Goed topic.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
een 4, lelijke mensen moeten er ook zijn zie verder US / Het lelijke mannen topic deel 4
Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2017 10:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dit. Ik hou niet zo van aandacht. In het openbaar altijd zonder make up en met onopvallende kleding.
Vermoedelijk zit jij in het eerste percentiel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef WodanIsGroot het volgende:
Mijn cijfer is 10,4 octaal.
Uitleg:
"Het octale talstelsel werkt niet zoals het decimale met het grondtal 10 maar met het grondtal 8. Men heeft daarin alleen de beschikking over de cijfers 0 t/m 7"
Maar welk cijfer geef je jezelf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:26 schreef LittleLady het volgende:
Tja als ik maar een 8 of 9 voor mijn vriend ben en voor de rest hoop ik een 1-3 te zijn, ik hou er niet van als mensen te dicht bij komen, heb het liefst gewoon dat ze mij negeren en niet eens zien lopen
^^quote:Op maandag 16 januari 2017 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom?
Zo zonde vind ik dat. Je kleedt ook vooral voor jezelf.
Geen, ben ook niet zo met mezelf bezig. *sloft lekker op crocjes in joggingpak naar de keuken voor een kop koffiequote:Op maandag 16 januari 2017 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar welk cijfer geef je jezelf?
Zoals ik al zei; ik hou niet zo van aandacht. Me leuk kleden doe ik thuis en met gelegenheden. Niet als ik boodschappen doe.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom?
Zo zonde vind ik dat. Je kleedt ook voor jezelf.
Raar gedrag eigenlijk ditquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik hou niet zo van aandacht. Me leuk kleden doe ik thuis en met gelegenheden. Niet als ik boodschappen doe.
Damn, dan moet je wel echt veel aandacht krijgen als je leuk gekleed naar buiten ga dat je het vervelend gaat vindenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik hou niet zo van aandacht. Me leuk kleden doe ik thuis en met gelegenheden. Niet als ik boodschappen doe.
Nah dat valt op zich best mee. Ik voel me gewoon fijner als niemand me ziet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Damn, dan moet je wel echt veel aandacht krijgen als je leuk gekleed naar buiten ga dat je het vervelend gaat vinden
8quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Als je jezelf een nummer moest geven tussen 1 en 10, wat zou je jezelf geven?
De vraag was wat ik mezelf voor cijfer zou geven. Het interesseert me volledig niets wat anderen daar over denken.of voor mening bij hebben.quote:Geef uitleg bij je cijfer.
Maar wat bedoel je met leuk kleden? Je kan je ook prima onopvallend leuk kleden. Ik draag bijv. weinig accessoires (dagelijkse standaard; horloge, smalle goude ketting en kleine oorbellen), donkere jeans, mooi vallende blouse, enkellaarzen, wollen sjaal en een mantel. Wel allemaal kwaliteitkleding met goede pasvorm. Op werk formele kleding, maar vanwege de erg hoge hakken heeft m'n outfit dan wel iets opvallends. Geen aandachtzoekerij oid. Op feestjes en bep gelegenheden ga ik wel voor glitter.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik ben nooit onverzorgd ofzo, hoor. Maar een rokje, legging, leuke laarzen etc draag ik voornamelijk als ik met mijn vriend ben/bij gelegenheden. Als ik doordeweeks alleen door de stad loop dan heb ik gewoon spijkerbroek, trui, sneakers aan. Als ik met een rokje de coffeeshop in loop word ik bijna aangevallen door al die mannen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:11 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met leuk kleden? Je kan je ook prima onopvallend leuk kleden. Ik draag bijv. weinig accessoires (dagelijkse standaard; horloge, smalle goude ketting en kleine oorbellen), donkere jeans, mooi vallende blouse, enkellaarzen, wollen sjaal en een mantel. Wel allemaal kwaliteitkleding met goede pasvorm. Op werk formele kleding, maar vanwege de erg hoge hakken heeft m'n outfit dan wel iets opvallends. Geen aandachtzoekerij oid. Op feestjes en bep gelegenheden ga ik wel voor glitter.
Ik houd ook niet van aandacht, maar heb met mezelf afgesproken dat mijn kledingkeuze daar niet door beïnvloed mag worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dat is een goede afspraakquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van aandacht, maar heb met mezelf afgesproken dat mijn kledingkeuze daar niet door beïnvloed mag worden.
Oh zo, ben nooit in een coffeeshop geweest dus geen idee haha. Ook nooit een sigaretje gerookt oidquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik ben nooit onverzorgd ofzo, hoor. Maar een rokje, legging, leuke laarzen etc draag ik voornamelijk als ik met mijn vriend ben/bij gelegenheden. Als ik doordeweeks alleen door de stad loop dan heb ik gewoon spijkerbroek, trui, sneakers aan. Als ik met een rokje de coffeeshop in loop word ik bijna aangevallen door al die mannen daar"hey meisje gaan we samen jointje roken?"
en daar heb ik gewoon geen zin in.
Jup ik wil gewoon zo min mogelijk opvallenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Oh zo, ben nooit in een coffeeshop geweest dus geen idee haha. Ook nooit een sigaretje gerookt oid![]()
Maar als je jeans verder netjes is en het truitje ook niet paar maten te groot en je sneakers niet afgetrapt, kan je er alsnog leuk uitzien en opvallen hoorblijkbaar bedoel je hier met leuk en opvallend vrouwelijk gekleed (rok/ laarzen).
Ik hoop dat je leert dat je je eigenwaarde niet van anderen moet laten afhangen. Of ze nou wel, niet of negatieve aandacht geven, het verandert niets aan jou. Wees gewoon blij met wie je bent en kleed je zoals jij wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:26 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Jup ik wil gewoon zo min mogelijk opvallendenk dat een pestverleden er ook mee te maken heeft. Ik raak gewoon bijna in paniek als ik in de schijnwerper sta.
Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:22 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je leert dat je je eigenwaarde niet van anderen moet laten afhangen. Of ze nou wel, niet of negatieve aandacht geven, het verandert niets aan jou. Wees gewoon blij met wie je bent en kleed je zoals jij wil.
Ik heb heel erg de behoefte om je een (virtuele) knuffel te geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:39 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Geen, ben ook niet zo met mezelf bezig. *sloft lekker op crocjes in joggingpak naar de keuken voor een kop koffie
Dat is aardig maar deze houding is meer van als ik mij niet druk maak om wat andere mensen denken en mezelf niet in een hokje prop bereik ik meer. Als ik mij wat zou aantrekken van wat anderen denken of wat voor beeld ze van mij hebben en zorgen dat ik dat ook krijg, zat ik nu in de schuldsanering en had ik niet zo'n lieve vriend. Door jezelf een cijfer te geven zet je jezelf in een bepaalde klasse en laat je onbewust mensen bepalen wat je wel en niet kan. Ik ben liever vrij, geen cijfers, geen gedoe, het is graag of niet en als ik een niet krijg dan zoek ik wel een andere oplossing. Ik weet niet meer wie het ooit tegen mij zei, maar je bent je eigen grensbewaker, ik heb gewoon geen grenzen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb heel erg de behoefte om je een (virtuele) knuffel te geven.
Deze houding van jou is een heel bekend zelfverdedigingsmechanisme, 'Als ik mijn best doe kan ik falen. Dus als ik mijn best niet doe, kan ik ook niet falen.'
De lillekerds zitten in KLB.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:00 schreef Chai het volgende:
Wat veel aantrekkelijke mannen hier zeg.
Bedoel in verhouding tot de vrouwen, die geven zichzelf veel lagere cijfers.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De lillekerds zitten in KLB.
Dat is hoe ze zichzelf zien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel in verhouding tot de vrouwen, die geven zichzelf veel lagere cijfers.
Ohzo, vrouwen zullen te nagatief zijn en mannen te positief. Viel te verwachten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar valt toch op.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:07 schreef Mamsell het volgende:
[..]
Dat is hoe ze zichzelf zien.
Kennelijk zijn vrouwen minder tevreden met zichzelf dan mannen.
van advertising industry. door 1 beeld van perfectie te etaleren wordt iedere vrouw die daarvan afwijkt in onzekerheid gestort, maar de geadverteerde artikelen lijken de uitweg. dus snel naar de winkel. dat vrouwen worden getarget is natuurlijk onderdeel van het grote patriarchale complot.quote:
Vrouwen zijn volgens mij over het algemeen onzekerder over hun uiterlijk dan mannen, of ze nou superknap zijn of niet. Ik heb nog nooit een vriendin gehad die niet onzeker was, en ik heb best wel wat knappe vriendinnen gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad maar aan of die persoon gelukkig is met die 6.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
Jezelf een 6je geven hoeft toch niets te maken te hebben met onzekerheid of ontevredenheid?
Ik vind eigenlijk dat je er helemaal niet per se 'gelukkig' mee hoeft te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad maar aan of die persoon gelukkig is met die 6.
Stel,quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je er helemaal niet per se 'gelukkig' mee hoeft te zijn.
Waarom zou je er zoveel belang aan hechten, je kunt er toch weinig aan veranderen en zoveel invloed heeft het niet op je leven.
Alleen dik zijn brengt je echt niet van een 9 terug naar een 6, doe normaalquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Stel,
Fysiek vind je jezelf een 6. Je voelt je een zoutzak en weet door eerdere ervaring dat je door sporten en een gezond eetpatroon je daar toch weer een dikke 9 van kan maken.
Zelfde geldt voor mentaal:
Je weet dat je op persoonlijk vlak flink kan groeien en het voelt nu aan als een 5.... je volgt die ene cursus die je al langer op het oog hebt en je doet ervaring op en leert wat.
Dit geeft jouw mentaal een cijfer van dik een 8!
Dit alles maakt het leven toch veel leuker en fijner?
Er staat daarom ook STELquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen dik zijn brengt je echt niet van een 9 terug naar een 6, doe normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |