idd, net zoals het duwen en trekken wat je elke keer ziet. Gewoon resoluut (en consequent) bestraffen met pingels. Binnen no time houdt het op.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijkbaar liggen de normen binnen de 16 anders dan die erbuiten, lijkt me in principe geen goede zaak
Dat krijg je met zo'n middenveld. Past totaal niet bij elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:11 schreef Brammess het volgende:
Die zitten allemaal in het Feyenoord-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Feyenoord scoort komen er een paar hierheen. (meestal kapi)
Is dat zo?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het Feyenoord-topic.
Als Feyenoord scoort komen er een paar hierheen. (meestal kapi)
Omdat ze nog niet gescoord hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat Feyenoord nog niet voor?
Ik wist dat jij deze zou inkoppen.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet gescoord hebben.
Er klopt geen hout van de opstelling van Gio, derhalvequote:Op zondag 15 januari 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij deze zou inkoppen.
Soms ben je zo voorspelbaar, haags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |