Sluiten ook wel aardig aan bij jouw denkbeelden.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond Texanen ook een van de weinige leuke Amerikanen
Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Sluiten ook wel aardig aan bij jouw denkbeelden.
Wat? Je gaat naar NY zonder naar de towers te gaan?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik was in NY toen de Twin Towers nog stonden. Niet naar toe geweest alleen, jammer.
Ja, geen tijd voor. Ik was toen 12 en de Amerikanen waar ik mee was deden de planningquote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat? Je gaat naar NY zonder naar de towers te gaan?
Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Saind het volgende:
Ben ooit in NYC geweest toen m'n zus er studeerde. Geinig wel maar super ofzo.
Je kunt er wel goed eten
Ahaquote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, geen tijd voor. Ik was toen 12 en de Amerikanen waar ik mee was deden de planning.
Naar NY moet je een goeie planning maken ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Scrummie het volgende:
Alleen het vrijheidsbeeld koste al een halve dag ofzo. En we waren er maar 1 dag. Daarna weer terug naar dat dorpje.
Collega van me is daar geweest. Alles gaat daar op de brommer geloof ik toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Saind het volgende:
denk deze zomer weer naar Vietnam
beste land ever
Gewoon je dochter een AR-15 mee naar school geven voor lastige jongens.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou daar in feite prima kunnen wonen.
Was vrienden geworden met een Amerikaans gastje hier, dus toen ging ik daarnaar toe logeren, 2 weken.quote:
Hotels zijn wel enorm overpriced in NYC.quote:
Sow, zomaar even logeren in VS.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was vrienden geworden met een Amerikaans gastje hier, dus toen ging ik daarnaar toe logeren, 2 weken.
Ja bizer is dat. Hoewel je in Queens nog wel wat goedkopers kan vinden. Meesten gaan toch naar Staten Island.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hotels zijn wel enorm overpriced in NYC.
Weinig redelijks onder de 200$/nacht.
Gelukkig heeft opper me wat aangeraden
Allesquote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Collega van me is daar geweest. Alles gaat daar op de brommer geloof ik toch?
Jaja, gouden tijden.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sow, zomaar even logeren in VS.
Koekoek
'vrienden'quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was vrienden geworden met een Amerikaans gastje hier, dus toen ging ik daarnaar toe logeren, 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |