Wat lijkt China me intens kut.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Myanmar, Japan, Iran en in mindere mate China
Ligt er ook aan waar je gaatquote:Op zondag 15 januari 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is mij eigenlijk achteraf gezien vies tegen gevallen.
Wel prachtnatuurtje.
Ik heb alleen westkust gedaan, steden zijn medium, iig LA is kut, maar wat er tussenin zit vond ik echt gruwelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is mij eigenlijk achteraf gezien vies tegen gevallen.
Wel prachtnatuurtje.
LA lijkt me wel vetquote:Op zondag 15 januari 2017 01:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb alleen westkust gedaan, steden zijn medium, iig LA is kut, maar wat er tussenin zit vond ik echt gruwelijk
LA is walgelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb alleen westkust gedaan, steden zijn medium, iig LA is kut, maar wat er tussenin zit vond ik echt gruwelijk
Ik heb in San Diego alleen een mis bijgewoond omdat ik in de buurt was en het zondag was.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:26 schreef Saind het volgende:
[..]
San Diego vond ik wel okay trouwens. SF ook wel.
Paar dagen gezeten, toffe stad wel. SF was wel leuker, puur omdat het meer op een Europese stad lijkt qua centrum enzo.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in San Diego alleen een mis bijgewoond omdat ik in de buurt was en het zondag was.
Ik heb het meest genoten in kleine dorpjes in Texas.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik was in een klein dorpje (redelijke stad zou het zijn in Nederland) in USA, oostkust. Dat was echt tof.
Ja dat lijkt mij ook prachtig. Rednecksquote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het meest genoten in kleine dorpjes in Texas.
Wat een genot man.
Dat lijkt me zulk nors volkquote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond Texanen ook een van de weinige leuke Amerikanen
Texanen niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Helemaal niet, juist echt eng/nep vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |