jouw ui heeft een pistoolquote:Op zondag 15 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga niet naar films met mensen die massamoordenaars in hun UI voeren.
quote:
Hoezo alleen maar normaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
He bah hou op.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfde schuitje. Ik voel ons echt naar elkaar toe groeien
Oneens met de stelling.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo knap ben jij. Zo zij het.
Oh oke dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is geen stelling maar een feit. Lijstje is waarheid. Sorry, maar helaas.
wat lijkt je leukquote:
inso in die categorie plaatsen geeft wel aan hoe afschuwelijk jouw smaak isquote:Op zondag 15 januari 2017 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf geschaald hebben?
Woest aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar zou jij jezelf geschaald hebben?
ik ga niet meer naar thrillers in de bioscoopquote:
Ik ben heel stoer dus je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet meer naar thrillers in de bioscoop
die mensen posten toen allemaal in de scquote:Op zondag 15 januari 2017 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
inso in die categorie plaatsen geeft wel aan hoe afschuwelijk jouw smaak is
denk niet dat je zin hebt dat ik huilend van angst de bioscoopzaal uit loop ;squote:Op zondag 15 januari 2017 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben heel stoer dus je hoeft niet bang te zijn.
inso is heetquote:Op zondag 15 januari 2017 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die mensen posten toen allemaal in de sc
jij niet waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |