irl is dan ook makkelijker. Hoef je er geen rekening mee te houden dat ze na 10jaar nog ergens op Fok! voorbij komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was zo lief om ze in het echt te laten zien.

Dank voor het vertrouwen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:

Als ik dan vraag hoeveel je van me krijgt, moet je dat ook wel laten wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor het vertrouwen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

Eigen gecomponeerd fluitconcertquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Gezellig naast elkaar op de bank nadat je chilli hebt gegeten.

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben blij dat ik al jarig ben geweest

Een leuke vrouw die dit in dr bips stopt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet nu gelukkig wel wat ik jou kan geven

Had iets anders in gedachte, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die dit in dr bips stopt?

Stel je voor wat je terug krijgt van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had iets anders in gedachte, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.
Al klink dit wel als een erg groot cadeau

Ik weet het niet... sws moeilijk om iets voor iemand anders uit te zoeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je voor wat je terug krijgt van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |