Ze vallen dus op je geld en niet zozeer op jou zoals je zelf al zegt. Leuk manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
8,5 ik heb niet te klagen, ik ben niet perfect maar mooier dan de meeste mensen en omdat ik vermogend ben en dit uitstraal ben ik erg in trek.
Een dikke auto werkt wel in je voordeel.quote:Op zondag 15 januari 2017 05:42 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Ze vallen dus op je geld en niet zozeer op jou zoals je zelf al zegt. Leuk man
Natuurlijk. Beter een audi dan een ladaquote:Op zondag 15 januari 2017 07:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een dikke auto werkt wel in je voordeel.
Een Audi is slecht voorbeeld, die wijven weten ook wel dat het opgeleukte VW is.quote:Op zondag 15 januari 2017 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beter een audi dan een lada
Dit dus. Wat maakt nou uit hoe aantrekkelijk je zichzelf vindt. Lelijke mensen (dus een 5) hebben soms betere uitstraling en zijn aantrekkelijker dan iemand die 9 scoort.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Ergens heb ik het idee dat uit dit topic blijkt dat vrijwel iedereen een te hoog of te laag zelfbeeld heeft. En dat jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk volkomen belachelijk is.
logica ditquote:Op zondag 15 januari 2017 09:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus. Wat maakt nou uit hoe aantrekkelijk je zichzelf vindt. Lelijke mensen (dus een 5) hebben soms betere uitstraling en zijn aantrekkelijker dan iemand die 9 scoort.
Als mijn reactie al showboaten was...😉😄 Hoe moet ik jouw eerste reactie in het topic dan noemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een positieve instelling is goed, maar dit is gewoon showboaten.
Wat fijn voor je Remcoquote:Op zondag 15 januari 2017 01:40 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
In jouw hardcore gym filmpjes vind ik je wel wat knapper hoor!
Bij dit soort berichten word ik altijd heel erg nieuwsgierig naar een foto. Maar we weten allemaal dat het toch alleen bij woorden blijft.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:07 schreef Stabiel het volgende:
Ik heb mezelf altijd redelijk gemiddeld gevonden (geen valse bescheidenheid), maar daar denken velen anders over. Aantal voorbeelden:
Een meisje die tijdens Leids Ontzet me tegemoet komt lopen, plotseling stopt en met haar handen in haar zij vervolgens keihard 'zoooooooo' roept. Op dezelfde dag meisjes (aardig jong allemaal) die spontaan hoi zeggen, waarbij één in de groep zelfs een 'wow' eruit gooit nadat ik haar opvang (liep bijna tegen me op). Of iemand die spontaan naar me toe loopt in de club en zegt: 'jij weet dat je er goed uitziet hé?' Ze gaf me overigens een 8.5 als cijfer, en meende dat ik knapper ben dan 90% van de aanwezige mannen daar.
Het is dat ik me goed kleed trouwens (wil nog weleens helpen). Ik geef mezelf niet meer dan een 8 (puur natte vinger werk overigens, want hoe je kom je überhaupt tot een dergelijk cijfer?). Hecht persoonlijk ook niet veel waarde aan uiterlijk en beschouw arrogantie als een slechte karaktereigenschap.
nooit te vroeg voor dromen, ajquote:Op zondag 15 januari 2017 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ik vind het logisch. Maar misschien is het nog te vroeg
Het is idd geneuzelquote:Op zondag 15 januari 2017 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Ergens heb ik het idee dat uit dit topic blijkt dat vrijwel iedereen een te hoog of te laag zelfbeeld heeft. En dat jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk volkomen belachelijk is.
Hoe bedoel je "uit de doeken gedaan"?quote:Op zondag 15 januari 2017 04:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]Had je dit niet al een keer eerder uit de doeken gedaan!?
En nee, ik denk dat een normaal persoon er geen kont van begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |