Vond ik ook echt kutquote:
Ik heb in istanbul 3 dagen achter elkaar een vlucht gemist door mijn drankgebruik.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Vond ik ook echt kutBen er ook eerder weg gegaan, we hadden week gepland na 2 dagen hadden we het gezien en hebben we de bus naar Bulgarije gepakt
is me niet gelukt daar dronken te wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in istanbul 3 dagen achter elkaar een vlucht gemist door mijn drankgebruik.
Wat een topshow was dat.
12 miljoen om 8 miljoen.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Grootste deel is niet Europa, geloof dat Londen de grooste is. Vrij ruim ook
goede clubs hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 01:23 schreef Saind het volgende:
[..]
is me niet gelukt daar dronken te worden
Dure baggerstad en irritante mensen
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in istanbul 3 dagen achter elkaar een vlucht gemist door mijn drankgebruik.
Wat een topshow was dat.
Doe niet aan clubsquote:Op zondag 15 januari 2017 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goede clubs hoor
tegenwoordig krijg je er alleen een aanslag bij
Oh, 16 danquote:Op zondag 15 januari 2017 01:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm toen ik er was was het nog 16 miljoen
Pub is meer voor gezelligheid.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man gewoon de kroeg in.
Ben ook gek op een goeie pub, honderd keer mooier dan club
VS is mij eigenlijk achteraf gezien vies tegen gevallen.quote:
Precies wat ik wil dusquote:Op zondag 15 januari 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pub is meer voor gezelligheid.
Beetje praatje houden, beetje poolen, beetje eten.
Japan lijkt me zo vaag.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Myanmar, Japan, Iran en in mindere mate China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |