als je het leuk vindt is het prima, maar zou het jammer vinden als je het zou doen omdat het voelt alsof het hoort.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:33 schreef naoomx het volgende:
[..]
Ik vind "gewone" of "bullshit"gesprekken ook gewoon leuk hoor. Ik neig er gewoon niet zo naar..
Mja, jammer dat jij dit jammer vindt. Ik ben zelf gewoon een nieuwe fase van m'n leven ingegaan. Wat écht karakteristiek & nonconformistisch aan mij is, behoud ik toch wel, en voor de rest ga ik gewoon op in de massa. En de volgende keer dat ik een nonconformist word, wil ik een keer écht voor iets staan, écht wat voor deze wereld doen ofzo. Wanneer weet ik niet, maar dat komt sowiesoo nog wel een keer voorbij
Precies dit!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk een 7. Zijn wat dingetjes die ik graag anders had gezien, maar overall ben ik best wel tevreden. Met innerlijk erbij wordt het wel een 8
hoeveel geld heb je dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
8,5 ik heb niet te klagen, ik ben niet perfect maar mooier dan de meeste mensen en omdat ik vermogend ben en dit uitstraal ben ik erg in trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik idd.
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:01 schreef DoubleDip het volgende:
Oh dan heb ik mezelf redelijk in geschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik idd.ik ben een 3
![]()
vind die negens niet zo bijzonder tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik idd.
Ik zag je foto in het fotoboek en ik vind je eerder in de buurt van de 5 a 6 komen.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dan heb ik mezelf redelijk in geschatik ben een 3
Maar volgens het schema is iedereen die obees is automatisch een 3quote:Op zondag 15 januari 2017 20:09 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik zag je foto in het fotoboek en ik vind je eerder in de buurt van de 5 a 6 komen.
Ik zie het idd, had die teksten ernaast niet zo gelezen.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar volgens het schema is iedereen die obees is automatisch een 3
Dat weet ik niet, omdat ik niet weet hoe mn gezicht eruit ziet zonder extra vet. Je gezicht veranderd ook als je dikker/dunner wordt.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik zie het idd, had die teksten ernaast niet zo gelezen.
Maar als je dat negeert, wat zou je jezelf geven?
Klopt, maar ik bedoelde meer dat, wanneer je er vanuit gaat dat 'obees = een 3' niet automatisch geldt, je jezelf misschien een ander cijfer zou geven?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, omdat ik niet weet hoe mn gezicht eruit ziet zonder extra vet. Je gezicht veranderd ook als je dikker/dunner wordt.
Jezus, er zitten echt wel figuren tussen de 8 en 9 die ik eerder bij een 7 zou plaatsen. Is er ook een van met mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik idd.![]()
Die 9-10 moet je dan motiveren, zo kan iedereen hier van alles zeggen en dat maakt het topic oninteressant.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef papierentijdschrift het volgende:
9-10 Zie er gewoon goed uit heb alleen soms een kut karakter ligt eraan hoe ik gestemd ben maar met vrouwen heb ik weinig te klagen.
een 5 denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde meer dat, wanneer je er vanuit gaat dat 'obees = een 3' niet automatisch geldt, je jezelf misschien een ander cijfer zou geven?
De helft van die meiden bij '9' zijn niet eens zo aantrekkelijk. Dan ben ik bij nader inzien ook een 9,5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik idd.∞
Dit is R&P, veel mensen zijn hier met een reden gekomen en zitten nog met hun issues of hebben hun issues al gehad en zijn blijven hangen hier.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:52 schreef naoomx het volgende:
Weet je wat ik pas echt typisch vind? Hoeveel populairder dit topic is dan degene van DoubleDip, waarin je je persoonlijkheid ipv je looks een cijfer moest geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |