Met uitleg van je cijfer, wat boeit zo'n topic dan. Boeit me niet wat je jezelf geeft, maar wel de wijze waarop je het motiveert. Misschien kan ik er wat van opsteken bijvoorbeeld of zet het me tot denken. Louter een cijfer daagt gewoon niet uit, en maakt het topic suf.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nogmaals, dit topic gaat er niet over wat JIJ er van vindt, maar welk cijfer jij JEZELF geeft!
Moet ik het uitspellen??
Het boeit mij geen zak of je mijn uitstraling ruk vind, ik geef mijn uiterlijk een 8,5, punt.
Mijn mening, vraag van TS beantwoord, volgende onderwerp
De uitleg staat toch in de OP, heb je die wel gelezen? Als mensen op de vlucht slaan voor je, jij jezelf in de spiegel een 6 geeft, heb je volgens de schaal van de OP waarschijnlijk ergens tussen een 1 en een 3. Optimisten geven zichzelf dan een 5, pessimisten een 1.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Met uitleg van je cijfer, wat boeit zo'n topic dan. Boeit me niet wat je jezelf geeft, maar wel de wijze waarop je het motiveert. Misschien kan ik er wat van opsteken bijvoorbeeld of zet het me tot denken. Louter een cijfer daagt gewoon niet uit, en maakt het topic suf.
Daarom boeit het cijfer dat je geeft minder dan de uitleg waar ook naar gevraagd wordt lieverd, wie leest hier niet zo goed?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De uitleg staat toch in de OP, heb je die wel gelezen? Als mensen op de vlucht slaan voor je, jij jezelf in de spiegel een 6 geeft, heb je volgens de schaal van de OP waarschijnlijk ergens tussen een 1 en een 3. Optimisten geven zichzelf dan een 5, pessimisten een 1.
Die staat niet in de OPquote:
De meesten geven hier een prima motivatie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Daarom boeit het cijfer dat je geeft minder dan de uitleg waar ook naar gevraagd wordt lieverd, wie leest hier niet zo goed?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die staat niet in de OP![]()
Behalve als je Ad van den Berg bent, ben jij gewoon minstens een 6 omdat ik het zeg![]()
Nee ik date geen jongens.
Nou vooruit, een 7,5quote:
Is op basis van de OP wel logischer idd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je jezelf moest becijferen op een manier die zo objectief was als je redelijkerwijs kunt zijn over jezelf, door te vergelijken met hoe knap/aantrekkelijk de rest van de mensheid is.
En vrouwen van je eigen leeftijd dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:27 schreef Libertarisch het volgende:
Een 8 omdat ik tienermeisjes naar me zie loeren nu dat ik breed ben geworden
Die zijn minder snel onder de indrukquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En vrouwen van je eigen leeftijd dan?
Zelfbeeld is (bijna) altijd onderhevig aan context. We gebruiken allemaal een externe standaard waar we onszelf op beoordelen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:50 schreef Chai het volgende:
Het gaat hier toch om wat mensen zelf van zichzelf vinden? Zonder zich daarbij te conformeren aan andermans normen?
Pics!quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind mezelf wel een 8/8,5 waard.
Ik vind mezelf verder niet bijzonder mooi, maar ik heb wel mooi vol donker haar, lieve donkere oogjes en schattige kuiltjes in mijn wangen. En ben ook lichtjes getint en heb dus een gezond kleurtje.
Ik ben verder ook petite (slank en klein) en dat vind ik wel leuk.
En oh ja als ik echt mijn best doe met make-up, haren perfect in stijl enzo kan ik wel veranderen in een 9
Kun je ff je dm legen, hij zit vol!quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind mezelf wel een 8/8,5 waard.
Ik vind mezelf verder niet bijzonder mooi, maar ik heb wel mooi vol donker haar, lieve donkere oogjes en schattige kuiltjes in mijn wangen. En ben ook lichtjes getint en heb dus een gezond kleurtje.
Ik ben verder ook petite (slank en klein) en dat vind ik wel leuk.
En oh ja als ik echt mijn best doe met make-up, haren perfect in stijl enzo kan ik wel veranderen in een 9
Een 9,7quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:14 schreef Faxie het volgende:
Niemand loert naar mij, dus ik zal maar niet gissen naar het cijfer dat anderen mij geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |