe versies uit zijn gekomen de laatste tijd.
Okee dan!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu toch traktor vind die nog iets beter
Ik gebruik Mixxx voor reguliere radio shows en VDJ als ik non-stop aan het mixen sla.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
Ik ben verkocht aan VDJ, maar misschien moet ik ook voor Mixxx gaan, moet ik wel weten hoe ik daar moet inloggenquote:Op zondag 15 januari 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2017 17:40 schreef De_Nater het volgende:
Ik zou graag een slot vanaf iig 23h00 willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |