abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168239811
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:07 schreef Mamsell het volgende:

[..]

Dat is hoe ze zichzelf zien.
Kennelijk zijn vrouwen minder tevreden met zichzelf dan mannen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168239840
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Er staat daarom ook STEL ;).

Als jij dik (hihaho) tevreden en gelukkig bent met die paar kilo extra. Dan geldt het dus niet voor jou.
Maar dan ga je er vanuit dat zo'n cijfer bijna niets van de werkelijkheid reflecteert en bijna helemaal afhankelijk is van je eigen grillen. Daar ben ik het niet echt mee eens.
  woensdag 18 januari 2017 @ 11:12:25 #253
416020 K44S
The bearded man
pi_168239952
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat zo'n cijfer bijna niets van de werkelijkheid reflecteert en bijna helemaal afhankelijk is van je eigen grillen. Daar ben ik het niet echt mee eens.
Het moet toch niks uit maken wat andere van je vinden?

Zoals gezegd: als ik jou dik vind en jij vindt dat niet?
Wat voor boodschap hebben beide partijen daar aan?

Ik zeg: jouw gewicht vind ik niet gezond.
Jij antwoord: wat heb jij met mij te maken?

Maar het kan ook zo zijn:

Ik: ben jij je er bewust van, dat je je door sporten en gezonder eten. Jij jezelf hoogstwaarschijnlijk prettiger zal voelen?

Jij: daar kan je gelijk in hebben, maar ik voel mij prima en vind mezelf er prima uit zien.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168239960
quote:

[..]

Maar als de vraag is wat je ZELF vindt dan kan dat toch gewoon?

Je zelfbeeld is niet nu eenmaal niet altijd helemaal in balans met de werkelijkheid.
  woensdag 18 januari 2017 @ 11:15:56 #255
416020 K44S
The bearded man
pi_168240002
quote:

[..]

Even vanuit persoonlijk perspectief :

Ik geef mezelf momenteel lichamelijk een magere 7.
Ik ben slank en lang maar ik voel mij nogal futloos en alles behalve fit.

Ik wil weer gaan sporten en ik ben er van overtuigd dat dit cijfer in een bepaalde tijd naar een dikke 9 geschroeft kan worden.
pi_168240247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen dik zijn brengt je echt niet van een 9 terug naar een 6, doe normaal _O-
Ik vind van wel eerlijk gezegd, louter qua fysieke appaerance dan. Je kan wat mij betreft zelfs naar een 1. Hoe dikker hoe erger na een bepaald punt, dus beter werk je dan dagelijks aan jezelf (en voor jezelf) om jezelf te beteren.
pi_168240312
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik geef mezelf een 9 en dat is puur omdat ik geen 10 kan geven.

Ben mooi gespierd, lijk jonger dan mijn leeftijd, chicks zijn jaloers op hun vriendinnen omdat ze met mij omgaan, ben populair bij zowel jong als oud, man en vrouw.

Nadeel: mensen denken dat ik arrogant ben en ik doe weinig moeite voor vrouwen omdat ik toch zo een ander kan krijgen dus echt om iemand geven kan ik niet.
Vanwege je gebrek aan empathie zou ik je degraderen naar een 7, als je ook daadwerkelijk een 9-look zou hebben. Dat werkt je uitstraling tegen bij sommige mensen.
pi_168240637
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Vanwege je gebrek aan empathie zou ik je degraderen naar een 7, als je ook daadwerkelijk een 9-look zou hebben. Dat werkt je uitstraling tegen bij sommige mensen.
Het gaat hier toch om wat mensen zelf van zichzelf vinden? Zonder zich daarbij te conformeren aan andermans normen?
pi_168241061
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om wat mensen zelf van zichzelf vinden? Zonder zich daarbij te conformeren aan andermans normen?
Klopt, maar mensen vergeten ook het innerlijk en de uitstraling te betrekken bij het becijferen van zichzelf.
pi_168241309
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind van wel eerlijk gezegd, louter qua fysieke appaerance dan. Je kan wat mij betreft zelfs naar een 1. Hoe dikker hoe erger na een bepaald punt, dus beter werk je dan dagelijks aan jezelf (en voor jezelf) om jezelf te beteren.
Oh, dan maak ik van mijn 2.5 wel een 1 joh.
pi_168241991
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen vergeten ook het innerlijk en de uitstraling te betrekken bij het becijferen van zichzelf.
Nee hoor, we zien dat anders dan jouw verzuurde visie :)

Overigens is voor innerlijk een ander topic
pi_168242092
quote:

[..]

Oh, ik dacht dat je jezelf moest becijferen op een manier die zo objectief was als je redelijkerwijs kunt zijn over jezelf, door te vergelijken met hoe knap/aantrekkelijk de rest van de mensheid is.
pi_168242401
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, we zien dat anders dan jouw verzuurde visie :)

Overigens is voor innerlijk een ander topic
Uitstraling is meer dan alleen een mooi hoofd en lichaam hebben. Ja, dan zou ik me ook boven een 9 kunnen plaatsen (vooral gezien die lijst met foto's, de helft van die meiden bij een 9 haalt de 8 niet eens in mijn visie). Maar ik weet dat ik soms ook in enige mate arrogantie kan uitstralen, dominantie of betweterigheid dus daar gooi ik er twee hele punten van af van mijn cijfer want dat is gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat het cijfer dat je jezelf geeft in dit topic op aantrekkelijkheid is gebaseerd. Verder vind ik ook van belang hoe je praat en hoe je houding is, hoe netter hoe beter, opgeleide mensen hebben dat gewoon vaak in zich. Daar gooi ik weer een punt bovenop bij mezelf. Dus zit ik uiteindelijk rond een 8,5 denk ik.

Een jongen van een borrel laatst probeerde me te versieren en zei dat hij de meeste meiden die er waren een 6 vond, en dat ik daar bovenuit stak met een 8,5. En dat terwijl ik niet eens sociaal was. Deze jongen heb ik natuurlijk ontweken de rest van de avond :p
pi_168244913
quote:
4s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een bullshit.
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:43:19 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168247019
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:19 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Uitstraling is meer dan alleen een mooi hoofd en lichaam hebben. Ja, dan zou ik me ook boven een 9 kunnen plaatsen (vooral gezien die lijst met foto's, de helft van die meiden bij een 9 haalt de 8 niet eens in mijn visie). Maar ik weet dat ik soms ook in enige mate arrogantie kan uitstralen, dominantie of betweterigheid dus daar gooi ik er twee hele punten van af van mijn cijfer want dat is gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat het cijfer dat je jezelf geeft in dit topic op aantrekkelijkheid is gebaseerd. Verder vind ik ook van belang hoe je praat en hoe je houding is, hoe netter hoe beter, opgeleide mensen hebben dat gewoon vaak in zich. Daar gooi ik weer een punt bovenop bij mezelf. Dus zit ik uiteindelijk rond een 8,5 denk ik.

Een jongen van een borrel laatst probeerde me te versieren en zei dat hij de meeste meiden die er waren een 6 vond, en dat ik daar bovenuit stak met een 8,5. En dat terwijl ik niet eens sociaal was. Deze jongen heb ik natuurlijk ontweken de rest van de avond :p
Date je ook FOK!kers?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 17:21:40 #266
460494 naoomx
pi_168247866
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie anders niks in de OP staan hierover. :N

Laat iedereen dus lekker zelf kiezen hoe ze hun aantrekkelijkheid beoordelen.
Ik vind het ook een beetje saai hoe iedereen alléén hun uiterlijk een cijfer geeft en verder geen uitleg erbij ofzo, maarja, mogen ze lekker zelf weten toch? :P
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 17:27:51 #267
460494 naoomx
pi_168248032
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 07:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat is aardig maar deze houding is meer van als ik mij niet druk maak om wat andere mensen denken en mezelf niet in een hokje prop bereik ik meer. Als ik mij wat zou aantrekken van wat anderen denken of wat voor beeld ze van mij hebben en zorgen dat ik dat ook krijg, zat ik nu in de schuldsanering en had ik niet zo'n lieve vriend. Door jezelf een cijfer te geven zet je jezelf in een bepaalde klasse en laat je onbewust mensen bepalen wat je wel en niet kan. Ik ben liever vrij, geen cijfers, geen gedoe, het is graag of niet en als ik een niet krijg dan zoek ik wel een andere oplossing. Ik weet niet meer wie het ooit tegen mij zei, maar je bent je eigen grensbewaker, ik heb gewoon geen grenzen.
Mooi gezegd! Ik denk dat het wel goed zou zijn voor veel mensen (inclusief ikzelf) om meer een voorbeeld te nemen aan mensen zoals jij - al hoeft dat niet per se door jezelf geen cijfer te geven op een topic & kan jezelf begrenzen bij bepaalde dingen wel voordelen hebben natuurlijk. :)
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:06:12 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_168248990
quote:

[..]

Waarom heb je hem ontweken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_168249144
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Door wat hij zei, natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_168249211
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Omdat dit soort types aan je vastklampen en andere dingen van je willen. Verder vond ik hem ook niet aardig of aantrekkelijk.
pi_168249235
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Door wat hij zei, natuurlijk.
En dit, meest foute versiertruc :p
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:50:40 #272
416020 K44S
The bearded man
pi_168249933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En dit, meest foute versiertruc :p
duidelijk,
Volgende keer geef ik een dame geen cijfer maar kom ik direct ter zaken:
"Wil jij mijn postzegelverzameling zien in mijn iet-wat-diepe kelder?"
pi_168251005
5.7-6.3
pi_168251528
quote:

[..]

Nogmaals, dit topic gaat er niet over wat JIJ er van vindt, maar welk cijfer jij JEZELF geeft!

Moet ik het uitspellen??

Het boeit mij geen zak of je mijn uitstraling ruk vind, ik geef mijn uiterlijk een 8,5, punt.

Mijn mening, vraag van TS beantwoord, volgende onderwerp :)
pi_168251585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:18 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
Waarom? Het sluit aan op de gequote visie en Chai's observatie :s)
pi_168251690
quote:
13s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nogmaals, dit topic gaat er niet over wat JIJ er van vindt, maar welk cijfer jij JEZELF geeft!

Moet ik het uitspellen??

Het boeit mij geen zak of je mijn uitstraling ruk vind, ik geef mijn uiterlijk een 8,5, punt.

Mijn mening, vraag van TS beantwoord, volgende onderwerp :)
Met uitleg van je cijfer, wat boeit zo'n topic dan. Boeit me niet wat je jezelf geeft, maar wel de wijze waarop je het motiveert. Misschien kan ik er wat van opsteken bijvoorbeeld of zet het me tot denken. Louter een cijfer daagt gewoon niet uit, en maakt het topic suf.
pi_168251843
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Met uitleg van je cijfer, wat boeit zo'n topic dan. Boeit me niet wat je jezelf geeft, maar wel de wijze waarop je het motiveert. Misschien kan ik er wat van opsteken bijvoorbeeld of zet het me tot denken. Louter een cijfer daagt gewoon niet uit, en maakt het topic suf.
De uitleg staat toch in de OP, heb je die wel gelezen? Als mensen op de vlucht slaan voor je, jij jezelf in de spiegel een 6 geeft, heb je volgens de schaal van de OP waarschijnlijk ergens tussen een 1 en een 3. Optimisten geven zichzelf dan een 5, pessimisten een 1.
pi_168251979
Ik ben een -1 ;(
pi_168252073
quote:
5s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

De uitleg staat toch in de OP, heb je die wel gelezen? Als mensen op de vlucht slaan voor je, jij jezelf in de spiegel een 6 geeft, heb je volgens de schaal van de OP waarschijnlijk ergens tussen een 1 en een 3. Optimisten geven zichzelf dan een 5, pessimisten een 1.
Daarom boeit het cijfer dat je geeft minder dan de uitleg waar ook naar gevraagd wordt lieverd, wie leest hier niet zo goed? :+
pi_168252138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een -1 ;(
Die staat niet in de OP :+

Behalve als je Ad van den Berg bent, ben jij gewoon minstens een 6 omdat ik het zeg :*
Nee ik date geen jongens.
Hell To The Liars
pi_168252188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een -1 ;(
Ocharm
pi_168252276
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daarom boeit het cijfer dat je geeft minder dan de uitleg waar ook naar gevraagd wordt lieverd, wie leest hier niet zo goed? :+
De meesten geven hier een prima motivatie.

Mijn motivatie:
-gezellig hoofd in de spiegel
-genoeg vrouwelijke aandacht, maar niet genoeg voor een 10
-wordt altijd jonger geschat :)
Dus 8,5.

Nogmaals, wat JIJ van mijn uitstraling vindt boeit niet, het is MIJN oordeel gebaseerd op DEZE motivatie.
pi_168252393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

Die staat niet in de OP :+

Behalve als je Ad van den Berg bent, ben jij gewoon minstens een 6 omdat ik het zeg :*
Nee ik date geen jongens.
O+
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:06 schreef Mamsell het volgende:

[..]

Ocharm
Nou vooruit, een 7,5 :)
pi_168252529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

O+

[..]

Dat klinkt beter ;)
pi_168252875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:12 schreef Faxie het volgende:

*O*
Hell To The Liars
pi_168257347
Een 8 omdat ik tienermeisjes naar me zie loeren nu dat ik breed ben geworden :')
pi_168262159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je jezelf moest becijferen op een manier die zo objectief was als je redelijkerwijs kunt zijn over jezelf, door te vergelijken met hoe knap/aantrekkelijk de rest van de mensheid is.
Is op basis van de OP wel logischer idd. :@ Denk dat het idd is zoals Godshand interpretatie in #277.
pi_168264701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 22:27 schreef Libertarisch het volgende:
Een 8 omdat ik tienermeisjes naar me zie loeren nu dat ik breed ben geworden :')
En vrouwen van je eigen leeftijd dan?
pi_168265228
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

En vrouwen van je eigen leeftijd dan?
Die zijn minder snel onder de indruk :D Maar ik heb niet te klagen.
pi_168271309
Niemand loert naar mij, dus ik zal maar niet gissen naar het cijfer dat anderen mij geven ;(
pi_168272685
quote:
Zelfbeeld is (bijna) altijd onderhevig aan context. We gebruiken allemaal een externe standaard waar we onszelf op beoordelen.
pi_168272707
10
Moeten zij weten
pi_168273205
Ik vind mezelf wel een 8/8,5 waard.

Ik vind mezelf verder niet bijzonder mooi, maar ik heb wel mooi vol donker haar, lieve donkere oogjes en schattige kuiltjes in mijn wangen. En ben ook lichtjes getint en heb dus een gezond kleurtje.

Ik ben verder ook petite (slank en klein) en dat vind ik wel leuk.

En oh ja als ik echt mijn best doe met make-up, haren perfect in stijl enzo kan ik wel veranderen in een 9 :P

[ Bericht 24% gewijzigd door Highlighter op 19-01-2017 18:46:12 ]
pi_168273664
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Highlighter het volgende:

Ik vind mezelf verder niet bijzonder mooi, maar ik heb wel mooi vol donker haar, lieve donkere oogjes en schattige kuiltjes in mijn wangen. En ben ook lichtjes getint en heb dus een gezond kleurtje.

En oh ja als ik echt mijn best doe met make-up, haren perfect in stijl enzo kan ik wel veranderen in een 9 :P
Pics!
Moeten zij weten
pi_168274228
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Highlighter het volgende:

Kun je ff je dm legen, hij zit vol!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 19 januari 2017 @ 20:44:29 #296
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168276669
Even alle meisjes die zichzelf een 8+ vinden een DM sturen.
pi_168277334
Euhm....een 5je...
Life is a highway...let's ride it!
pi_168277556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:02 schreef Luuntje het volgende:
Euhm....een 5je...
Pics?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168277589
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:14 schreef Faxie het volgende:
Niemand loert naar mij, dus ik zal maar niet gissen naar het cijfer dat anderen mij geven ;(
Een 9,7 O+
pi_168277724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pics?
Ja die heb ik genoeg, maar niet van mezelf :P
Life is a highway...let's ride it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: