Faillissement?quote:Op zondag 15 januari 2017 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun Roda helemaal niets.
"Joden gaan eraan"quote:Op zondag 15 januari 2017 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waren die spreekkoren nou echt zo erg gister bij Sparta-Utrecht?
Een of andere stagiair bij de NOS die nooit voetbal gekeken heeft waarschijnlijkquote:Op zondag 15 januari 2017 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waren die spreekkoren nou echt zo erg gister bij Sparta-Utrecht?
Aha, de liederen die je wekelijks hoort dus.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
"Joden gaan eraan"
"En wie niet springt die is een jood"
Dat blijkt wel weer ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een of andere stagiair bij de NOS die nooit voetbal gekeken heeft waarschijnlijk
Als dit op de middenlijn gebeurde was het een overtredingquote:Op zondag 15 januari 2017 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klein duwtje, in hoeverre is dat een pingel?
dan pingel, simpelquote:Op zondag 15 januari 2017 13:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als dit op de middenlijn gebeurde was het een overtreding
Dan krijg je wel 6 pingels per wedstrijd haast. Waar ik overigens niet per se tegen zou zijnquote:
Ik ben wel voor vaker bestraffen dan dat soort dingen. Houden ze er misschien ooit mee op.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan krijg je wel 6 pingels per wedstrijd haast. Waar ik overigens niet per se tegen zou zijn
Of de indirecte vrije trap weer vaker geven
Blijkbaar liggen de normen binnen de 16 anders dan die erbuiten, lijkt me in principe geen goede zaakquote:Op zondag 15 januari 2017 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben wel voor vaker bestraffen dan dat soort dingen. Houden ze er misschien ooit mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |